SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ PROJEKTÓW Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.
Data publikacji: 2016-01-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier systemów i sieci komputerowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: arabski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe każde, doświadczenie w pracy ponad 2 lata , doświadczenie w obsłudze klienta, wykorzystywanie narzędzi Ms Office testowanie urządzeń, serwis techniczny, doświadczenie w Full Development cycle including analysis, Programming, Testing, Implementation and Support, angielski, francuski bardzo dobry w mowie i piśmie, biegły arabski
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier systemów i sieci komputerowych
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 21.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie spraw pracowniczych (kadry), prowadzenie rachuby płac, rozliczanie składek ZUS
SPOMASZ Zamość S.A. - 2018-07-26 - Zamość (lubelskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)
specjaliSTA do spraw REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie receptór mieszania wyrobów gotowych według sciśle podanych parametrów, zarządzanie ruchami magazynowymi, koordynacja i ustalenie planów pracy , tworzenie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
ALPEX SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Łęczeszyce (mazowieckie)
marketing internetowy, promowanie produktu w sieci, tworzenie kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
Ewidencja dokumentów księgowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz wykonywanie innych zleconych obowiązków.
PRO-INHUT Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy, transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, praca w godzinach od 14 do 23
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
"GAMRAT" S.A. - 2016-06-24 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa klienta, pakowanie wysyłek, prosta oprawa obrazów, wypełnianie dokumentów
PERSONALART ŁUKASZ PIETRZAK - 2018-08-27 - Zgierz (łódzkie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów, fakturowanie, gospodarka magazynowa, raport kasowy.
F.H.U. "FASTER" JAROSŁAW WRONA - 2016-04-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprzatanie ręczne oraz zmechanizowane hal produkcyjnych
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Legnica (dolnośląskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW BANKU
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w handlu, bardzo dobra znajomośc języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy kat.B. Charakterystyka pracy: obsługa klienta indywidualnego, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjoowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów przez Internet w kwestii oferowanych usług; Analiza potrzeb klientów i rozwiązanie pojawiających się problemów; Monitorowanie klientów przez cały okres kredytowania; Wysoka i profesjonalna jakość obsługi klienta; Samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku usług finansowych; Weryfikacja wniosków pożyczkowych przez Internet; Praca wyłącznie w biurze!
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
Organizacja zagranicznych misji gospodarczych, wystąpień targowych, organizacja spotkań biznesowych (B2B), wyjazdy zagraniczne z polskimi przedsiębiorcami, tłumaczenia ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż pojazdów specjalnych.
AMZ Kutno S.A. - 2017-09-06 - Kutno (łódzkie)
zabezpieczenie komponentów i materiałów do produkcji elektronicznej i mechanicznej
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie;- Bieżąca współpraca z klientami firmy w języku niemieckim;- Sprawdzanie umów i zleceń handlowych pod kontem wyszukania błędu- Zapewnienie niezbędnego wsparcia dla działu handlowego
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
jw.
GESS Sp.z.o.o. - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie nadgodzin, obsługa zajęć komorniczych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów sklepu.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Wiślicy - 2016-02-17 - Łęka (świętokrzyskie)