SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM Mikołów oferta pracy DRUKARNIA TOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zleceń.- Wynagrodzenie: 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana znajomość języka francuskiego w stopniu zaawansowanym C1 w mowie i piśmie. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aleksandra.janczyk (at) tolek.com.pl
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: DRUKARNIA TOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zleceń.- Wynagrodzenie: 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana znajomość języka francuskiego w stopniu zaawansowanym C1 w mowie i piśmie. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aleksandra.janczyk (at) tolek.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana znajomość języka francuskiego w stopniu zaawansowanym C1 w mowie i piśmie. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
DRUKARNIA TOLEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aleksandra.janczyk (at) tolek.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Adres strony pracodawcy: www.tolek.com.pl
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE DRUKOWANIE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.03.2019
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
TESMO Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedażypraca na jedną zmianę :09.00-17.00
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Radomsko (łódzkie)
jw.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Piechowice (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie pojazdem powyżej 3,5 DMCzabezpieczanie przewożonych ładunków przy pomocy pasów mocujących i łańcuchów,codzienna obsługa pojazdu,dokonywanie odpraw celnych-na wskazanych urzędach, a także dokonywania wpisów w karnetach TIR
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Norwegia (Norwegia)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa księgowa firm
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Konin (wielkopolskie)
Przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie porządku na sklepie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
- poszukiwanie pracowników na rynku Europy Wschodniej, - rekrutacją obywateli Europy Wschodniej, - prowadzenie dokumentacji związanej z legalizacją pracy i pobytu obywateli EW, – prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Lublin (lubelskie)
wyksz. średnie lub wyższe (po kierunku turystyka, geografia), znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, profil IImiejsce pracy:Biuro podróży- Kalisz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Weryfikacja rysunków technicznych, nadzór nad poprawnym przebiegiem procesu wycinania
ROLSTAL Pawłowski Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Obsługa partnerów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą (Ukraina, Włochy, Niemcy, Portugalia, Hiszpania), udział w wydarzeniach branżowych, obsługa procedur celnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Munina (podkarpackie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami.
Firma Handlowa MICROPRO - 2018-08-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
a) Współpraca z BBFO, w szczególności z zakresu:- sprawozdawczości- realizacji zamówień dokonywanych przez szkołę- planowania wydatków oraz projektowania planów finansowych i ich zmian- kontrola faktur i rachunków (ocena merytoryczna)- przygotowywanie i ewidencja umów, - prowadzenie ewidencji wyposażeni ai ewidencji środków trwałych - sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia i uzgadniania wartości mienia- inne zadaniab) sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomościc) sporządzanie i wysyłanie informacji do PFRON, deklaracji GUS, SIOd) obsługa dokumentów na Platformie Opiume) prowadzenie spraw Funduszu Socjalnegof) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.wynagrodzenie 2200zł brutto + premia + wysługa lat
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA NR 6 SPECJALNA - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego.
"SIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów i usług z oferty firmy, tj.strony internetowe, sklepy internetowe, domeny,hosting,kampanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
Umiejętność sporządzania analiz kosztowych, finansowych oraz ilościowych w zakresie gospodarki energią cieplna, gazem i paliwami. Umiejetność rozwiązywania problemów branżowych związanych z bieżącą eksploatacją systemów cieplnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-19 - Gdynia (pomorskie)
naliczanie czasu pracy, podpisywanie umów, sprawdzanie legalności pobytu
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)