SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TELEMARKETER Poznań oferta pracy MOBILE BOX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TELEMARKETER
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie i obsługa nowych klientów- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: MOBILE BOX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZAGÓRZE 6a, 61-112 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie i obsługa nowych klientów- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto / godz.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TELEMARKETER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: życzliwość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu MS Office; praca na jedną zmianę w godzinach otwarcia biura, tj. 9-17 (poniedziałek - piątek); możliwość dostosowania grafiku/zmiany godzin pracy
Nazwa pracodawcy: MOBILE BOX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ZAGÓRZE 6a, 61-112 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ZAGÓRZE
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2020
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 04.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b67a0f4b4697e0088d6fc2e0453d4bb
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
"INDECO" S.A. - 2017-05-27 - Karpin (mazowieckie)
bieżący nadzór nad gospodarką odpadową oraz nadzór nad przeprowadzaniem badań emisji do środowiska, sporządzanie raportów KOBIZE
SCO-PAK S.A - 2016-06-13 - Chełm (lubelskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Polski, koordynowanie zatrudnionych już pracowników, praca na terenie Sosnowca
HR Investment Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
w/g stanowiska
Błysk Firma Usługowo Handlowa Studio Błysk - 2017-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Białobrzegi (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, docieplenia budynków
Usługi Ogólnobudowlane Tadeusz Gromek Zmiennica 176 A - 2019-03-28 - Zmiennica (podkarpackie)
- prace porządkowe- ręczne oczyszczanie ulic, chodników- sprzątanie terenów zielonych
GNOM SP. Z O.O. - 2019-10-09 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stażuWniosek 326/20206:00-14:00/ 14:00-22:00Deklaracja zatrudnienia 3 miesiące 1/2 etatu na umowa o pracę
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
-analiza wytrzymałości części, zespołów i pojazdów szynowych-optymalizacja rozwiązań projektowych przy współpracy z innymi działami firmy-tworzenie raportów z analiz oraz weryfikacja raportów firm zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Kraków (małopolskie)
Wymagana wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników, realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudniania, zmiany warunków, rozwiązywania umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) biuro-strzalka.pl
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-28 - Rybnik (śląskie)
Poszukiwanie dotacji zgodnych ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosków dotacyjnych, tworzenie , planowanie harmonogramów i biznesplanów,obsługa i rozliczanie projektu.
ARFEN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy, delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-02-28 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż ubezpieczeń, organizacja pracy w biurze
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Tarnów (małopolskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i klientów; obsługa terminala; zamawianie towaru; segregacja towaru; wystawianie faktur; utrzymanie czystości w sklepie.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Michałki (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel fizyki - 4 godz./tygodniowoklasa VII , Klasa VIII SP, Klasa II, III gimnazjum oraz I Branżowej Szkole I stopnia w Próchnowie
Edukacja Lubasz s.c. Niepubliczne Gimnazjum - 2018-07-17 - Próchnowo (wielkopolskie)
praca przy realizacji projektu ''Rembofor'', praca merytoryczna. Praca na 1/2 etatu.
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-06-07 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Analizowanie rynków i ofert na terenie Polski i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów na Ukrainie, tworzenie ofert handlowych z Ukrainą, negocjowanie umów i warunków handlowych z Ukrainą, relizowanie planó sprzedazowych, reprezentoanie firmy w wydarzeniach branżowych na Ukrainie, sporządzenie dokumentacji sprzedży (Branża paliwowa).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)
projektowanie części, modeli systemów cieplnych, systemów termotechnologii, symulacji z dziedziny mechaniki i przepływów w programie ANSYS, projektowanie instalacji w programie Autocad
LAHMA Sp. zo.o. - 2017-06-12 - Niepołomice (małopolskie)
Rozbiór mięsa i trybowanie mięsa
LAS HUBERTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-17 - Rudy (śląskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska,Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Pińczów (świętokrzyskie)
Weryfikacja, dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych, magazynowych, wyciągów bankowych. Uzgadnianie sald i wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami. Prowadzenie rejestru środków trwałych, bieżące prace w zakresie księgowości. Praca w godzinach 8.00-16.00. Pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku.
ATB TRUCK S.A. - 2017-05-25 - Śrem (wielkopolskie)
Praca w systemie jednozmianowym, prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów internetowego kanału sprzedaży- koordynacja działań związanych z prowadzeniem sprzedaży w obiegu dostawca-biuro-magazyn-klient- komunikacja z klientem - udzielane informacji, załatwianie reklamacji i zwrotów- wykonywanie zestawień dotyczących organizacji sprzedaży- sporządzanie dokumentacji sprzedażowej: faktury, WZ-ki, przyjęcia towarów, itp.
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Branża: praca związana z obróbką metaliUstawianie i utrzymanie zasłon przeciwśnieżnych, obsługa maszyn CNC, prace produkcyjneOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na czas określony: 2 lataMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz, 6.00 - 14.00
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Łaziska Górne (śląskie)
opracowanie i efektywne zarządzanie kampaniami produktowymi zgodnie z przyjętą strategią spółdzielni; prowadzenie działań w social media wraz z tworzeniem strategii oraz bieżącą obsługą merytoryczną; monitorowanie mediów branżowych, analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji; opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych; tworzenie i przedstawianie konstruktywnych strategii rozwojowych działu marketingu i działu sprzedaży
Metalowa Spółdzielnia Inwalidów - 2020-05-13 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)