SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Wynagrodzenie: od 4 585,5 PLN
Zakres obowiązków: Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiązywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania transakcjami rynkowymi.
Data publikacji: 2020-04-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiązywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania transakcjami rynkowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 585,5 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 585,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2020
Data zakończenia pracy: 04.05.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek bez znaczenia, Ponad 1 rok w środowisku międzynarodowym, wiedza merytoryczna w zakresie zarządzania aktywami oraz transakcjami rynkowymi. Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Dobre zdolności analityczne oraz dbałość o szczegóły. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji w mowie i w piśmie. Wielozadaniowość, zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.04.2020
Data dodania oferty pracy: 21.04.2020
Oferta pracy ważna do: 23.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c4fc8c4e7b9b469050819d7304dd369f
Podobne oferty pracy
- planowanie montażu reklamy na podstawie projektu- ocenianie materiałów - przygotowanie materiałów- wykonywanie montażu reklamy- dobieranie i przygotowanie narzędzi- organizowanie stanowiska pracy- montowanie elementów składowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Specjalista BHP
''PARTNER'' Usługi w Dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Marian Juszczyk - 2015-11-09 - Świerże Górne (mazowieckie)
Obsługa zleceń załadunkowych i rozładunkowych (Polska, Ukraina, Rosja), bieżaca statystyka zleceń transportowych, kontakt z kontrahentem z krajów (Polska, Ukraina, Rosja)
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Umawianie spotkań zgodnie z dyspozycyjnością doradców, dbanie o kalendarz pracy doradcy, praca na systemie do dzwonienia
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie, obsługa komputera i programu księgowego. Obsługa faksu i kserokopiarki.
MASARNIA NIEŚCIOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-15 - Księżpol (lubelskie)
PRACE ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z LEGALIZACJĄ POBYTU I ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW, PROWADZENIE RAPORTÓW, KONTAKT Z FIRMAMI MIĘDZYNARODOWYMI. Praca w godz. 8-16
Megastaff Sp. z o.o. - 2020-07-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- Opracowywanie koncepcji nowych rozwiązań konstrukcyjnych sprzętu elektronicznego- Zarządzanie zmianami komponentów elektronicznych
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Częstochowa (śląskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności. Pracodawca oferuje: zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-04-12 - Bełchatów (łódzkie)
Wypełnianie i potwierdzenie dokumentacji szkoleń, przedstawienie oferty firmy oraz sprzedaż szkoleń klientom (w siedzibie firmy, telefoniczne), doradztwo oraz pomoc klientom w procesie doboru odpowiedniego szkolenia, monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia oraz kursy, pomoc w organizowaniu szkoleń, pomoc klietom w zakresie dofinansowań szkoleń, kontakt z instytucjami szkoleniowymi, państwowymi, operatorami projektów oraz benificjentami projektów unijnych w przypadku szkoleń dofinansowanych, obsługa konta profilu instytucjonalnego firmy w Bazie Usług Rozwojowych, tworzenie usług rozwojowych, oraz obsługa i pomoc klientom korzystających z usług rozwojowych, przygotowanie bazy klientów na szkolenia oraz współpracy serwisowej, praca w programach biurowych pakietu MS Office, raportowanie efektów wykonywanych zadań przełożonym, dbanie o dobry wizerunek firmy m.in. poprzez bezpośredni kontakt z uczestnikami szkoleń
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Bochnia (małopolskie)
Naprawa uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współdziałanie z firmami serwisowymi
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaz wycieczek, organizacja pracy biura
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Będzin (śląskie)
Praca w Wytwórni Wód Jura Skałka-obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej, tj. wydmuchiwarki, etykieciarki, monoblocku, tunelu grzewczego, palatyzatora, owijarki
Zakłady Produkcyjne B-D S.A. - 2015-12-22 - Skałka (śląskie)
sprzedaż art. lakierniczych, budowanie partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-01-21 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie postepowań zamówieniowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, archiwizacja i rejestracja postępowań
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi - 2019-04-04 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i podział korespondencji, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji, prowadzenie ewidencji odpadów, ewidencji zakupów oraz wysyłek.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
PROWADZENIE ANIMACJI DLA DZIECI, ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO, ORGANIZACJA URODZIN
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, szkoleń, obsługa sprzętu informatycznego. Uczestniczenie w opracowywaniu programów szkolenia, udział w planowaniu i organizacji przeprowadzanych szkoleń w cyklu informatyki.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-02-06 - Zegrze (mazowieckie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ziębice (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą. Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie, kontrola deklaracji ZUS, GUS, PFRON. Sporządzanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, PIT -8C;Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowejpracowników; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; Sporządzanie umów cywilnoprawnych;Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz nieobecności pracowników;Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie.Kontakt: j.czajkowska-olech (at) mtl.biz.pl.Oferta dostępna w sali E.
MTL Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Siechnice (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków chorobowych, odpraw emerytalnych i jubileuszy, ekwiwalentów za urlop i innych,- sporządzanie list wypłat z tytułu wynagrodzeń osobowych, umów o dzieło i umów zleceń oraz świadczeń finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Funduszu Motywacyjnego,- miesięczne i roczne rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, podatku od nagród konkursowych i dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie deklaracji ZUS, korekt do deklaracji, zarejestrowań i wyrejestrowań pracowników i zleceniobiorców i inne,- prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, komornikami, innymi urzędami w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca związana z obsługą klienta, realizacja zamuwień, wystawianie faktur, organizowanie transportu.
ZAMKON ARMATUREN K. Zamczewski S.J. - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
DO UZGODNIENIA
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2019-01-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
przyjmowanie materiałów, dostarczanie do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych materiałów, monitorowanie poziomu zapasów
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Wierzbica (mazowieckie)
Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
"GAMRAT" S.A. - 2016-06-24 - Jasło (podkarpackie)
- prowadzenie korespondencji szkoły- przepisywanie korespondencji szkolnej- prowadzenie księgi głównej uczniów- prowadzenie alfabetycznego skorowidza uczniów- sporządzanie kart ocen- zakładanie teczek uczniowskich- wypisywanie legitymacji szkolnych- udzielanie informacji rodzicom i uczniom w sprawach organizacyjnych- współpraca z kierownikiem gospodarczym przy przyjmowaniu ankiet do rekrutacji- prowadzenie zeszytu uczniów, którzy przystąpili do egzaminu wstępnego- cechowanie nowo nabytych przedmiotów- wydawanie dzienników i świadectw promocyjnych nauczycielom- zgłaszanie zapotrzebowania druków szkolnych- prowadzenie archiwum szkolnego- przyjmowanie darowizn na fundusz szkoły, ich ewidencja i odprowadzanie na konto bankowe- załatwianie spraw służbowych poza terenem szkoły- kontrola ogłoszeń na tablicy, aktualizacja- obsługa organizacyjna (m. in. harmonogramy, dyplomy) przesłuchań, konkursów i festiwali muzycznych w szkole- kontakt z administratorem strony internetowej, aktualizacja strony- obowiązki wynikające z terminarza szkoły- opieka nad uczniami- obsługa kserokopiarki i bindownicy- obsługa komputera- pomoc przy koncertach, Radach Pedagogicznych- stosowanie się do przepisów o dyscyplinie pracy- czynna współpraca z dyrektorem, kierownikiem gospodarczym, głównym księgowym- inne czynności zlecone przez dyrektora szkoły
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2020-07-10 - Warszawa (mazowieckie)