SPECJALISTA DS ODPADÓW Opole oferta pracy REMONDIS OPOLE SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ODPADÓW
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługi komputera przy ewidencjonowaniu wjazdu pojazdów, Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach 8:00 do 16:00
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: REMONDIS OPOLE SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podmiejska 69, 45-574 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługi komputera przy ewidencjonowaniu wjazdu pojazdów, Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach 8:00 do 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ODPADÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: logistyka
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Podstawowa obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: REMONDIS OPOLE SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Podmiejska 69, 45-574 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Świadectwa pracy, swiadectwo szkolne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić sie na spotkanie lub e=-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Podmiejska
Numer budynku pracodawcy: 69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f48cc9a04187aa6a5451ed5c907867f
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piła (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami prawa, rejestracja operacji gospodarczo-finansowych, prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych, sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia, przygotowanie wniosków o płatność w ramach środków unijnych pod względem finansowym wraz z załącznikami, wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu, udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o pozyskanie środków unijnych w ramach LSR
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych dostępnych w CUK, profesjonalne porady w zakresie wyboru optymalnego dla klienta wariantu ubezpieczenia, obsługa klientów stacjonarnie w biurze oraz w terenie z dojazdem do klienta, zawieranie, kontynuacja polis ubezpieczeniowych, inkaso składek ubezpieczeniowych, pośrednictwo w wymianie korespondencji pomiędzy centralą CUK i firmami ubezpieczeniowymi
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Gostynin (mazowieckie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-04-21 - Rożnowice (wielkopolskie)
brak
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie logistyką dostaw komponentów i wyrobu gotowego. Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami, dostawcami oraz kurierami. Rozwiązywanie problemów związanych z dostawą i transportem między Chinami a Europą. Nadzór nad dokumentacją logistyczną w celu wspomagania sprzedaży, finansów i zakupów. zapewnianie poprawności przenbiegu odpraw celnych.Proponowany okres zatrudnienia 1 rok.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo- płacowej,prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON, ZUS).
Spółdzielnia Rzemieślnicza w Nysie - 2018-04-10 - Nysa (opolskie)
obsługa strony internetowej DFO, przygotowywanie informacji medialnej, artykułów , kontakt z agencja PR, opracowywanie strategii PR w prasie i mediach społecznościowych, koordynowanie działań promocyjnych, tworzenie materiałów marketingowych, przygotowywanie projektów graficznych, udział w wewnętrznych działaniach marketingowych, monitorowanie i raportowanie wyników
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-25 - Zambrów (podlaskie)
Wykonywanie ćwiczeń rehabilitacyjnych wg zaleceń, wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2019-07-09 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie doświadczeń
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Sulejowie - 2019-03-19 - Masłowice (łódzkie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie towaru do sklepów
"SZRON" Paweł Wojtaszek - 2017-04-28 - Leszczydół-Działki (mazowieckie)
Budowlane prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Nowy Targ (małopolskie)
Profesjonalny odbiór drewna okrągłego oraz kontrola i ponoszenie odpowiedzialności za realizację kontraktów. Poszukiwanie nowych dostawców i poszerzanie obszarów zakupów. Obserwacja rynku. Działalność zakupowa będzie w głównej mierze realizowana w Niemczech i w Polsce. Gotowość do podróży służbowych (około 4 dni w tygodniu).
"SHP DREWNO" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Różańsko (zachodniopomorskie)
Dbanie o rozwój serwisów marek odzieżowych, wdrażanie nowych funkcjonalności (kategorie, karty produktu itp). Tworzenie treści i aktualizacja artykułów na blogu w obu serwisach marek w wersji PL i RU. Aktualizacja zdjęć i opisów przy zmianie sezonów (zdjęcia lookbookowe, wizerunkowe i packshoty) w wersjach: PL, EN, RU. Współpraca z zewnętrzną agencja w kwestiach technicznych dbania o serwisy. Wprowadzanie nowych produktów do sklepu (zdjęcia, opisy, cechy, ceny) - B2C, B2B. Odpowiedzialność za sprawdzanie ilości i wprowadzanie do sklepu produktów z poprzednich kolekcji. Tworzenie akcji produktowych na konkretne promocje i działania sprzedażowe. Tworzenie zestawów produktowych na kartach produktu. Koordynacja współpracy z Showroom (aktualizacja stanów magazynowych itd).
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Józefów (mazowieckie)
poszukiwanie nowych kontrahentów na rynku uzbeckim i rosyjskim, rozmowy z klientami telefonicznie, mailowo, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Białystok (podlaskie)
obsługa gosci w kawiarni oraz obsługa iventóe, imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Żywiec (śląskie)
Wspólnie z zespołem kształtować ofertę Grupy Edukacyjnej, dbając o jej konkurencyjną przewagę, analizować rynek i działania konkurencji, kreować dla klienta rentowne nowe produkty i rozwijać istniejące, opracowywać wdrożenia i komunikacje nowych produktów, dostosowywać narzędzia marketingowe do różnych kanałów dystrybucji i POS.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzątanie pomieszczeń hurtowni spożywczejPraca w godzinach 6-14:14-21
"SOLIDUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
- praca w programie księgowym Comarch OPTIMA- wprowadzanie faktur zakupowych- wystawianie faktur sprzedaży- przygotowywanie dokumentów do księgowości- ewidencjonowanie płatności- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych- inne potrzeby administracyjne
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-28 - Zator (małopolskie)
zarządzanie zespołem ,plane strategi oraz sprzedaży, dbałość nad sklepem internetowym, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Zgierz (łódzkie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2016-07-19 - Głuchołazy (opolskie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-11-30 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH TOM-DOLEKO-EKOLA, ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIIOWYCH, KONTROLA NAD TERMINOWOŚCIĄ PRZEKAZYWANYCH PRZEZ KONTRAHENTÓW DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DANYCH KONTRAHENTÓW, PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z NADZOREM I KONTROLĄ DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z ZACHOWANIEM ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA, INTERPRETACJA PRZEPISÓW Z ZAKRESU DZIAŁAL. GOSP. ORAZ PRAWA PODATKOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORG. ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEMOPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW ORGANIZACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM ODZYSKIEM I RECYKLINGIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWAN. POD KONTEM PODATKOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY, PRACY W ZESPOLE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA KOMPUTERA, (PAKIET MS OFFICE)MOGĄ BYĆ OSOBY Z KAŻDYM RODZAJEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)