SPECJALISTA DS. PŁAC Konstantynów Łódzki oferta pracy Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: pełna obsługa kadrowo-płacowa ok.80 pracowników (w tym: pracownicy w systemie pracy zmianowej i nauczyciele), naliczanie godzin nocnych, godzin nadliczbowych i ponadwymiarowych, obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz Płatnika, współpraca z księgowością, obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. samodzielne przygotowywanie listy płac, naliczanie wynagrodzenia, naliczanie świadczeń dodatkowych, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń obliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacew 9, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełna obsługa kadrowo-płacowa ok.80 pracowników (w tym: pracownicy w systemie pracy zmianowej i nauczyciele), naliczanie godzin nocnych, godzin nadliczbowych i ponadwymiarowych, obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz Płatnika, współpraca z księgowością, obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. samodzielne przygotowywanie listy płac, naliczanie wynagrodzenia, naliczanie świadczeń dodatkowych, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń obliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: punktualność, dokładność, odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera i internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność księgowania wynagrodzeń oraz sporządzania deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON[Umiejętność 1] : mile widziana umiejętność naliczania płac nauczycieli, umiejętność naliczania św. pieniężnych z ZUS, znajomość oprogramowań kadr.-płac. i Płatnika
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Ignacew 9, 95-050 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konstantynów Łódzki
Ulica pracodawcy: Ignacew
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH-INICJOWANIE I OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH, INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, rozliczenia z pracownikami,- CV na adres katarzyna.paszek (at) biurojanina.pl- Wynagrodzenie od 2.500,00 zł netto
BIURO RACHUNKOWE JANINA SP. Z O.O. - 2018-03-24 - Tczew (pomorskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z rynków niemieckojęzycznych oraz budowanie stałych relacji z klientami obsługiwanymi w terenie- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów- Ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu- Monitorowanie rynku i działań konkurencji-
Metalpol Sp.zo.o. - 2016-04-01 - Węgierska Górka (śląskie)
Administracyjna obsługa magazynów (systemowa i dokumentowa). Terminowe księgowanie dokumentów w systemie. Ewidencja dokumentacji logistycznej. Logistyczna obsługa wyznaczonych klientów
KILARGO Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Kalisz (wielkopolskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych do programu produkcyjnego, nadzór nad przepływem dokumentów produkcyjnych - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Żychlin (łódzkie)
- obsługa klienta- prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Krosno (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, zatrudnienie, zwolnienie, akta osobowe, listy płac - składki ZUS, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia, urlopu, zaświadczenia, obsługa programu PŁATNIK lub innego jakiegokolwiek programu kadrowego
BIURO RACHUNKOWE BEATEX BEATA KOSIERB - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
- naliczanie płac,- rozliczanie składek ZUS,- sporządzanie raportów ZUS,- rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7,- sporządzanie sprawozdań GUS
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków - 2016-11-14 - Sieraków (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j. ukraińskiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Rybnik (śląskie)
Pomoc w organizacji biura w zakresie zaopatrzenia i utrzymania porządku; segregowanie dokumentów w tym obcojęzycznych; w przypadku dokumentów wystawionych w języku ukraińskim- sporządzanie tłumaczeń/ umowy na obsługę imprez okolicznościowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kaputy (mazowieckie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
- sprzedaż detaliczna i hurtowa w branży rolno - ogrodniczej, obsługa programu księgowo - magazynowego WFMAG, wysyłka towaru kurierem.
AGRO SYNTEZA JANUSZ JURKIEWICZ - 2016-02-02 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona będzie miała rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez wzbogacenie ofert sprzedażowych produktów o zdjęcia i opisy umożliwiające lepiej zobaczyć i poznać produkt.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Czarna (podkarpackie)
Opracowywanie strategii realizacji i komunikacji, organizacja działań promocyjnych, monitorowanie rynku, tworzenie i koordynowanie działań promocyjnych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec/Wrocław. Proponowane wynagrodzenie 2800 zł - 3000 zł brutto miesięcznie.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Mile widziane doświadczenie.Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)
Praca w dziale logistyki, kontakt z kontrahentami, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu, uzupełnianie danych klientów, obsługa spedycyjna, wprowadzanie faktur zakupowych, PZ, generowanie faktur, windykacja, ewidencja towarowa, zgodności magazynowe, współpraca z magazynem, przyjęcia towarowe.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; orientacja na realizację celów; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera, w tym MS Office ( w szczególności MS Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientw, głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; opieka nad dotychczasowymi klientami firmy; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; budowanie oraz podtrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami opartych na zaufaniu; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; przygotowywanie wycen oraz ofert dla klientów; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-23 - Gliwice (śląskie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
Praca związana z obsługą klientów firmy dokonujących zakupówwyrobów poprzez portale sprzedażowe.
Staff Service Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Oława (dolnośląskie)
Obługa klienta; kasowanie towarów na kasie; towaronie półek sklepowych; dbanie o porządek na stanowisku pracy; wykonywanie poleceń przełożonego.
MAX XAVIER Danuta Młyńska - 2019-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, wykorzystanie podpisanego porozumienia (MOU), zachęcanie firm i inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)