SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy LINGUA LAB S.C. WERONIKA SZYSZKIEWICZ MALGORZATA DEMBIŃSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: zarządzenia podziałem procesu pracy; bezpośrednia współpraca z klientem w zakresie obsługi klienta; kontrolowanie jakości projektów i dbanie o ich termin; wykonywanie innych prac wynikających z charakteru działalnościwynagrodzenie do uzgodnienia - uzależnione od kwalifikacji
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: LINGUA LAB S.C. WERONIKA SZYSZKIEWICZ MALGORZATA DEMBIŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 8A/33, 30-211 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzenia podziałem procesu pracy; bezpośrednia współpraca z klientem w zakresie obsługi klienta; kontrolowanie jakości projektów i dbanie o ich termin; wykonywanie innych prac wynikających z charakteru działalnościwynagrodzenie do uzgodnienia - uzależnione od kwalifikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do uzgodnienia - uzależnione od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile doświadczenie w obsłudze klienta i/lub zarządzaniu projektamiumiejętność logicznego myślenia, systematyczność, samodzielność, b. dobra organizacja pracy, umiejętność wykonywania kilku zadań równocześnie
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 13.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0caf60cb4c64b316ce70b4180d7bc22
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-06-06 - Kęty (małopolskie)
Specjalista do spraw kadrSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko - Specjalista do spraw kadr- minimum 3 l3tniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, PFRON, ZUS i prawa pracy- podstawowa znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMARozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 celem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych. Praca na terenie kraju i za granicą.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych zachodnich FENDT, Massey Ferguson; poszukiwanie nowych klientów
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2016-03-24 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie płac, zgłaszanie nowych pracowników do ZUS i ich zwalnianie.Naliczanie składek ZUS i US. Wydawanie PIT 11 i innych dokumentów. Grafiki dla pracowników.
"Qorum" Sp z o. o. Hotel "Polaris" - 2019-03-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
mechaniczna korekta lakieru wraz z przygotowaniem, nakładanie warstw ochronnych na lakier, szyby oraz felgi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jaworzno (śląskie)
- współudział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii pomocniczej i PR- pomoc w koordynowaniu współpracy z agencjami reklamowymi i drukarniami- pomoc w organizowaniu imprez targowych i konferencji- pomoc w prowadzeniu warsztatów tematycznych, - redagowanie treści promocyjnych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Chorzów (śląskie)
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta . Rozładunek towarów . Układanie towarów . Obsługaprogramu sprzedażowego, praca w godz. 9-17
A-Z Gastro ELŻBIETA RURYNKIEWICZ - 2016-04-19 - Opole (opolskie)
realizacja zamówień na materiały do produkcji na podstawie zapotrzebowań, na podstawie planów produkcji i prognoz;realizacja zamówień na materiały na podstawie zapotrzebowania na części , elementy maszyn;analiza aktualnych stanów magazynowych;wstępne ofertowanie i zapytania cenowe;ocena dostawców, podwykonawców;godz. pracy 8-16; um. o pracę na czas określony 33 miesiące, docelowo na nieokreslony; płaca zasadnicza plus premia
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa); bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie); informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-05-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pozyskiwanie, monitorowanie zleceń transportowych
WALDEMAR KOŚCIELSKI W & A - 2018-12-12 - Gościszewo (pomorskie)
blacharz warsztatowy
IZOINSTALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Tarnów (małopolskie)
obsługa zwrotów od klientów, rejestrowanie reklamacji w systemie informatycznym, korespondencja e-mailowa z klientami, współpraca z dostawcami
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2019-04-30 - Żarów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
PLANOWANIE PRODUKCJI,PLANOWANIE NAWOŻENIA,PRACE POLOWE(DROBNE), NADZOROWANIE PRAC POLOWYCH, PRACA PRZY KOMPUTERZE
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA ODMIAN ROŚLIN UPRAWNYCH STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY OCENY ODMIAN W BIA - 2019-05-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta - przyjmowanie próbek do badań oraz pozyskiwanie od klienta informacji związanych ze zleconymi badaniami,- opracowywanie zaleceń nawozowych dla gleb i podłoży ogrodniczych oraz gleb sadowniczych na podstawie uzyskanych wyników badań,- wykonywanie podstawowych analiz chemicznych
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Bydgoszczy - 2016-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kartuzy (pomorskie)
wyszukiwanie zamówień, sporządzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie ( w tym wyceny), monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie reklamą firmy. Działania usprawniające obsługę klientów. Budowanie korzystnego wizerunku., Badanie rynku. Podejmowanie różnych działań promocyjnych oraz planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Zator (małopolskie)
manicure, pedicure, wykonywanie masażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Lubin (dolnośląskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
wdrażanie strategi globalnych, wpółtworzenie strategi kamunikacji, opracowanie materiałów marketingowych i szkoleniowych, monitorowanie i dokumentowanie działań i odbiorów, organizowanie szkoleń i konferencji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Pruszków (mazowieckie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista ds marketingu, sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży i dystrybucji na rynku krajowym i ze wschodem, realizacja ustalonych planów sprzedaży; umowa o pracę na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)