SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie polityki ochrony środowiska w firmie- Asystowanie kadrze zarządzającej w zakresie ochrony środowiska i wdrażanie działań korygujących- Weryfikowanie zagrożeń w zakresie ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami- Wykonywanie wszelkich analiz środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami- Prowadzenie całości gospodarki materiałowej w tym i metali szlachetnych- Ścisła współpraca z administracją pobliczną- Sporządzanie wykazów i raportów zawierających informację o zakresie korzystania ze środowiska
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Samsonowicza 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie polityki ochrony środowiska w firmie- Asystowanie kadrze zarządzającej w zakresie ochrony środowiska i wdrażanie działań korygujących- Weryfikowanie zagrożeń w zakresie ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami- Wykonywanie wszelkich analiz środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami- Prowadzenie całości gospodarki materiałowej w tym i metali szlachetnych- Ścisła współpraca z administracją pobliczną- Sporządzanie wykazów i raportów zawierających informację o zakresie korzystania ze środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Znajomość aktualnych wymogów prawnych w zakresie BHP i Ochrony Środowiska - Mile widziane będzie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ochrony środowiska w firmie produkcyjnej.
Nazwa pracodawcy: CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Samsonowicza 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Samsonowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Huta
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż powierzchni reklamowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem nepalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami nepalskimi, obsługa mailingu z klientami z Nepalu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizowanie zadań związanych z procesem obsługi należności
DANEMA TSL Daniel Jankowiak - 2017-11-16 - Gostyń (wielkopolskie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i obcojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
- Prezentacja ofert wiodących polskich touroperatorów, aktywny udział w procesie sprzedaży, dokonywanie czynności administracyjnych związanych z sfinalizowaniem zakupu imprezy turystycznej, dbałość o właściwy wygląd biura, jego witryny oraz ogólnego wizerunku.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach 10:00-20:00 (do uzgodnienia) + 1 sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość geografi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (603-619-740) (9:00-18:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 2, 40-668 Katowice).
K&K KATARZYNA KANIA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
wsparcie procesów Cash Managment i Controllingu w grupie kapitałowejprzygotowywanie płatnościnazór nad realizacjąuczestnictwo w przygotowywaniu biznesplanów, analiz raportówpomoc w bieżącej pracy działu ksiegowości
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żary (lubuskie)
Wprowadzanie zleceń transportowych, wycena ładunku i organizacja, negocjacje handlowe, rozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
-tworzenie planów produkcyjnych-monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego,surowców,przypraw i materiałow pomocniczych-planowanie zakupow surowcow mięsnych w oparciu o plany produkcyjne-monitorowanie i optymalizacja cen surowców zakupywanych do produkcji- potwierdzanie kontraktow w odniesieniu do mocy produkcyjnych,dostępności surowcow miesnych i materiałów pomocniczych-zapewnienie terminowości realizacji kontraktow-współpraca z dzialami w zakladzie i dzialami planowania w grupie Mięsa Białego-rozliczanie planu produkcyjnego-rozliczanie zużycia surowcow i materiałów pomocniczych-monitorowanie wydajności linii produkcyjnych-analiza danych produkcyjnych
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-10-05 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Praca dla uczniów lub studentów w okresie od lipca do września. Inwetaryzacja pojemników na terenie gminy Jarocin.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów wskazane w art. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. U. z 2015 r. Nr 162, poz. 1418):1.Pełna zdolność do czynności prawnych.2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. ukończenie wyższych studiów z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu pedagogiki uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej,8. posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOgólny zakres obowiązków: Opracowywanie opinii pedagogicznej do spraw rodzinnych i karnych, diagnoza pedagogiczna
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)
praca ręczna-fizyczna przy paletowaniu i siatkowaniu towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo- kadroqwej ( akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp ), naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, archiwizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2017-03-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie Klientów biznesowych, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z Klientami, budowanie bazy potencjalnych Klientów, udział w branżowych wydarzeniach targowych, kreowanie kierunków rozwoju działu, dokonywanie technicznych i logistycznych z Klientami, opracowywanie ofert dla Klientów i negocjowaniewarunków umów, badanie satysfakcji Klientów, nadzorowanie harmonogramu zlecenia.
ES-SYSTEM NT Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Dobczyce (małopolskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa spółek grupy kapitałowej w aspekcie kadr i płac, prowadzenie akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, samodzielne naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie listy płac, ustalanie uprawnień do wypłaty odprawy i ekwiwalentów, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp., ustalenie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów, obsługa zajęć komorniczych, wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, obsługa programu płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących), obsługa portalu EPUE, bieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych, sporządzanie harmonogramu czasu pracy, weryfikacja zgodności grafików pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PFRON, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich, rozliczanie delegacji służbowych, archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, współpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Oczekiwania pracodawcy:•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne , dobra organizacja pracy ,samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność•efektywna praca w zespole•samodzielność w działaniu i zaangażowanie. Godz. pracy 7-15. Wysokość proponowanego wynagrodzenia od 3500 zł brutto, premia. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,Praca w młodym, aktywnym zespoleCiekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmiePakiet medycznyAtrakcyjny pakiet socjalnystabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycjiProfesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Opracowywanie planów zakupu zywności. Prowadzenie planów rzeczowo-finansowych. Wypisywanie asygnat, zleceń zestawień materiałowych i finansowych oraz innych dowodów przychodów rozchodowych dotyczących gospodarki rozliczeniowej żywności. Prowadzenie ewidencji w programie "KONSUMENT". Oferta dostepna w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie, dystrybucja i serwis powierzonych urządzeń POS i innych towarów zgodnie z procedurami i wytycznymi obowiązującymi w Centrum Rozliczeń PeP S.A. 2. Ewidencja wszelkich obrotów towarów w powierzonych magazynach. 3. Pełnienie roli i przestrzeganie zasad obowiązujących zapasowego Oficera Bezpieczeństwa PED. 4. Przestrzegania obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa. 5. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych odpowiadających zajmowanemu stanowisku oraz wymaganym kwalifikacjom.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)
kontrola jakości gotowych prod., wypełnianie i nadzór arkuszy kontr., raportowanie wyników i niezgodności
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-10-09 - Sława (lubuskie)
Kompletowanie i przygotowanie dokumentów dotyczącym dostaw i wprowadzanie ich do systemu komputerowego, obsługa programów magazynowych, rozliczanie niezgodności.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oleśnica (dolnośląskie)