SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH Zielonki oferta pracy Biblioteka Publiczna w Zielonkach
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Gromadzenie archiwalnych zbior贸w historycznych poprzez prowadzenie poszukiwa艅 i bada艅 na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbior贸w IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbior贸w tj. inwentarzy, katalog贸w, ksi臋gi ruchu muzeali贸w, kartotek obiekt贸w, baz danych, itp.; znakowanie zbior贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opis贸w muzeali贸w; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; kompleksoa obs艂uga zwiedzaj膮cych, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarze艅 muzealnych i imprez zwi膮zanych z upowszechnianiem i popularyzacj膮 wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw sta艂ych i czasowych, posiadanych zbior贸w oraz prowadzenie szczeg贸艂owej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbior贸w oraz rejestrowanie wywiad贸w z najstarszymi mieszka艅cami gminy; bie偶膮ce pisanie tekst贸w i zamieszczanie foto-relacji, zaprosze艅 na stron臋 www biblioteki oraz portal spo艂eczno艣ciowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych 艣rodk贸w oraz sponsor贸w na dzia艂alno艣膰 IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Zielonki (ma艂opolskie)
Pracodawca: Biblioteka Publiczna w Zielonkach
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Gromadzenie archiwalnych zbior贸w historycznych poprzez prowadzenie poszukiwa艅 i bada艅 na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbior贸w IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbior贸w tj. inwentarzy, katalog贸w, ksi臋gi ruchu muzeali贸w, kartotek obiekt贸w, baz danych, itp.; znakowanie zbior贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opis贸w muzeali贸w; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; kompleksoa obs艂uga zwiedzaj膮cych, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarze艅 muzealnych i imprez zwi膮zanych z upowszechnianiem i popularyzacj膮 wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw sta艂ych i czasowych, posiadanych zbior贸w oraz prowadzenie szczeg贸艂owej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbior贸w oraz rejestrowanie wywiad贸w z najstarszymi mieszka艅cami gminy; bie偶膮ce pisanie tekst贸w i zamieszczanie foto-relacji, zaprosze艅 na stron臋 www biblioteki oraz portal spo艂eczno艣ciowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych 艣rodk贸w oraz sponsor贸w na dzia艂alno艣膰 IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽700 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2020
Data zako艅czenia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane: historia, etnografia, muzealnictwo, archiwistyka, ochrona i zarz膮dzanie dziedzictwem, historia sztuki, konserwacja zabytk贸w, itp.; mile widziany 1 rok do艣wiadczenia zawodowego; znajomo艣膰 podstawowych przepis贸w dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i ochrony zbior贸w, znajomo艣膰 obs艂ugi stron www, portali spo艂eczno艣ciowych, mile widziane do艣wiadczenie w organizowaniu pracy i animacji muzealnej, do艣wiadczenie w pracy w instytucjach kultury, zaanga偶owanie, odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, dyspozycyjno艣膰, wysoka kultura osobista oraz rozwini臋te zdolno艣ci interpersonalne, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 01.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.01.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72edfc1ac49cb5d7d536d50a83fa3a5b
Podobne oferty pracy
OBS艁UGA KLIENTA W BIURZE PODR脫呕Y, SPRZEDA呕 OFERT TURYSTYCZNYCH, UBEZPIECZE艃 PODR脫呕NYCH, BILET脫W LOTNICZYCH, BILET脫W AUTOKAROWYCH
CENTRUM US艁UG TURYSTYCZNYCH SP脫艁KA CYWILNA - 2018-10-05 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Obs艂uga przewijarek i skr臋carek w艂贸kien syntetycznych, praca w pomieszczeniu w umiarkowanym ha艂asie. Praca trzyzmianowa od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej.
