SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - DZIAŁ EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ Starogard Gdański oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - DZIAŁ EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: - wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych,- układanie i upinanie dokumentów, prace archiwizacyjne,- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych,- układanie i upinanie dokumentów, prace archiwizacyjne,- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - DZIAŁ EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2213
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5831237173
danePracodawcy_regon: 001021197
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: starogardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2213
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934837
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2020
Data dodania oferty pracy: 31.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4bae799f71b464324846d88686abfc2b
Podobne oferty pracy
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Teresin (łódzkie)
Bezpośrednia obsługa klientów serwisu zgodnie z przyjętymi standardami, współpraca z serwisem mechanicznym, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych. Pierwsza umowa na okres próbny, dwie zmiany 8.00-16,10.00- 18.00
"ULTIMA" SP. Z O. O - 2016-07-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
OBSŁUGA KORESPONDENCJI PISEMNEJ I MEILOWEJ. PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW NA STRONĘ INTERNETOWĄ I PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE. SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ. PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH. ROZLICZANIE BIEŻĄCYCH PROJEKTÓW. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ. ORGANIZOWANIE SPOTKAN I KONFERENCJI. SPRZĄTANIE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, PAKIET OFFICE, PROGRAMU KSIĘGOWEGO FINKA, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OPP, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE W PRACY W BIURZE MINIMU 5 LAT.
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
kontrola zamówień, wysyłek, negocjacje cen sprzedaży z klientem, nadzór działu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gliwice (śląskie)
•Realizowanie polityki firmy w zakresie BHP i PPOŻ,•Monitorowaniem oraz doskonaleniem wdrożonego systemu zarządzania BHP i PPOŻ,•Realizacją zadań służby BHP, m.in.: oceny ryzyka zawodowego, badania warunków pracy, prowadzenie szkoleń BHP (przy współpracy działem personalnym oraz kierownikami obszarów), monitorowanie zgodności z wymaganiami prawnymi,•Monitorowaniem prawidłowości funkcjonowania systemów PPOŻ, Analizą ryzyka wdrażanych w organizacji zmian,•Współpracą z jednostkami zewnętrznymi i urzędami oraz udziałem w kontrolach zewnętrznych.
BZK ALCO S.A. - 2020-05-18 - Janików (mazowieckie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)
Bieżąca obsługa obiektów, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimtyzacyjne). Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 w Bielsku-Białej.
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
• Administrowanie zamówieniami i kontaktami z klientami• Zarządzanie planem załadunków• Współpraca z planistą produkcji• Kontakt z firmą transportową• Współpraca z magazynem wewnętrznym i zewnętrznym• Branie udziału w inwentaryzacjach
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Niepołomice (małopolskie)
Specjalista do prowadzenia okresowych rozliczeń kosztów ciepła i wody w budownictwie wielorodzinnym. Wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Osoba odpowiedzialna i samodzielna, dyspozycyjna. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów, zestawień. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM RYBNIK SP. Z O.O. - 2020-02-12 - Rybnik (śląskie)
Malowanie konstrukcji stalowych , przygotowanie konstrukcji do malowania,
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Wielopole (małopolskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie i obsługa nowych klientów- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych
MOBILE BOX SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie klientów,,negocjacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Garbatka-Letnisko (mazowieckie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Wspieranie raportowania wyników finansowych Wspieranie procesu przeglądu końca miesiąca finansowegoZapewnianie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, Wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audyty finansowe
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
• nadzór jakościowy nad procesem produkcyjnym,• nadzór nad postępowaniem z wyrobem niezgodnym• analiza danych dotyczących wyrobów niezgodnych,• nadzór nad kontrolą jakości wyrobów gotowych oraz wyrobów po naprawie, • podejmowanie działań mających na celu wprowadzenie, usprawnienie i utrzymanie jakości, • nadzór nad realizacją działań poreklamacyjnych, ocena skuteczności działań, • nadzór nad pracą podległych pracowników, • egzekwowanie od pracowników uczenia się na błędach, • minimalizacja kosztów produkcyjnych poprzez doskonalenie pracy na produkcji,• opracowywanie dokumentacji stanowiskowej i instrukcji.Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres: praca (at) klgs.pl
KLGS Sp. z o.o. - 2020-07-29 - Pcim (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
!. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego2. Sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne3. Prowadzenie Centralnego Rejestru Zamówień Publicznych4. Publikacja ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE,Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej5. Udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie pzp6.Sporządzanie sprawozdania z akresu zamówień publicznych7.Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych8. Weryfikowanie prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniu o zamówienie publiczne9. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w szczególności w zakrsie wniosków i zapytań składanych do organów uzp
OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi - 2019-06-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż środków ochrony roślin, nawozów, krzewów i iglaków
BIELAGRO Sławomir Ostaszewski - 2016-03-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z zasadą konkurencyjności. Nadzór nad terminowością realizacji zamówień. Archiwizacja dokumentacji postępowań.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
obsługa biura (sprawy księgowo-kadrowe)
"TRUCK-SERVICE TRANS" Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
Dbanie o czystość i estetykę oraz utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń oraz wyznaczonych miejsc.
CARITAS Diecezji Siedleckiej - 2017-11-10 - Mokobody (mazowieckie)