SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Odbieranie telefonów od klientów w jęz. azerskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz azerskim
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. azerskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz azerskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: turecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
perfekcyjne słownictwo, gramatyka, akcent, lokalne zwroty, słownictwo biznesowe - język azerski
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2016
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy ważna do: 09.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie umów oraz zaświadczeń. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Chełstówek (dolnośląskie)
Nauczanie fizyki klasy VII-VIII
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Armii Krajowej w Prusach - 2018-07-16 - Prusy (dolnośląskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wysłka towaru. Prowadzenie dokumentacji firmy. Robienie zestawień sprzedaży.Miele widziana zanjość branży rolniczej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Specjalistado spraw administracyjnych 1/2 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej w Bolesławcu - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów firmy na rynek krajowy i zagraniczny, obsługa klienta, obrót dokumentami handlowymi, dbanie o utrzymanie porządku w miejscu pracy
Meblotechnika Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kleszczewo (pomorskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA RYNKACH WSCHODNICHTŁUMACZENIE UMÓW - JĘZYKI: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, TWORZENIE DOKUMENTACJI DOT. ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWCÓW WYSTAWIANIE I OBSŁUGA DOKUMENTÓW A1LEGALIZACJA POBYTU OBCOKRAJOWCÓW
Prolease sp. z o.o. - 2017-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedażyWymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyka, bądź kierunki związane z multimediami). -Doświadczenie w sprzedaży usług - Znajomość branży IT, bądź branży reklamowej - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - Wysokie kompetencje komunikacyjne - Umiejętność szybkiej analizy danych Zapał do pracy i wytrwałość - Optymizm i wiarę w siebieZakres zadań:- Sprzedaż usługi w branżach produkcji gier, produkcji filmowej, oraz szeroko rozumianej branży IT -Organizacja spotkania z klientami- Kreowanie marki i aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu -Współpraca z działami wewnętrznymi - Organizacja i czynny udział w targach i eventach z klientamZainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie CV do dnia 16.12.2016r koniecznie z zaznaczeniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego: Nr. Ref.MMC/sp/1 na adres email: rekrutacja (at) miasteczkomultimedialne.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy, rzetelne wykonywanie wszelkich powierzonych czynności, realizacja poleceń pracodawcy, dbanie o wystrój sklepu, obsługa klienta w punkcie sprzedaży spółki, zapoznanie z zasadą obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)
wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp., przeprowadzanie szkoleń bhp
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Katowice (śląskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spotkań, szkoleń o tematyce funduszy europejskich, konsultacje nt. FE, świadczenie usług inmformacyjnych,
Lokalna Grupa Działania Małe Morze Punkt Informacyjny FE w Malborku - 2016-07-19 - Malbork (pomorskie)
Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji, koordynacja realizacji kontraktów exportowych i importowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stare Olesno (opolskie)
Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Prace budowlane na sprzęcie kop-ładowarki.
FAB-MEH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Siedlisko (lubuskie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Radomsko (łódzkie)
Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)