SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REALIZACJI PRZETARGU POPŻ PODPROGRAM 2018 Łódź oferta pracy TRANSARR SP. ZO.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REALIZACJI PRZETARGU POPŻ PODPROGRAM 2018
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją dostaw artykułów spożywczych w ramach POPŻ Podprogram 2018Praca od 8:00 do 16:00
Data publikacji: 2018-09-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: TRANSARR SP. ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Struga 16, 90-513 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją dostaw artykułów spożywczych w ramach POPŻ Podprogram 2018Praca od 8:00 do 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REALIZACJI PRZETARGU POPŻ PODPROGRAM 2018
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2018
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji wynikającej z ustawy o zmówieniach publicznych
Nazwa pracodawcy: TRANSARR SP. ZO.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Struga 16, 90-513 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Struga
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 25.09.2018
Oferta pracy ważna do: 24.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż ubezpieczeń, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kaczory (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klientów i sprzedaż asortymentów zgodnie z przyjętymi standardami, doradztwo w zakresie
kontakt przez OHP - 2017-09-04 - Rumia (pomorskie)
sprawy kadrowe, pilnowanie terminów przeglądów, zakupy dla szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-07-04 - Lubsko (lubuskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Markowa (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa marketingowa- nadzór nad działaniami promocyjnymi- pozyskiwanie i obsługa klientów firmy
TRADYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Rzeszów (podkarpackie)
szczegóły na stronie UMiG Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-21418-title2_Aktualne_oferty_pracy_URZAD_MIASTA_I_GMINY_WE_WRZESNI_oglasza_nabor_na_stanowisko__specjalisty_w_Wydziale_Gospodarki_Mieszkaniowej_w_pelnym_wymiarze_czasu_pracy.html
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-05-10 - Września (wielkopolskie)
- obsługa urządzeń i sprzętu biurowego,- zakładanie akt płatnika,- przygotowywanie projektów pism w ramach postępowań prowadzonych przez placówkę,- rejestracja dokumentacji,- kompletowanie dokumentacji do archiwum.
KRUS OR BYDGOSZCZ - 2016-03-18 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów,utrzymywanie kontaktów z klientami,dbanie o pozytywny wizerunek firmy,profesjonalna obsługa klienta.
AGRO-KAM Jarosław Kamiński - 2016-04-05 - Kołybki (wielkopolskie)
Zabezpieczenie wynagrodzenia oddelegowanego pracownika poprzez zmiany w programie HR2U oraz ich przeliczenie; koordynacja implementacji globalnych cyklów w obszarze procesów oddelegowań międzynarodowych; regularne przygotowywanie raportów związanych z oddelegowanymi pracownikami oraz różnych raportów ad-hoc oraz symulacje kosztów dla nowych lub kolejnych delegacji z albo do różnych miejsc na polecenie HR; przygotowywanie dokładnych dokumentów przed delegacją, w trakcie jej trwania, jak i po jej zakończeniu;
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
OPRACOWYWANIE I AKTUALIZACJA DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH ZWK OHP, OBOWIĄZUJĄCYCH NA WYPADEK ZAGROŻENIA BEZPIECZENSTWA PAŃSTWA I W CZASIE WOJNY, ORAZ DZIAŁALNOŚĆ Z ZAKRESU REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM KRYZYSOWYM.STSTYSTYKA, ANALIZOWANIE ORAZ PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI REKRUTACYJNEJ MŁODZIEŻY W HUFCACH PRACY I OŚRODKACH SZKOLENIA I WYCHOWANIA OHP.WYMAGANIA:KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM EXCELA, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANECV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "NABÓR -Specjalista WK"
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa kadrowa i płacowa;- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń;- sporządzanie list płac dla pracowników; - przekazywanie informacji i deklaracji rozliczeniowych do ZUS; - obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych i innych;- sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i rocznych rozliczeń podatkowych /PIT/,- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie umów, świadectw pracy i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;- prowadzenie i ustalanie urlopów oraz ewidencji czasu pracy pracowników;- sporządzanie sprawozdań m.in. do GUS, SIO i innych;- sporządzanie wymaganych analiz potrzebnych do sprawozdawczości;- rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli;- kierowanie pracowników na badania lekarskie;- obsługa kancelaryjna, obsługa interesantów i udzielanie informacji;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej;- prowadzenie spraw uczniowskich (księgi uczniów, zaświadczenia, legitymacje, duplikaty świadectw, odpisy i kopie); - na zlecenie kadry kierowniczej przygotowywanie projektów pism oraz przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu;- zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz szkoły; - prowadzenie niezbędnych rejestrów spraw, terminarzy; - inne prace zlecone przez głównego księgowego i kadrę kierowniczą.
