SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH-BANK MILLENNIUM Choszczno oferta pracy Consulting Finanse Adam Samek
Stanowisko: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH-BANK MILLENNIUM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw na lokalnym rynku,• kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,• sprzedaż produktów bankowych,• analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,• realizacja założonych planów sprzedażowych.• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Choszczno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Consulting Finanse Adam Samek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 3, 73-200 Choszczno, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw na lokalnym rynku,• kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,• sprzedaż produktów bankowych,• analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,• realizacja założonych planów sprzedażowych.• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Godzina zakończenia pracy] : 17:00Specjalista ds.sprzedaży produktów Bankowych-Bank Millenniumkontakt : adam.samekpl (at) gmail.com
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH-BANK MILLENNIUM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Choszczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: choszczeński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Choszczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca finansowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętności sprzedawcy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Consulting Finanse Adam Samek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Adres pracodawcy:
Wschodnia 2, 78-540 Kalisz Pomorski, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVadam.samekpl (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: drawski
Gmina pracodawcy: Kalisz Pomorski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz Pomorski
Ulica pracodawcy: Wschodnia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5fbdea7baa37378952a0a867fc33e8f
Podobne oferty pracy
1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Po 3- miesięcznym okresie próbnym umow na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-01-22 - Słupsk (pomorskie)
Monitorowanie realizacji projektów unijnych
Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C. - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)
OBSŁUGA SYSTEMU S4H-GASTRONOMIA, OBSŁUGA I ORGANIZACJA KONFERENCJI, SZKOLEŃ, IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH, OBSŁUGA I ORGANIZACJA ŚNIADAŃ DLA GOŚCI HOTELOWYCH- godziny pracy 6-18
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad oczyszczalnią ścieków, wykonywanie opracowań i dokumentacji wspólnie z organem kontroli w zakresie ochrony środowiska
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2016-10-13 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Import-Eksport Michał Sawron - 2016-01-05 - Lubsko (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż hurtowa art. kosmetycznych, kontakt z klientami.Giodziny: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piła (wielkopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, telefoniczne udzielanie informacji o oferowanych produktach; profesjonalna obsługa klientów - kształtowanie korzystnego wizerunku firmy; dokonywanie operacji sklepowych i wyliczenie się z powierzonegomienia; przygotowanie towarów do sprzedaży; wystawianie faktur sprzedaży, ewidencjonowanie faktur zakupu; sporządzanie raportów kasowych; raportowanie działań handlowych;obsługa sekretariatu. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
ZAKŁAD POLIGRAFICZNY "GRAWIPOL" G. ZBLEWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-15 - Słupsk (pomorskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku projektowanie kampaniisprzedażowych i promocyjnych pozyskiwanie nowych klientów dla firmy budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy budowanie bazy klientów realizowanie planów sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych prowadzenie rozmów handlowych zklientami oraz aktywny udział podczas negocjacji uczestniczenie w imprezach,targach i konferencjach branżowych przygotowywanie raportów zwykonywanych działań analizowanie działań konkurencji w celuudoskonalenia oferty handlowej obsługa sklepu internetowego, działuhandlowego, praca w godz. 8-16
ALCOR sp. z o.o. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
Odbieranie telefonów od klientów, rozmowy w języku arabskim. Rozwiązyanie problemów przesyłanych przez klienta również w języku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łódź (łódzkie)
ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
m.in. wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy- kreowanie wizerunku firmy- ocena szans rynkowych
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
obsługa klienta stacjonarnego, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Rekrutacja pracowników. Około 50 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9:00-12:00. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Leszczyńskiego 4/25 (pracodawca zapewnił, że wynajmuje stanowisko pracy pod ww. adresem) oraz praca na terenie Wrocławia. Przewidywany okres wykonywania pracy: 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych,administrowanie serwerami Microsoft, konfigurowanie nowych stanowisk pracy,konfigurowanie urządzeń sieciowych
ROYAL FASHION VIPOL Sp. z o.o. - 2019-12-16 - Łazy (mazowieckie)
- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkół Fototechnicznych - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; znajomość j. rosyjskiego w stopniu zaawansowanym; praca w dziale handlu i marketingu; obsługa klientów; prace związane z administracją biurową; prowadzenie korespondencji w j. rosyjskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ "INNOVATOR" Sp.zo.o. - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
Kafelkowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe. Praca w delegacji- dojazd i zakwaterowanie zapewnia pracodawca.
TEMLAK ADAM - 2016-01-14 - Wołczyn (opolskie)
Sporządzanie dokumentacji personalnej pracowników, przygotowywanie zestawień oraz statystyk kadrowych, obsługa procesów zatrudnienia,sporządzanie umów o pracę,wsparcie w procesach rekrutacji,koordynowanie przebiegu procesu oddelegowania pracowników do klienta oraz pracodawcy użytkownika,prowadzenie administracji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charaterystyką pracy
FMS SPOMASZ Pleszew SA Pleszew - 2018-07-10 - Pleszew (wielkopolskie)
-Reklama-Rezerwacja-Sprzedaż miejsc hotelowych.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Dźwirzynie.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2017-07-18 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-08-22 - Rewal (zachodniopomorskie)
- analiza zapytań ofertowych- przygotowywanie ofert oraz doradztwo dla klientów Hotelu i Restauracji (konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe) - realizacja spotkań w celu prezentacji oferty obiektu - koordynowanie i nadzór nad realizacją zleconych konferencji, bankietów, zamówień indywidualnych - odpowiedzialność za najwyższy standard obsługi w zakresie realizowanych zleceń - moderowanie strony internetowej Hotelu- ścisła współpraca z Kierownictwem Hotelu, Szefem Kuchni oraz Recepcją Hotelu w zakresie realizowanych zadań- analiza rynku, nawiązywanie kontaktów oraz budowanie relacji z klientami
Hotel Port 110 - 2016-09-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)