SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Nakło nad Notecią oferta pracy Akces sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientaPracodawca zapewnia: wolne weekendy, elastyczne godziny pracy, miła atmosfera.
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Akces sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 12, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientaPracodawca zapewnia: wolne weekendy, elastyczne godziny pracy, miła atmosfera.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 2250,00 brutto w okresie próbnym, po okresie próbnym wynagrodzenie 2500,00 brutto, + nagroda motywacyjna 1800.00 brutto, + jednorazowy dodatek urlopowy 1230,00 brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, dynamiczna osobowość, asertywność i podzielność uwagi, chęci do ciągłego doskonalenia się, podstawowe zdolności negocjacyjne.
Nazwa pracodawcy: Akces sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Młyńska 12, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż wyposażenia sanitarnego dystrybutor instalacji sanitarnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 29.11.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e81f85b6ffe95bf512a9c15bdca33bc
Podobne oferty pracy
praca na maszynach do obróbki drewna
MARDOM PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-21 - Lipniki Stare (mazowieckie)
kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Piła (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta, przygotowywanie umów, raportowanie błędów systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
* kontrolę jakości materiałów podstawowych użytych w procesie produkcyjnym, *kontrolę jakości produktów końcowych *rozpatrywanie reklamacji *udział w pracach badawczo-rozwojowych *uczestnictwo w szkoleniach, spotkaniach i konferencjach dotyczących rozwoju firmy.Praca w 7-15, 8-16 w Ząbrowie.WYMAGANIA: - wykształcenie wyższe - chemiczne, mile widziana dobra znajomość j. angielskiego, umiejętność pracy w zespole.
Troton Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-11-04 - Zabrze (śląskie)
Uczestniczenie w prowadzeniu prac rozwojowych realizowanych przez Ośrodek. Wykonywanie zadań wynikających z działalności Ośrodka. Uczestniczenie w pracach terenowych na obiektach badawczych. uczestniczenie w seminariach i konferencjach. Przygowowywanie publikacji naukowych, wniosków w konkursach o dofinansowanie badań. Uczestniczenie w pracach organizacyjnych macierzystego Ośrodka.Praca od stycznia 2020 roku.
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, koordynowanie przygotowywania audytów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•przyjmowanie i wysyłka towaru•pakowanie towaru, dbałość o zabezpieczenie przesyłek•przyjmowanie dostaw•praca przy załadunku oraz rozładunku towaru•kompletowanie towarów•stała kontrola stanów magazynowych -optymalne rozmieszczenie wyrobów na magazynie•prowadzenie właściwej identyfikacji wyrobów gotowych•prowadzenie i kontrolowanie zgodności dokumentacji magazynowej•inwentaryzacje okresowe i roczne•utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad BHP
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
Aktywna sprzedaż przyczep samochodowych Przygotowanie ofert, umów i specyfikacji technicznych produktów z oferty firmy Nawiązywanie kontaktów handlowych i prowadzenie negocjacji Prowadzenie bazy klientów Pozyskiwanie zamówień Udział w organizacji i obsłudze : eventów, targi, ekspozycje przyczep, dni otwarte Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur
BLYSS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-16 - Lasowice Wielkie (opolskie)
Prowadzenie kampanii marketingowej marki Bitstream, aktualizacja danych na stronie, pozycjonowanie materiałów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Lublin (lubelskie)
- przyjmowanie zamówień - obsługa telefoniczna klientów- obsługa zamówień w sklepie internetowym- nadawanie przesyłek - wystawianie faktur oraz paragonów- obsługa reklamacji;
Granos Group Sp. z o.o. - 2019-08-05 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów hurtowych, przyjmowanie zamówień, logistyka, przygotowywanie ofert, doświadczenie -co najmniej 2 letnia praca na stanowisku związanym z obsługą klienta
DOMUS CERAMIKA IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP.J.STRZELCE OPOLSKIE - 2016-01-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, czynny udział w pracach biurowych, zapoznanie się z systemem akredytacji w zakresie sporządzania dokumentacji, metod wykonywania pomiarów środowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Lublin (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, sporządzanie kosztorysów ofertowych i inwestorskich, tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny, przygotowanie obmiarów powykonawczych, przygotowanie zestawień do zamówień materiałowych, pozyskiwanie i ocena ofert podwykonawców
Grupa Budowlana COMPLEX Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Wieliczka (małopolskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)
jw
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Poszukujemy osoby do wdrożeń/serwisu oprogramowania Comarch ERP XL, Comarch ERP OPTIMA oraz oprogramowania systemowego WINDOWS, MS SQLSERVER (serwery, stacje robocze). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie instalacji, szkoleń oraz serwisu u klienta - wsparcie telefoniczne oraz serwis zdalny z biura. Praca w godzinach od 8-16
Profisys Sp. z o.o - 2017-10-19 - Opole (opolskie)
Opis stanowiska: - analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. - Wymagania: - dobra znajomość język
Lars Laj - 2018-01-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM S.A. - 2020-03-25 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa klientów biura, udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów, świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń, generowanie deklaracji ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników, prowadzenie akt osobowych.
BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-04-29 - Lublin (lubelskie)
Terminowa i zgodna z harmonogramem realizacja zamówień zgodnie z treścią WZ-etek magazynowych, Dbałość o prawidłowe przygotowanie zleceń produktów w systemie Sprzedaży Bezpośredniej AZ, ASTELLAS,Praca w systemie komputerowym,Uzupełnianie danych w programie excel.
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- telefoniczna i osobista obsługa klienta- archiwizacja dokumentów- przygotowywanie dokumentacji firmowej- prowadzenie korespondencji z klientami – pisanie maili oraz listów w formie papierowej- przekazywanie istotnych informacji pracownikom firmy- prowadzenie dokumentacji procesu dydaktycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami- nadzór nad dokumentacją kursantów
ERUDIO Bartosz Zarębski - 2019-10-30 - Łódź (łódzkie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)