SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy ERUDIO Bartosz Zarębski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 137,9 PLN
Zakres obowiązków: - telefoniczna i osobista obsługa klienta- archiwizacja dokumentów- przygotowywanie dokumentacji firmowej- prowadzenie korespondencji z klientami – pisanie maili oraz listów w formie papierowej- przekazywanie istotnych informacji pracownikom firmy- prowadzenie dokumentacji procesu dydaktycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami- nadzór nad dokumentacją kursantów
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ERUDIO Bartosz Zarębski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 83/85, 90-224 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i osobista obsługa klienta- archiwizacja dokumentów- przygotowywanie dokumentacji firmowej- prowadzenie korespondencji z klientami – pisanie maili oraz listów w formie papierowej- przekazywanie istotnych informacji pracownikom firmy- prowadzenie dokumentacji procesu dydaktycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami- nadzór nad dokumentacją kursantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 137,9 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 137,9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 29.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Szkolenie:Prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: EXCEL MS - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w sekretariacie szkoły / uczelni / innych instytucjach szkoleniowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ERUDIO Bartosz Zarębski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Ziemowita 19/19, 92-413 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL / TELEFONICZNY, Godziny : 09:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Ziemowita
Numer budynku pracodawcy: 19/19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94e7f3b47fe6374c835c289a008ba816
Podobne oferty pracy
Montaż instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, znajomość branży.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
organizowanie stanowisk pracy, opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, organizowanie szkoleń BHP, badań lekarskich, ich odbiór i kompletację (badania z SANEPID) i przekazywanie do lekarza medycyny pracy, dostarczanie próbek badań do Sanepid Ciechanów, składanie wniosków związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mława (mazowieckie)
Pozyskiwanie klienta,negocjowanie warunków, realizacja zamówień, prowadzenie korespondencji telefonicznej, e-mailowej.
Jacek Urbańczyk Firma Consultingowa "PROMOTOR - 2019-03-27 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu wyboru wykonawcy i zawarcia z nim umowy, wybieranie wlaściwego trybu udzielania zamówienia, weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunkow udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogloszeń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówien publicznych, monitorowanie realizacji planów, sporządzanie rocznych sprawozdań.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-07-27 - Białystok (podlaskie)
Transport, załadunek i rozładunek makulatury i folii na terenie Krakowa
HAMBURGER RECYCLING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy skórowaniu indyków, wieszanie indyków na hakach, przenoszenie indyków miedzy halą (+ 7°C), a chłodnią (- 30°C)
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wieszowa (śląskie)
Telefoniczna obsługa klientów, wystawianie umów, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa dokumentacji turnusów rehabilitacyjnych
POLONUS S.C. - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
Wzorcowanie przyrządów do pomiaru temperatury (czujników termometrów rezystancyjnych, przetworników temperatury i termometrów elektronicznych) oraz wilgotności (przetworników wilgotności i higrometrów); sporządzanie i autoryzowanie świadectw wzorcowania; obsługa wyposażenia pomiarowego; prace przy utrzymaniu systemu zarządzania w laboratorium, w tym tworzenie nowej i aktualizacja starej dokumentacji technicznej; wykonywanie prac terenowych realizowanych przez laboratorium; prace przy rozwoju laboratorium; przestrzeganie procedur i instrukcji systemu zarządzania w laboratorium zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018 oraz wykonywanie obowiązków z nich wynikających.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2019-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, generowanie zamówień z New Maint dla działu technicznego,-5S-szkolenia audyty,-Leyaut-organizacja stanowisk pracy,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa obsługa pracowników od zatrudnienia do zwolnienia, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS,GUS,PFRON.
"LOGI-PACK MALPAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Żabia Wola (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa posiadanych kilentów oraz pozyskiwanie nowych, doradztwo techniczno- handlowe, prowadzenie dokumencji handlowej, organizacja procesu sprzedażowego, udział w targach i prezentacjach.
INSTAL S.C. - 2016-02-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-UDZIAŁ W USTALANIU KOSZTÓW PRODUKCJI WYROBU -SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZDOKUMENTACJI OFERTOWEJ -PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z PRZEKSZTAŁCANIEM WYROBÓW ORAZ Z WDROŻENIAMI NOWYCH WYROBÓW-UDZIAŁ W PRZYGOTOWYWANIU PROCEDUR PRODUKCJI -WSPÓŁPRACĘ Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW -PRACĘ W BIURZE W SIEDZIBIE FIRMY
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
Kontakt z urządami i hurtowniami ukraińskimi i niemieckimi.
