SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ORKIESTRY Lubin oferta pracy Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ORKIESTRY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) zapewnienie organizacyjno-logistycznej obsługi prób i występów Orkiestry oraz wyjazdów służbowych pracowników Orkiestry,2) przygotowanie przebiegu koncertów pod względem zabezpieczenia porządku i przestrzegania zasad bhp,3) przygotowanie umów z dyrygentami i solistami oraz innymi zaproszonymi do współpracy z Orkiestrą artystami oraz koordynowanie współpracy z tymi osobami,4) koordynowanie kampanii marketingowych i PR promujących wydarzenia organizowane przez Orkiestrę,5) obsługa social media,6) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami oraz aktywna współpraca celem kreowania pozytywnego wizerunku Orkiestry,7) pozyskiwanie partnerów i sponsorów,8) przygotowywanie wniosków / aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków krajowych i zagranicznych, kompletowanie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji,9) pozyskiwanie i obsługa organizatorów/ współorganizatorów imprez,10) współpraca z mediami i grafikiem.
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Pruzi 7, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) zapewnienie organizacyjno-logistycznej obsługi prób i występów Orkiestry oraz wyjazdów służbowych pracowników Orkiestry,2) przygotowanie przebiegu koncertów pod względem zabezpieczenia porządku i przestrzegania zasad bhp,3) przygotowanie umów z dyrygentami i solistami oraz innymi zaproszonymi do współpracy z Orkiestrą artystami oraz koordynowanie współpracy z tymi osobami,4) koordynowanie kampanii marketingowych i PR promujących wydarzenia organizowane przez Orkiestrę,5) obsługa social media,6) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami oraz aktywna współpraca celem kreowania pozytywnego wizerunku Orkiestry,7) pozyskiwanie partnerów i sponsorów,8) przygotowywanie wniosków / aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków krajowych i zagranicznych, kompletowanie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji,9) pozyskiwanie i obsługa organizatorów/ współorganizatorów imprez,10) współpraca z mediami i grafikiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ORKIESTRY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość technik negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu organizacyjno-logistycznej obsługi koncertów oraz marketingu, co najmniej 3-letni staż pracy, 2. Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość i umiejętność stosowania technik negocjacyjnych, umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office,3. Wymagane cechy osobowościowe: kreatywność, dyspozycyjność (praca w godzinach popołudniowych, w weekendy i święta), umiejętność pracy w zespole, terminowość, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Mikołaja Pruzi 7, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV) zawierający wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje opatrzony własnoręcznym podpisem,2) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z RODO o następującej treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Mikołaja Pruzi
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de2da685189a79eb923c128ea86d3ec1
Podobne oferty pracy
- współpraca z obecnymi dostawcami towarów handlowych: Azja, Europa, Polska,- pozyskiwanie nowych dostawców i produktów do oferty firmy,- planowanie zapotrzebowania,- bieżące zaopatrzenie firmy (towary i usługi)
ZOLTA - 2020-07-02 - Mielec (podkarpackie)
- Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.- Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.- Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.- Dopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisami.- Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
Hotel "JAN" Janina Kroplewska - 2015-12-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
fryzjerstwo ogólne damsko-męskie
SALON FRYZJERSKI Romana Murzyn - 2019-10-10 - Krzeszowice (małopolskie)
serwisowanie taśm transportujących i pasów napędowych
PPHU JARIMAT Radosław Matysiak - 2017-09-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Ścisła współpraca z działem remontowo-budowlanym, sporządzanie zamówień, rozliczanie z przekazanych materiałów.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2017-12-11 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie przychodzące korespondencji, przygotowanie dokumentów rozliczeniowych współpraca z biurem finansowym, archiwizowanie dokumentacji
MAJSTER-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-26 - Kobyłka (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie produktu do sprzedaży, pakowanie i zdobienie produktów (hurtownia kosmetyczna).
Duszyński Adam LAVEA POLAND - 2016-09-21 - Rydułtowy (śląskie)
Obsługa techniczna aparatury i sprzętu medycznego w zakładzie. Znajomość oraz naprawa urządzeń medycznych. Wykonywanie przeglądów technicznych aparatów wraz z wystawieniem testów bezpieczeństwa elektrycznego z IEC 62353.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZEWORSKU - 2020-06-16 - Przeworsk (podkarpackie)
Koordynowanie przeglądów budynków, zapewnienie serwisów dla urządzeń i instalacji, kontrola świadczeń dostaw en. elekt.gazu i wody, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z utrzymaniem obiektów budowlanych, nadzór nad ochroną obiektu i robotami elektrycznymi
"Dr. Schumacher" Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Lubań (dolnośląskie)
- aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
Rekrytacja osób z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie montażu instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych. Montowanie przyłączy wodon-kanalizacyjnych, urządzeń do pomiaru ciśnienia, przepływu wody, gazu, przewodów kanalizacyjnych, wykonywanie robót przygotowawczych zw. z montażem instalacji sanitarnych, przeprowadzanie kontroli szczelności i drożności instalacji sanitarnych, konserwacji instalacji wod-kan. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Strzeszyn (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. norweskim- Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka norweskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole - po szkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta pracy w drodze konkursu.Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich: przeprowadzanie badań psychologicznych: prowadzenie mediacji: przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich: poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-10-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-04-25 - Płońsk (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, pakiet office; podstawowa znajomosć jęz. angielskiego, niemieckiego; zakres obowiązków: wystawianie faktur, weryfikacja i obsługa dokumentów księgowych, prowadzenie magazynów od strony księgowej, rozliczanie płatności, obsługa dok. biurowo-organizacyjnej, przyg. zestawień i dok. dla głównej księgowej i zarządu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń, obsługa programów graficznych, projektowanie treści reklamowych, prace introligatorskie
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Praszka (opolskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-12-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
planowanie i realizacja dostaw,negocjowanie warunków handlowych w zakresie planowanych zakupów,nadzór nad stanami materiałów niezbędnych do produkcji,prowadzenie bazy dostawców,poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z istniejącymi,kontrola realizacji zakupów i zamówień,kontrola terminowości dostaw,nadzór nad dokumentacją dostaw,współpraca z pozostałymi działami
KORDAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-21 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
Procesowanie i księgowanie transakcji wykonanych przez fundusze inwestycyjne. Porównywanie zaksięgowanych pozycji po stronie State Street z pozycjami u brokerów. Inwestygacja i rozwiązywanie różnic na rekonsyljacjach
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa kopmutera Excel, Word.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-05-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)