LENKO S. A. - 2017-02-15 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, komunikatywno艣膰, rzetelno艣膰.Motywacyjny system wynagrodze艅-prowizjaWysoko艣膰 proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpo艣rednio z pracodawc膮 (zale偶ne od posiadanego do艣wiadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, obs艂uga zlece艅, kontakt z klientami, tworzenie media plan贸w, tworzenie csenariuszy spot贸w radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. 艣l膮skiego.- Wynagrodzenie: 1750 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze zwi膮zane z reklam膮. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie wymagane. Wymagana umiej臋tno艣膰 budowania relacji. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2015-12-02 - Katowice (艣l膮skie)
bie偶膮ca ewidencja operacji ksi臋gowych, ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych, wystawianie faktur, uzgadnianie sald kont ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klienta, sporz膮dzanie ofert, podpisywanie um贸w z klientem.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-08-08 - Chodzie偶 (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
-obs艂uga i utrzymanie relacji z obecnymi klientami,-pozyskiwanie nowych klient贸w -wsparcie dla klient贸w w zakresie system贸w zabezpiecze艅-prowadzenie negocjacji i rozm贸w handlowych-prowadzenie szkole艅 i prezentacji z zakresu system贸w zabezpiecze艅
DOROTA KISIELEWSKA DPK SYSTEM - 2017-09-06 - Wieliczka (ma艂opolskie)
obs艂uga i sprzeda偶 ubezpiecze艅 maj膮tkowych i 偶yciowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lubin (dolno艣l膮skie)
wg. za艂膮cznika do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Czarnk贸w (wielkopolskie)
Obs艂uga konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-03-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obs艂uga programu komputerowego wspomagaj膮cego prac臋 specjalisty, poznanie i obs艂uga wniosk贸w, uzgodnie艅, um贸w, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zamo艣膰 (lubelskie)
ORGANIZOWANIE WIZYT INTERESANT脫W I GO艢CI ZAGRANICZNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ PRACOWNIK脫W Z UKRAINY, WYSY艁ANIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, POZOSTA艁E PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Skawina (ma艂opolskie)
kontakt z klientem - przygotowywanie zam贸wie艅, ofert- przygotowywanie i wysy艂anie przesy艂ek
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; pr贸by; kontakt z dostawcami maszyn/materia艂贸w; kontakty wewn臋trzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2018-03-06 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpo艣redni kontakt z klientem hiszpa艅skoj臋zycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sprzeda偶 us艂ug IT na rynek ukrai艅ski:analizowanie rynku i ofert konkurencji;pozyskiwanie nowych klient贸w;utrzymywanie kontakt贸w z dotychczasowymi partnerami handlowymi;analizowanie wynik贸w sprzeda偶y;tworzenie ofert handlowych;negocjowanie um贸w i warunk贸w handlowych;realizowanie plan贸w sprzeda偶owych;reprezentowanie firmy w wydarzeniach bran偶owych;proponowanie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych sprzeda偶;sporz膮dzanie dokumentacji dotycz膮cej sprzeda偶y.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze techniczne, znajomo艣膰 procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podej艣cie do pracy, zaanga偶owanie, zdolno艣ci organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowo艣膰 do wyjazd贸w poza miejsce pracy, znajomo艣膰 AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwole艅 i decyzji administracyjnych zw. z budow膮, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budow臋, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawc膮 e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (艣l膮skie)
obs艂uga systemu i program贸w komputerowych, wykonywnaie zada艅 z zakresu marketingu
Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowo Us艂ugowe 艁UKPOL Sp. z o.o. - 2015-11-24 - 艁uk贸w (lubelskie)
Obs艂uga zam贸wie艅. Obs艂uga wierzytelno艣ci. Rozwi膮zywanie spor贸w. Obs艂uga skarg klient贸w. Lubricant service. Zarz膮dzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji proces贸w.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
Obs艂uga klienta, obs艂uga przyj臋膰 i bankiet贸w.Praca w godz. od 8.00-22.00
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
Specjalista SPA
PW RADO - 2017-06-14 - Wola Chorzelowska (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; znajomo艣膰 pakietu Microsoft Office; dobra organizacja pracy w艂asnej; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga klient贸w (telefon, e-mail); aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w; tworzenie ofert handlowych; doradztwo produktowe; codzienne raportowanie wynik贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2019-10-17 - Gliwice (艣l膮skie)
sprzeda偶 towar贸w w min kawiarence, nadz贸r nad magazynem towar贸w
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wo艂omin (mazowieckie)
Prace porz膮dkowe, utrzymanie teren贸w zewn臋trznych, bie偶膮ce prace remontowe. Praca w r贸wnowa偶nym systemie czasu pracy 12/24 godziny (7.00-19.00, 19.00-7.00 - wed艂ug grafiku) w Szczyrku.
PANORAMA ANDRZEJ SZYMA艃SKI BARBARA SZYMA艃SKA S. C. - 2016-03-02 - Szczyrk (艣l膮skie)
przyjmowanie, uk艂adanie, wprowadzanie dokument贸w, wydawanie za艣wiadcze艅, archiwizacja dokument贸w, prowadzenie korespondencji, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Libi膮偶 (ma艂opolskie)