SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, czynny udział w pracach biurowych, zapoznanie się z systemem akredytacji w zakresie sporządzania dokumentacji, metod wykonywania pomiarów środowiska pracy.
Data publikacji: 2020-05-19
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, czynny udział w pracach biurowych, zapoznanie się z systemem akredytacji w zakresie sporządzania dokumentacji, metod wykonywania pomiarów środowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Ochrona Środowiska, Chemia, Biotechnologia, BHP.
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9461301224
danePracodawcy_regon: 430788386
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Mełgiewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: Mełgiewska
Numer budynku pracodawcy: 11c
Profil działalności pracodawcy:
pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 20.05.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f66f21cf467854b4d7e9c784d6e5b546
Podobne oferty pracy
Montaż domów jednorodzinnych w systemie SIP.Praca na terenie Rzeszowa oraz delegacje na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
wspólpraca z dostawcami, sporządzanie specyfikacji materiałowej dokumentacji projektowej, tworzenie zapytań ofertowych, negocjacje warunków handlowych cen oraz terminów, przygotowanie zamówień materiałowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja planu sprzedażowanego, kontakt z placówkami edukacyjnymi w regionie.
Moje Bambino Sp z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-01-22 - Krosno (wielkopolskie)
- realizacja i tworzenie projektów marketingowych firmy- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikiem, działem sprzdaży- organizacja targów, wystaw i eventów - monitoring konkurentów- analiza zrealizowanych projektów- działania PR- inne obowiązki zlecone przez przełożonego
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Białystok (podlaskie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych,- układanie i upinanie dokumentów, prace archiwizacyjne,- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Doradctwo rolnicze, szkolenia, pomoc w zakresie wypełniania wniosków. Praca w Krapkowicach.Wykształcenie wyższe rolnicze lub ochrona środowiska
kontakt przez PUP - 2020-08-21 - Krapkowice (opolskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW Z OFERTY FIRMY, REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW, PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW SPONSORINGOWYCH POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Rogoźnica (podkarpackie)
Prowadzenie spraw reklamowych i serwisowych. Organizowanie transportu towarów. Rozmowy z kontrahentami w językuangielskim. Wsparcie działu zaopatrzenia.
KONSMET S.C. - 2019-10-17 - Tuchomie (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami Tygodnika 7DNI i Partner.
F.H.U. MICROPRO - 2016-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1.projektowanie oprawy plastycznej i aranżacja wystaw,2.prace przy montażu i demontażu wystaw,3.projektowanie oprawy graficznej wydawnictw,4.przygotowanie komputerowe wydawnictw promocyjnych do druku,5.stały nadzór nad oprawą plastyczną zrealizowanych wystaw,6.zabezpieczenie materiałów ekspozycyjnych,7.nadzór nad wyborem materiału ilustracyjnego i spójnością edytorską wydawnictw i publikacji muzealnych,8.przygotowanie planów pracy działu w uzgodnieniu z pozostałymi działami,9.współtworzenie kosztorysów projektów przewidzianych do realizacji,10.planowanie zapotrzebowania na towary i usługi niezbędne do bieżącej pracy działu w ujęciu rocznym, 11.ścisła współpraca z wszystkimi działami Muzeum celem: a)prawidłowej realizacji planów wystawienniczych,b)prawidłowego zabezpieczenia muzealiów eksponowanych na wystawach stałych i czasowych.12.obsługa i nadzór nad sprzętem nagłośnieniowym,13.fotograficzna dokumentacja bieżącej działalności Muzeum, 14.prowadzenie podstawowych prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu,15.składanie zamówień na materiały i składniki wyposażenia specjalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego dotyczącymi zamówień publicznych
Muzeum Zagłębia w Będzinie - 2019-01-24 - Będzin (śląskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowychPozyskiwanie klientów w miejscu inwestycjiRealizacja planów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychAnalizowanie wyników sprzedaży i wyznaczanie kierunków rozwojuBudowanie pozytywnego wizerunku firmyWspółtworzenie i realizacja strategi marketingowej
blaty.eu Stelter Karolina - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Sala C
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wrocław (dolnośląskie)
-realizowanie zadań administracyjno-biurowych: porządkowanie dokumentów,wprowadzanie faktur sprzedaży oraz zakupu,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz rozmów telefonicznych-kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,-wsparcie serwisu-udział w sporządzaniu wycen/kosztorysów ofertowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami umów,przyjmowanie klientów,organizowanie spotkań biznesowych,wyjazdów służbowych,-dbanie o dobrą komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji,-współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi firmę,-zaopatrzenie biura (art.biurowe,spożywcze,itp.),-godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
JARCYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2019-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
archiwizowanie dokumentacji, uczestnictwo w telekonferencjach z klientami, koordynacja kwestii administracyjnych wynikających z umów z klientami. Obsługa biurowa i administracyjna Kancelarii, utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej. Zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii, sporządzanie protokołów ze spotkań, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów, przygotowanie pism, prezentacji, raportów, planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego, kontakty z dostawcami. Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
1. Proces planowania i budżetowania finansowego dla dywizji RSBC.2. Zarządzanie strukturą MPK (Miejsce powstawania kosztów).3. Proces kapitalizacji nie dotyczący IT.4. Miesięczne raportowanie dla RSBC w celu porównania kosztów aktualnie poniesionych w stosunku do budżetu.5. Transfery budżetów, kosztów i zadania typu ad-hoc.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-06-06 - Kęty (małopolskie)
utrzymywanie w nienagannej czystości pokoi hotelowych i pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie ze standardami hotelu, dostarczanie i wymiana pościeli, przekazywanie i odbieranie z pralni rzeczy gości, realizacja życzeń gości hotelowych będących w zakresie obowiązków pokojowej, sprzątanie i dezynfekowanie łazienek i toalet, zgłaszanie rzeczy pozostawionych przez klientów na recepcję.Praca w godzinach 5:00-22:00; dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2018-06-11 - Raszyn (mazowieckie)
- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Uprawnienia - umiejętność naprawy telefonów komórkowych, obsługa programów, obsługa klienta. Wynagrodzenie podstawowe + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca (at) kryst.info.pl
P.W. KRYST SALAMON KRYSTIAN - 2019-03-04 - Rybnik (śląskie)
Monitorowanie rynku IT. Przygotowanie oraz składanie ofert przetargowych. Prowadzenie ewidencji i korespondencji. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w ramach postępowania przetargowego. Przygotowanie raportów.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie się ze struktura organizacyjną i działalnością ODR,udział przy organizowaniu i przygotowywaniu wystaw, konkursów , współpraca z organizacjami na terenie gmin, powiatu w zakresie wspierania amatorskiej twórczości
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łosiów (opolskie)
Montaż i serwis systemów niskoprądowych ( w tym systemy kontroli dostępu, systemu telewizji przemysłowej, systemy alarmowe)
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż i obsługa klienta, obsługa komputera, układanie towaru, dbanie o miejsce pracy, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w systemie dwuzmianowym 07:00-19:00 i 19:00-07:00
Auto-Gaz Mechanika Pojazdowa Krzysztof Jarosiewicz - 2020-08-27 - Sielec (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)