FORTUNA Gospodarstwo Rolno-Hodowlane s.c. - 2016-05-25 - Pyrzany (lubuskie)
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Organizowanie prawidłowego obiegu materiałów do produkcji. Kontrola gospodarki materiałowej i magazynowej.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
dozór mienia na budowie (remont pałacyku w Wierzbiczanach)
Taurus ochrona poland sp. z o.o. - 2016-06-06 - Wierzbiczany (kujawsko-pomorskie)
Kontakt osobisty lub tel:338706471. Rozbiór gotowych półtuszy, robienie kiełbasy i parówek.
"SOLENA" sp. z o.o. - 2016-03-22 - Brzeszcze (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dot. zatrudnienia, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, organizacja i prowadzenie dokumentacji dot. szkoleń pracowników, realizowanie i administrowanie zadań z zakresu działalności Funduszu Socjalnego
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Łaziska Górne (śląskie)
Do zakresu czynności będzie należało min: planowanie kierunków rozwoju zawodowego bezrobotnych, planowanie szkoleń, przyjmowanie wniosków na szkolenia i ich analiza, wybór ofert szkoleniowych zgodnie z zasadami ustawy o zamówieniach publicznych, monitorowanie przebiegu szkolenia (dokumentacja i rozliczanie) ocena i analiza efektywności szkoleń
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wlkp. - 2019-05-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
1.Odpowiedzialność za założenia biznesowe (business case - BC) pod wdrożenie do produkcji:Tworzy BC do zatwierdzenia przez zarząd, środków trwałych, przeglądów inżynieryjnych i ofert zmian powdrożeniowych. Współpraca z zespołem korporacyjnym finansów, z centralnymi i dywizyjnymi szefami linii produktów oraz innym lokalnymi i regionalnymi zespołami.Zapewnia terminowość kwotacji zmian powdrożeniowych. Monitorowanie wydajność programu w czasie. RYG tracker i danych finansowe programu podczas faz kwotacji.Kierowanie i monitorowanie postępów w zakresie inicjatyw usprawniających.Miesięczne raportowanie wyników finansowych programu do Zarządu firmyWspieranie menedżerów programu i zespołów sprzedaży.2.Koordynowanie comiesięcznych finansowych raportów programu, w oparciu o dane załadowane do Hyperion Planning. 3.Kooperowanie z lokalnymi zespołami (PM, sprzedaż, finanse), aby zapewnić dokładność i terminowość raportowania.4.Zarządzanie przeglądem danych za względu na program, klienta i PL na poziomie dywizji (elementy RZiS i Przepływów Finansowych).5.Zarządzanie upustami do klientów i od dostawców w całej dywizji.6.Wsparcie i motywacja w zakresie planów działań poprawczych, ulepszania i procesów analizy ryzyk .7.Opracowanie i wdrożenie procesów, które będą napędzać Cash focus: analiza wydatków na Capex, fakturowanie narzędzi do dostawców, itp.8.Zapewnienie spójność między BC (faza kwotacji lub nominacji) a założeniami do budżetów i planów długoterminowych.9.Współpraca z finansami w Inżynierii, w celu raportowania kosztów ED & T i zatrudnienia.10.Zapewnienie najnowszych informacji finansowych dostępnych w CPI11.Opracowywanie i śledzenie kluczowych wskaźników: np. dokładność, kontrole po wdrożeniu itp.12.Odpowiedzialny za proces planowania Capex (z punktu widzenia Pionu Finansów), procesu ich autoryzacji oraz monitorowanie ich statusu w ramach dywizji
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Tychy (śląskie)
Praca biurowa polegająca na prowadzeniu negocjacji, koordynacji kontaktów firmy z klientami, sporządzaniu planów i terminów dostaw towarów. Kontrolowanie kosztów zakupu, negocjowanie cen towarów, przygotowywanie raportów oraz analiz. Poszukiwanie podwykonawców
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "RAJBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Opoczno (łódzkie)
Określanie planów projektu,przygotowanie i opracowanie materiałów związanych z realizacją projektu w tym kluczowe działania,wyniki,etapy,plany działania,zasoby ludzkie,wymagania techniczne czy finansowania.Utworzenie biura zarządzania projektami,definiowanie standardów sprawozdawczości,procedur projektu,zarządzanie funduszem inwestycyjnym.Koordynowanie określonego programu,w tym produkcji dokumentacji,identyfikacji narzędzi dzielenia się wiedzą,przygotowanie materiałów komunikacyjnych/metod szkolenia i wdrożenia mechanizmów raportowania postępu prac.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabierzów (małopolskie)