SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA Luzino oferta pracy Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowywanie kosztorysów, wyszukiwanie najkorzystniejszych cen materiałowych.
Data publikacji: 2019-11-04
Lokalizacja: Luzino (pomorskie)
Pracodawca: Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowywanie kosztorysów, wyszukiwanie najkorzystniejszych cen materiałowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Luzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, mile widziana znajomość branży
Nazwa pracodawcy: Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Zielona 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Luzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Luzino
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 03.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcf66caf8e12af722f0d0099e52abd01
Podobne oferty pracy
- Realizacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów badawczych. Wykonywanie badań marketingowych. Gromadzenie danych. Analiza i prezentowanie wyników badań. Pozyskiwanie informacji.- Firma oferuje: Stałe zatrudnienie. Wsparcie merytoryczne. Bazę danych. Pracę w młodym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość rynku IT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marta.tkacz (at) it-penetration.pl
BUSINESS PENETRATION & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
przestrzeganie zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska w działalności zawodowej; zbieranie informacji o rynku; planowanie organizacji badań rynkowych; opracowywanie metodologii i narzędzi do analizy i badania rynku; określanie grupy docelowej oraz segmentacja rynku; realizowanie badań rynkowych; prowadzenie analizy ilościowej i jakościowej z wykorzystaniem programów komputerowych; monitorowanie i ocena efektywności realizowanych działańzwiązanych z analizą rynku; opracowywanie rekomendacji na podstawie zebranych danych i ichanalizy; opracowywanie raportów i prezentacji wyników analizy;wyznaczanie trendów rynkowych, opracowanie dokumentów w językach : polski, rosyjski, angielski
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczoną przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-08-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa biura i urządzeń biurowych, prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giebułtów (dolnośląskie)
Aktualizowanie bazy danych i rozbudowa bazy danych.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2019-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
montowanie ścianek i konstrukcji na budowach prowadzonych przez firmę
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ANI-BUD" Rade Todorović - 2017-11-07 - Mszczonów (mazowieckie)
Obsługa lini produkcyjnej,konserw mięsnych. Przygotowywanie farszu mięsnego, transport ręczny surowców.
Trust in food Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Władysławowo (pomorskie)
nadzór nad działem technicznym, prowadzenie i rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość, ochrona środowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-03-18 - Kaszczor (wielkopolskie)
Tłumaczenie korespondencji, rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim. Prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów. Reprezentacja firmy na rynkach wschodnich.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płock (mazowieckie)
reklamowanie zespołów lub indywidualnych wykonawców, rozprowadzanie i sprzedaż biletów, poznawanie rynku potencjalnych odbiorców imprez i widowisk artystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wolbrom (małopolskie)
poszukiwanie nowych partnerów na rynku chińskim oraz promowanie na nim oferty firmy, tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na chińskich klientów hurtowych, organizacja spotkań z kontrahentami chińskimi, przygotowywanie negocjacji z chińskimi partnerami
G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)
sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców UMFC, wyliczanie wynagrodzenia dla celów emerytalnych pracowników Uczelni i wystawianie druki ZUS Rp-7, rozliczanie podatku dochodowego- wystawianie rocznych informacji PIT, rozliczanie składek społecznych ZUS, sporządzanie korekt do ZUS w związku z nadpłaconymi składkami społecznym. Naliczanie zasiłków i świadczeń ZUS w razie choroby i macierzyństwa, prowadzenie rocznej dokumentacji przebiegu wypłat dla każdego pracownika, przygotowywanie danych do sprawozdań.
UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku: 1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p. poż. na wszystkich stanowiskach pracy; 2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; 3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii; 4) współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcją Pracy oraz innymi jednostkami stosownie do potrzeb oraz nadzór nad realizacją wydanych przez nie zaleceń i postanowień; 5) współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy; 6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;7) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; 8) udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy; 9) doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP i p. poż.; 10) uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP i p. poż., a także w pracach komisji BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP i p. poż., w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy; 11) prowadzenie szkolenia wstępnego BHP i instruktażu ogólnego pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 4 we Wrocławiu w zakresie BHP i p. poż. oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 12) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP i ochrony p. poż.; 13) opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy; 14) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach rozwiązań zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa; 15) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP, kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p. poż. wszystkich pracowników; 16) doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej (opracowywanie norm przydziału odzieży i obuwia roboczego); 17) nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p. poż.Forma i termin składania ofert:Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wrocławiu w godz. 8.00 15.00 lub przesłać na adres : Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 ul. Sołtysowicka 34, 51-168 Wrocław, w zamkniętej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. BHP w terminie do 06.11.2019r. do godz. 12.00. Aplikacje, które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.https://zsp4-wroclaw.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-bhp.html
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2019-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja opiekunek osób starszych do Niemiec, tłumaczenie ofert z języka niemieckiego, koordynowanie pracy opiekunek
PRIVATE CARE HOME SERVICES Sp. z o.o. - 2019-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac,sporządzanie dokumentacji do ZUS,US,obsługa programu płacowego(Symfonia),prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych i nadzór nad ich obiegiem,prowadzenie akt osobowych,prowadzenie spraw kadrowych i ewidencji czasu pracy,prowadzenie akt osobowych i nadzór nad nimi
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż oferty i obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2016-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
- komunikacja z systemem informatycznym za pomocą VPN- przygotowanie i kompeltowanie umów klienta- podpisywanie umów
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
Obsługa hurtowych kontrahentów zagranicznych.Pozyskiwanie Klientów i dostawców na rynkach zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Dostawcami.Realizacja procesu zakupu i sprzedaży.Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi.Analiza rynku i potencjalnych Klientów.
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć korekcyjnych lub sensoryczno - motorycznych
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE MNIAMI PRZEDSZKOLE EKOLOGICZNE RAFAŁ PRZYBYŁA - 2019-06-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-koordynacja projektów- nadzorowanie wdrożenia metodologii Lean- identyfikacja projektów w oparciu o wyznaczone cele -wdrożenie oraz analiza głównych wskaźników efektywności- poszukiwanie obszarów do usprawnień
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków firmy poprzez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych,osiąganie wyznaczonych celowi monitorowanie wynikow wlasnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)