SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gołdap oferta pracy OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: !. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego2. Sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne3. Prowadzenie Centralnego Rejestru Zamówień Publicznych4. Publikacja ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE,Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej5. Udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie pzp6.Sporządzanie sprawozdania z akresu zamówień publicznych7.Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych8. Weryfikowanie prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniu o zamówienie publiczne9. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w szczególności w zakrsie wniosków i zapytań składanych do organów uzp
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boczna 1, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
!. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego2. Sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne3. Prowadzenie Centralnego Rejestru Zamówień Publicznych4. Publikacja ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE,Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej5. Udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie pzp6.Sporządzanie sprawozdania z akresu zamówień publicznych7.Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych8. Weryfikowanie prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniu o zamówienie publiczne9. Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w szczególności w zakrsie wniosków i zapytań składanych do organów uzp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołdap
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gołdapski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołdap
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane dwa lata pracy na takim lub pokrewnym stanowisku, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
Nazwa pracodawcy: OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Adres pracodawcy:
Boczna 5, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: gołdapski
Gmina pracodawcy: Gołdap
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gołdap
Adres strony pracodawcy: www.ckiw-goldapohp.pl
Ulica pracodawcy: Boczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e21662c09a70713bbde43308905720a2
Podobne oferty pracy
wg. stanowiska
SPE Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Poświętne (mazowieckie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów Handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
Liberty Poland S.A. - 2017-02-23 - Bytom (śląskie)
Sporządzanie raportów, sprawozdań w zakresie spaw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, kontakt z zespołem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
- nadzór nad osobami korzystającymi ze strefy Aquaparku;- wykonywanie ceremonii zapachowych i zabiegów;- prowadzenie zajęć sportowych;- wykonywanie czynności porządkowych.Umowa zlecenie: 31.12.2020Pełna dyspozycyjność - w godzinach otwarcia obiektu (6:00 23:00) - około 168h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-tworzenie baz danych potencjalnych klientów,-stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych postępowania przetargowych i zakupowych w obsługiwanych przez firmę segmentach rynku,-weryfikacja dokumentacji przetargowej, zapytań od klientów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, oświadczeń, ofert do zapytań, postępowań w oparciu o analizę SIWZ oraz PZP lub inne wymagania formalne, -kompleksowa obsługa postępowań przetargowych i zakupowych,-monitoring rezultatów prowadzonych postępowań, analiza i raportowanie procesu realizacji prowadzonych projektów sprzedażowych,-udział w negocjacjach handlowych, analizowanie warunków kontraktowych, przygotowywanie i weryfikowanie umów sprzedażowych,-ścisła współpraca z Działem Handlowym i Marketingiem w celu wsparcia procesów sprzedażowych, inicjacji kontaktów handlowych, akcji telemarketingowych oraz aktywnego pozyskiwania klientów,-bieżąca obsługa zamówień Klientów,współpraca z Urzędami i Klientami firmy.
SPÓŁKA INŻYNIERÓW SIM SP Z O O - 2016-03-09 - Lublin (lubelskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie oraz pozyskiwanie funduszy krajowych dla Caritas Diecezji Sandomierskiej
CARITAS Diecezji Sandomierskiej - 2016-04-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wspieranie pracy działu handlowego, przygotowanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, prowadzenie bazy danych, obsługa komputera, przygotowanie oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy, obsługa portali społecznościowych firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych na Holandię (nie zajmujesz sięsprzedażą naszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe): -rekrutacja i selekcja kandydatów (zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analizaCV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, selekcja, tworzenie raportówrekrutacyjnych i prezentacja kandydatów Zleceniodawcy) - obsługasystemu rekrutacyjnego - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia dokandydatów - ścisła współpraca z oddziałami/siedzibą firmy i partneramifirmy - tworzenie i stosowanie standardów obsługi procesówrekrutacyjnych - reprezentowanie firmy na targach, wydarzeniachzewnętrznych - obsługa klientów w biurze Raportowanie wynikówprzełożonemu. Praca w godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie treści na portalach Social Media, operacje Sales management
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)
- Udział w ocenach oddziaływania na środowisko. Inwentaryzacja przyrodnicza. Wykonywanie raportów. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie związane z ochroną środowiska. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 515-165-251) w godzinach: 7:00-16:00.
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)
- rozdzielanie obowiązków podległym pracownikom, - koordynowanie powierzonych prac, - kontrola grafiku, - sprzątanie przydzielonego rejonu, - stały kontakt z klientem, - tworzenie comiesięcznych zamówień na środki czystości. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 799 016 097.
PROBET Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz ich obsługa w zakresie technologii i usług informatycznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych;
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie zamówień, wykresów, analiz i raportów
Automationstechnik sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy organizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku dnia 22.01.2016 r. o godz. 10:00 w sali 207 (II piętro)
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
remonty budynków, praca Bytom, Piekary Śląskie, Tarnowskie Góry,
AVEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Bytom (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:•Prowadzenie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy i urlopów pracowniczych•Wprowadzanie danych do SIO•Sporządzenie i wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa•prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, jak również świadczeniobiorców, a także sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich prac.Oferty należy przesłać drogową mailową na adres: sekretariat (at) zpmrozy.pl lub na adres ul. Leśna 8, 05-320 Mrozy, w kopercie z dopiskiem Oferta Spec.ds.kadr do dnia 23.04.2017r.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Mrozach - 2017-04-07 - Mrozy (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie i nadzór nad obrotem częściami zamiennymi, doradztwo techniczne dla klientów, sprzedaż części, bieżący monitoring płatności. Wyagrodzenie 2400zł/brutto + premie.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)
Obsługa strony www. Obsługa portalu spełeczn. Pzygotowywanie ofert. Pomoc w koordynowaniu akcji maketingowych, szkoleń, impre.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Promna-Kolonia (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji środowiskowej, przygotowywanie analiz, raportów, sprawozdań.
"MEGA" - ZAKŁAD PRODUKCJI POJAZDÓW UŻYTKOWYCH I KONSTRUKCJI STALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Nysa (opolskie)
wyszukiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem zagranicznym, umawianie i odbywanie spotkań handlowych, badanie potrzeb Klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż oferowanego produktu, wystawianie faktur, nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi Klientami, doradztwo techniczne
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)