SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO Warszawa oferta pracy IDEAL WORK GERMANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów na rynku niemieckim - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu w Niemczech- bieżąca współpraca i budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w Niemczech oraz zatrudnionym personelem opiekuńczym- udział w projektach mających na celu optymalizację procesów sprzedaży i obsługi klienta
Data publikacji: 2021-03-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: IDEAL WORK GERMANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszykowa 54, 00-675 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów na rynku niemieckim - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu w Niemczech- bieżąca współpraca i budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w Niemczech oraz zatrudnionym personelem opiekuńczym- udział w projektach mających na celu optymalizację procesów sprzedaży i obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Outlook (poczta elektroniczna)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, samodzielność, staranność i dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji, proaktywność, zaangażowanie i nastawienie na cel, dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel, Word i poczta Outlook.Obowiązki:- obsługa klientów na rynku niemieckim - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu w Niemczech- bieżąca współpraca i budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w Niemczech oraz zatrudnionym personelem opiekuńczym- udział w projektach mających na celu optymalizację procesów sprzedaży i obsługi klienta[Zgłoszenia: miroslawa.kolankiewicz (at) idealwork.pl, 538 894 747]
Nazwa pracodawcy:
IDEAL WORK GERMANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7010475719
danePracodawcy_regon: 361205082
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Koszykowa 54, 00-675 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Koszykowa
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2021
Data dodania oferty pracy: 03.03.2021
Oferta pracy ważna do: 01.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?44d4c505657a532388a28bab4d54ebb6
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzedażowych i rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Księgowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Żelechów (mazowieckie)
-dokonywanie zakupu artykułów spożywczych, chemicznych i biurowych;-prowadzenie obsługi magazynu (program Magazyn Optivum);-przygotowywanie i prowadzenie przetargów dotyczących zamówień publicznych na potrzeby Ośrodka;-prowadzenie rozliczenia zużycia zamawianych przez MOW produktów;-prowadzenie inwentaryzacji
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - 2020-05-11 - Herby (śląskie)
kontakt z klientemprzyjmowanie zamówieńopracowanie ofertwystawianie zleceń produkcyjnychwystawianie faktur
PLASTMET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2020-05-26 - Lubasz (wielkopolskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z rynków niemieckojęzycznych oraz budowanie stałych relacji z klientami obsługiwanymi w terenie- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów- Ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu- Monitorowanie rynku i działań konkurencji-
Metalpol Sp.zo.o. - 2016-04-01 - Węgierska Górka (śląskie)
rozliczanie magazynów klienta
OPEN PARTNER MATUSIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2021-04-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie wczesnoszkolne, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Grabowo (warmińsko-mazurskie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym w godz. 9-13, 13-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY Z RÓŻNYCH ŚRODKÓW (NP. AGENCJE ROZWOJU REGIONALNEGO), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ MERYTORYCZNYCH Z DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI ORAZ PRZESYŁANIE DO MINISTERSTWA. WSPÓŁPRACA Z MINISTERSTWAMI, SAMORZĄDAMI I MEDIAMI. ORGANIZOWANIA ZBIÓREK PUBLICZNYCH I WARSZTATÓW. BIEŻĄCY KONTAKT Z PRZEDSTAWICIELAMI INSTYTUCJI WDRAŻAJĄCYCH ŚRODKI POMOCOWE. WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, DOBRA ORGANIZACJA, ASERTYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W GODZINACH 08.00-12.00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-01-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynuWspółpraca z dostawcami i klientami firmy w zakresie obsługi magazynowejKontrola dokumentów wysyłkowychZarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw materiałów służących do bieżącej obsługi magazynuKontrola dostaw towarówPrzyjmowanie faktur zakupowych za towaryObsługa zamówień składanych za pomocą platformy sprzedażowejSporządzenie ofert/zamówień w programie typu ERPPraca w środowisku magazynowym WMS
Engram M. Kłosowicz M. Piwowarczyk Sp. j. - 2021-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Naprawa i konserwacja pojazdów.
ZPUH SZWEDEX - 2021-04-30 - Ogrodzieniec (śląskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, sporządzanie planów marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie informacji na stronie internetowej firmy,
ACARTUS SA - 2020-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa gości hotelowych. Praca na dwie zmiany wg grafiku, wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, elastyczny grafik pracy. Rodzaj umowy do wyboru: umowa zlecenie lub o pracę
Horizonal Sp. z o.o. - 2019-08-01 - Choczewo (pomorskie)
prowadzenie ksiag rachunkowych,rozliczenia ZUS,podatkowe,sporzadzanie prognoz finansowych dla banku
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Lublin (lubelskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa progamu Return Client, redagowanie poczty elektronicznej do klienta, procesowanie towarów luksusowych, procesowanie artykułów bez kodu
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-przyjmowanie i realizacja zamówień;-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy; Umowa o pracę, cały etatWynagrodzenie brutto: od 4000 PLN
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową,dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie kosztów TKW, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału,rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,księgowanie wyciągów bankowych,uzgadnianie sald i płatności,weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności,analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych,analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych,archiwizowanie dokumentów księgowych,przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych, wprowadzanie arkuszów spisowych,
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ KUŹNIA BATORY W CHORZOWIE - 2021-05-18 - Chorzów (śląskie)
Magazynier
Majster Market TW - Łukasz Wnęk - 2019-03-12 - Olesno (małopolskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
Kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem/ specyfikacją, pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów, obsługa skanera magazynowego.
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - Kosów Lacki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
przygotowanie szablonów do produkcji
"SAKHO" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Sosnowiec (śląskie)
Planowanie oraz nadzór nad wprowadzeniem nowych rozwiązań, systemów, standardów HR w ramach organizacji, opracowywanie i wdrażanie programów zwiększających motywację i zaangażowanie pracowników, szkolenie pracowników, pod względem nowych rozwiązań, wprowadzenie, koordynacja, analiza, benefitów oraz programów lojalnościowych, kontrola zwolnień lekarskich, współpraca z ZUS.
kontakt przez OHP - 2021-06-01 - Kuchary (wielkopolskie)
- prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,- współpraca z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Łodzi w zakresie planowania działań dotyczących realizacji zadań obrony cywilnej poprzez opracowywanie rocznych planów działania, przygotowania i zapewnienia działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach (...).Osoby zainteresowane ofertą pracy powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991[Praca na czas określony] : pierwsza umowa o pracę do 6 miesięcy[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Zarząd Lokali Miejskich - 2021-05-28 - Łódź (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2021-03-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie pracowników- czynności biurowe- czynności związane z legalizacją pracy obcokrajowców
kontakt przez PUP - 2021-03-12 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie podłoża pod układanie kostki,pomoc przy układaniu kostki brukowej;
ANTONIO-BRUK DARIUSZ OLEJNICKI - 2021-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników
Catermed S.A. - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)