SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW Jarocin oferta pracy PRACOVITA SP. Z O.O
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja pracowników tymczasowych, współpraca z klientem, przygotowanie dokumentacji dla pracownika, przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników tymczasowych i t.d.
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: PRACOVITA SP. Z O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OSIEDLE KONSTYTUCJI 3 MAJA 14A, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja pracowników tymczasowych, współpraca z klientem, przygotowanie dokumentacji dla pracownika, przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników tymczasowych i t.d.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
empatia, cierpliwość w podejściu do specyficznego klienta - mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: PRACOVITA SP. Z O.O
danePracodawcy_nip: 6172210815
danePracodawcy_regon: 366119246
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Szubianki 19/15, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936776
Ulica pracodawcy: Szubianki
Numer budynku pracodawcy: 19
danePracodawcy_nrLokalu: 15
danePracodawcy_nrKraz: 17004
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242313
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66104f4086fb1e5cfd7b2bb201edc704
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
wspołpraca z zespołem sprzedaży firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami, sporzadzanie elementów analityki i oceny pracy przedstawicieli handlowych, nadzór nad tworzeniem umów z kontrahentami i ich realizacją
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Turek (wielkopolskie)
Specjalista do spraw exportu
DEFRO Sp. z o.o. Sp.k. w Warszawie, Zakład Produkcyjny - 2019-03-05 - Ruda Strawczyńska (świętokrzyskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2020-01-23 - Zielonki (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Radomsko (łódzkie)
- koordynacja prac dotyczących pozyskiwania projektów - kontrola administracyjna- kontakty z Krajowymi Punktami Kontaktowymi- zarządzanie bazą projektów- koordynacja procesu przygotowania wniosków projektowych, umów- przygotowywanie okresowych raportówPraca w godz. 8-16WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA PODCZAS PROCESU REKRUTACJIKontakt z pracodawcą: 71 370 99 40
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
WYSZUKIWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW NA IMPORT DO POLSKI Z REJONÓW ROLNYCH AZERBEJDŻANU I INNYCH KRAJÓW WSCHODNICH
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Grójec (mazowieckie)
Praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wykopów ziewnych, skarpowanie, praca wg zleceń.
MAŁGORZATA LASOŃCZYK USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2019-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- realizacja zadań wynikających z ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych- realizacja procedur związanych z udostępnieniem materiałów niejawnych- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych- prowadzenie szkoleń dla użytkowników z zakresu przetwarzania i ochrony informacji w niejawnych systemach teleinformatycznych- przeprowadzanie weryfikacji danych zawartych w policyjnej bazie danych KSIP- wprowadzanie i modyfikacja danych w policyjnej bazie danych KSIP- prowadzenie składnicy akt KPP w Środzie Wlkp.: udostępnianie materiałów ze składnicy akt, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz przyjmowanie akt spraw zakończonych do składnicy akt.
Komenda Powiatowa Policji w Środzie Wielkopolskiej - KWP w Poznaniu - 2020-03-17 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
stolarstwo meblowe i budowlane
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dokonywanie zakupów dla palcówek zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, prowadzenie dokumentacji dokonywanych zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, prowadzenie dokumentacji HCCP, oparacowywanie jadłospisów, wydawanie towaru z podległych magazynów, kompleksowa obsługa programu "Stołóka", opracowywanie harmonogramów czasu pracy podległych pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bąkowo (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentacji na produkcję,pomoc przy realizacji zakupów materiałowych,pomoc przy realizacji dokumentów wysyłkowych produktu
P.P.U.H. KONEL II Sp.z.o.o - 2017-02-01 - Bolęcin (małopolskie)
zarządzanie relacjami z japońskimi klienatmi i dostawcami, korspondnecja służbowa w języku japońskim
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa płatnika, naliczanie listy płac, wystawianie dokumentacji, sprzedazy danych firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Jaworzno (śląskie)
badanie, diagnozowanie skóry głowy i włosów za pomocą innowacyjnych urządzeń. współpraca z alergologiem i dietetykiem
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Legnica (dolnośląskie)
Planowanie zakupów surowców pod produkcję i sprzedaż za pomocą MRP, potwierdzanie dostępności materiałów i surowców według SO od klientów, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, planowanie i zarządzanie planem produkcyjnym, kontrolowanie stoków materiałów w systemie i fizycznie na magazynie (stock corrections) , przygotowywanie zestawienia list załadunkowych (loading list), rozliczanie zużycia surowców po zakończonej produkcji (Consumption), pilnowanie terminów przydatności materiałów do zużycia produkcyjnego, pilnowanie stanów magazynowych Safety Stock oraz korygowanie ich według potrzeby, przygotowywanie raportów:- raport ze zużycia wszystkich materiałów, (consumption)- raport z kosztów transportów ( transport cost), - raport z rotacji surowców na magazynie (rotation of items), - raport ze stoków wszystkich materiałów (stock report), - raport z materiałów z mała rotacją na magazynie (slow moving item),
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Żarów (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną całej firmy.Główne zadania:- odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne); - współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;- realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; - prowadzenie wynajmu pomieszczeń;- prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; - aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; - prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; - wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Siedlce (mazowieckie)
prace w lesie
PPHU EURO & BIO Justyna Cieślak - 2017-07-05 - Strzmiele (zachodniopomorskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie zajęć z uczniami, przygotowanie programu nauczania, prowadzenie dukumentacji, udział w posiedzeniach Rady.
Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Gdańsku - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
• aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw na lokalnym rynku,• kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,• sprzedaż produktów bankowych,• analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,• realizacja założonych planów sprzedażowych.• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Consulting Finanse Adam Samek - 2020-01-10 - Choszczno (zachodniopomorskie)
budowanie i wdrażanie rozwiązań marketingowych, torzenie i optymalizacja artykułów online; research marketingowy.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Warszawa (mazowieckie)