SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów, sprawozdań w zakresie spaw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, kontakt z zespołem hiszpańskojęzycznym.

Data publikacji: 2016-08-12

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie raportów, sprawozdań w zakresie spaw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, kontakt z zespołem hiszpańskojęzycznym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.08.2016

Data dodania oferty pracy: 11.08.2016

Oferta pracy ważna do: 25.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Dynamics, uzgadnianie stanów magazynowych, przygotowywanie ewidencji środków trwałych, naliczanie umorzeń, księgowanie amortyzacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, wyjaśnianie dokumentów z pracownikami, uzgodnienia dotyczące kwot VAT naliczanego, przygotowywanie rejestrów VAT faktur zakupowych, uzgadnianie kont księgowych VAT naliczony i należny z rejestrami VAT zakupów
"DOSPEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - od 2 100 PLN

uczestnictwo w robotach budowlanych, prowadzenie dokumentacji, kontrola produkcjiKontakt: Klaudia Matuszewska 785 970 696
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Konieczno (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY " REF-30" - do 2 100 PLN

SPRZEDAŻ USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ HOTEL COURT WELLNESS & SPA, KONTAKT Z FIRMAMI W CELU POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA NA TERENIE HOTELU - RECEPCJA
JOLANTA BANDUROWSKA HOTEL COURT WELLNESS & SPA - 2018-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZADZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KURS PŁACOWO-KADROWY, UMIEJĘTNOŚĆ OBŁUGI PROGRAMU OPTIMA COMARCH I PŁATNIK, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,pracodawca prosi o kontakt osobisty, telefoniczny lub CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) puh-rusiecki.pl
PUH RUSIECKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego - logistyczna obsługa, prowadzenie korespondencji z klientem, wystawianie dok. magazynowej-fakturowanieWYMAGANIA: wykszt. średnie/wyższe, znajomość pakietu OFFICE, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
"PLASTIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Psary (śląskie)

SPECJALISTA INFORMATYK - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista Informatyk będzieodpowiedzialna m.in. za: 1.Prawidłowe i terminowe wykonywanie czynnościwynikających z działania systemu komputerowego, 2.Zapewnienieprawidłowego działania nadzorowanego systemu komputerowego poprzezrutynowe kontrole sprzętu i oprogramowania oraz wspomagania pracyinnych użytkowników systemu komputerowego, 3.Bieżącą współpracę zserwisantami systemu komputerowego, zgłaszanie awarii inieprawidłowości w działaniu systemu komputerowego oraz nadzorowaniepracy służb serwisowych wraz z kontrolą poprawności wykonywania usługzwiązanych z systemem komputerowym, 4.Prowadzenie ewidencjiwykorzystywanego oprogramowania w Szpital i jego dokumentacji tj.licencje, gwarancje, umowy nadzoru autorskiego itp. Dla każdegooprogramowania oddzielnie w której na bieżąco będą odnotowywanewszystkie awarie, modyfikacje programów, usterki, wad etc., .Praca w godz. 7-15
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Opole (opolskie)

SZLIFIERZ RĘCZNY(NR 4355) - od 14 PLN

szlifowanie ręczne detali aluminiowychwynagrodzenie 14zł brutto za godzinę + 20% premia uznaniowa1-y miesiąc umowa zlecenie kolejna umowa o pracę i stawka wg umiejętności i zaangażowania pracownikapraca na 2-e zmiany
P.P.H.U. "FASSO" - 2018-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA DOTACJI - od 2 100 PLN

Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - do 2 750 PLN

tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 108,07 PLN

obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - od 2 760 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem rachunkowym , formalnym, dekretowanie , księgowanie w programie VulcanWYMAGANIA:Wykształcenie min. średnie - ksiegowość, finanse itp, mile widziane doświadzenie zawodowe, umiejetność obsługi komputera
Centrum Usług Wspólnych - 2018-10-02 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 100 PLN

Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ADMNISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 1 900 PLN

weryfikacja rachunkowa dok. księgowych,sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 1 017,4 PLN

Zgodny z programem stażu przedłożonym przez organizatora tj.: INTERSILESIA Mc Bride Polska Sp. z o.o. Strzelce Opolskie, ul. Matejki 2a tel. 77 40 49 100
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - od 3 500 PLN

obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

rekrutacja pracowników oraz pomoc w obsłudze administracyjnej biura
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy.
DROB-BOGS ZAKŁADY DROBIARSKIE BOGUSŁAWSKI JACEK - 2015-11-26 - Kaleń (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZARZĄDU, KADR I ADMINISTRACJI OŚWIATY - od 2 300 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA (WYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY I GOSPODARCZY, SEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH) - 2 500 - 3 200 PLN

Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 2 100 - 3 500 PLN

ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI: OBSŁUGA KLIENTÓW W RAMACH ZASOBÓW TBS I ZARZĄDZANYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ I EKSPLOATACYJNEJ NIERUCHOMOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I UMÓW NA DOSTAWY, USŁUGI (ZGODNIE ZOBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI SPÓŁKI), ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI DS. TECHNICZNYCH I INSPEKTORAMI NADZORU, EWIDENCJA ZLECEŃ ZGŁOSZONYCH SPRAW NAJEMCÓW I WŁAŚCICIELI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYC, WSPÓŁPRACA Z BROKEREM UBEZPIECZENIOWYM W ZAKRESIE SZKÓD
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ENERGETYKI - od 1 850 PLN

Nadzór i eksploatacja odnawialnych źródeł energii.
Mała Elektrownia Wodna Nowy Młyn s.c. W. Kotarska, L. Kotarski - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych dostawców i współpraca z nimi, pozyskiwanie i kontakt z klientem, tworzenie zamówień, negocjacja cen
Zielone Ogrody- Wioletta Miodowicz-Jakubowska - 2016-11-07 - Jerzmanowa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 000 PLN

-reklama, obsługa telebimu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających z Prawa Pracy i ubezpieczeń;- obsługiwanie programu Płatnik; - naliczanie i sporządzanie list płac; - wystawianie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu; - tworzenie i wysyłanie dokumentów do PFRON; - sporządzanie zestawień i raportów
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 1 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: praca pod presją czasu, umiejętność prowadzenia negocjacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, odpowiedzialność za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)