SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM (NR REF. SOK/CZ/2018) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM (NR REF. SOK/CZ/2018) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM (NR REF. SOK/CZ/2018) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka czeskiego (C1), dobra znajomość języka polskiego (w przypadku braku znajomości języka polskiego znajomość języka angielskiego na poziomie B1, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne, samodzielność i nastawienie na realziację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Możliwość pracy zdalnej. [Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Wsparcie dla działu handlowego,- Obsługa systemu CRM,- Przygotowywanie ofert handlowych pod nadzorem kierownika dz. handlowego,- Wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, depozyty); dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; udział w akcjach marketingowych
"SKOK" Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Beskidy" - 2018-01-24 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej.Oferujemy: praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, nowoczesne narzędzia pracy.
Moderator Konrad Piechota - 2016-03-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace wykończeniowe w budownictwie, docieplanie budynków, malowanie, szpachlowanie, kładzenie płytek ceramicznych
Wielobranżowa Firma AWPO s.c. - 2018-01-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wydawanie nowych pojazdów, sprzedaż akcesoriów, gadżetów, budowanie relacji z klientem, dopasowywanie ofert do klientów, nauka negocjacji, rozmów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Poznań (wielkopolskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.08.2018-30.06.2020
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie nowych klientów z terenu. przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mława (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie zagranicznych lokalizacji banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowegoWykonywanie analiz kredytowychPrzygotowywanie raportówObliczanie funduszyAktualizowanie i zarządzanie bazą danych funduszy
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
Zgodnie z umową.
F.U.P.H. GLOMMA Justyna Dłużeń-Kubik - 2016-06-20 - Ropczyce (podkarpackie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-08-02 - Kalisz (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Białystok (podlaskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)
prace budowlane, elewacje, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Dąbrówka Gorzycka (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty handlowe z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeń, deklaracje, korekty ZUS, US, GUS, PFRON, dokumentacja płacowa, zaświadczenia, RP -7, opracowywanie raportów, współpraca z działem księgowości
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Przygotowanie posiłków zgodnie z obowiązującym jadłospisem, wydawanie posiłków, termiczna obróbka warzyw i mięs, przestrzeganie higieny pracy
Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształ. i Wychow. w Gołdapi - 2018-07-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)