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach - 2017-10-18 - Myślenice (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie obecnych klientów firmy. Praca z firmami Rosji, krajów nadbałkańskich, Ukrainy i innych rynków rosyjskojęzycznych, rynków Europy Zachodniej, Południowej i Północnej; wsparcie marketingu przy tłumaczeniach na język angielski i rosyjski oraz na potrzeby działu exportu, pozyskiwanie i synteza informacji wewnątrz firmowych; wyjazdy na spotkania z klientami, uczestnictwo w targach, obsługa programów związanych z ofertowaniem, zamawianiem i wyceną.
Ecol Unicon Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NAWIĄZANIE STOSUNKU PRACY, WYSTAWIENIE SWIADECTWA PRACY, ZAWARCIE UMOWY ZLECENIA.PROWADZENIE SPRAW PŁACOWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ZASIŁKÓW, SPORZĄDZANIE RACHUNKÓW DO UMÓW ZLECEŃ, OBSŁUGA PŁATNIKA, WYSTAWIANIE PIT-ÓW.SKŁADANIE WNIOSKÓW I DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH DO PFRON.
Kancelaria Podatkowo-Prawna Micramet Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
-IDENTYFIKOWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB KLIENTA-SPORZĄDZANIE OFERT, WYPISYWANIE FAKTUR-MONITOROWANIE RYNKU ORAZ RUCHÓW KONKURENCJI-KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW-REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW
ELEMENT Bryja Urszula - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)
Poszukiwanie klientów w branży turystycznej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kotlin (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mława (mazowieckie)
-odbiór poczty mailowej z zapytaniami kontrahentów -przygotowywanie ofert sprzedaży-zamawianie towarów handlowych-odbiór zamówionych towarów-przygotowywanie wysyłki-przygotowywanie i rejestracja dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Opis stanowiska:- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu i przygotowania kampanii reklamowych- finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem- monitorowanie poziomu satysfakcji klientów poprzez cykliczny kontakt telefoniczny i mailowy z pozyskanymi klientami- budowanie pozytywnych relacji z klientami w celu ich utrzymania przez cały okres trwania umowy oraz za przedstawienie oferty kontynuacji umowywynagrodzenie do negocjacji
AUTOBOX ADVERTISING Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola wejściowa zakupionych części, kontrola produktów gotowych, kontrola przestrzegania procesów technologicznych w procesie produkcyjnym, analiza przyczyn skarg wewnętrznych i zewnętrznych, działania naprawcze oraz kontrola ich przestrzegania, wykonywanie i zapewnianie audytów produktowych.
KES Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Czechy (Czechy)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymywanie bardzo dobrej relacji biznesowej z partnerami biznesowymi, wdrażanie procesu wykorzystywania platformy IS, administrowanie systemów zarządzania dokumentacją i innych oraz procesowanie zgłaszanych propozycji ulepszania systemów i nadawanie kategorii ważności zmianom przez użytkowników, przygotowywanie raportów szacunkowych dla rozwoju firmy, wsparcie zespołów nadzorujących bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI WŁOSKIEJ, ZAPEWNIANIE NALEŻYTEGO FUNKCJONOWANIA PUNKTU GASTRONOMICZNEGO; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI WŁOSKIEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; ROZKŁAD CZASU PRACY: 11 GODZIN DZIENNIE W CIĄGU 6 DNI W TYGODNIU;
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)