SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. S/SI/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. S/SI/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. S/SI/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/SI/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad8a944aae0cc0473fe72259fd3401fd
Podobne oferty pracy
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
Telefoniczna obsługa klienta hurtowego, zamawianie towaru.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Rumia (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków zgodnie z kartą dań, dobór odpowiednich składników do potraw, obsługa narzędzi kuchennych, dbanie o porządek, zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Złojec (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
•Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
ZUE S.A. - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zadań związanych z finansowaniem usług i instrumentów rynku pracy, obsługa elektronicznego systemu Syriusz, weryfikacja wniosków i dowodów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań oraz analiz. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać do dnia 21.11.2016 r. do godz. 15.30 z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw Programów - stażysta" w zamkniętej kopercie w sekretariacie - II piętro. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14351277?version=1.0
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-11-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Ciemne (mazowieckie)
Praca w projekcie niesprzedażowym, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, zdalna obsługa klientów firmy, budowanie długofalowych relacji z klientami.
Call Work Sp.z o.o. - 2016-08-26 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażpwej, pozyskiwanie nowych odbiorców.
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2019-02-22 - Ciechanów (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
Biurowa obsługa klienta.
Agro-Farm Sp.J Piotrowscy, Poryte - 2016-12-22 - Poryte Włościańskie (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza przejściowych świadectw płatnościAnaliza i raportowanie finansoweweryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozkładanie towaru w sklepie, utrzymywanie porządku w magazynie
MAJSTER Systemy Mocowań Joanna Bernat - 2017-04-18 - Suwałki (podlaskie)
Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Lewin Brzeski (opolskie)
Realizacja procesów inwestycyjnych we współpracy z odpowiednimi komórkami Spółki , Pełnienie funkcji kierownika projektu, branżowego inspektora nadzoru lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Prowadzenie projektów w EPM MS Project , Terminowa realizacja zadań oraz optymalizacja nakładów inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-01-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie firm i osób fizycznych do współpracy jako pośredników, pozyskiwanie klientów (konsumentów), prowadzenie prezentacji i oferty firmy, wyjazdy do współpracowników i klientów, podpisywanie umów, negocjowanie warunków, rozwój działu sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Możliwość awansu na stanowisko dyrektora sprzedaży. Firma oferuje bardzo wysokie wynagrodzenie uzależnione od ilości podpisanych umów z klientami. Firma oferuje: nienormowany czas i przyjemną atmosferę pracy, świeże owoce i kanapki w biurze, bilet miesięczny lub zwrot kosztów dojazdów do biura samochodem, telefon komórkowy i internet do użytku prywatnego, karta open do siłowni Calypso
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowcyh
ADMARK Michał Stężewski - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie teczek akt osobowych w/w pracowników; nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez pracowników; sporządzanie umowy o pracę oraz rozwiązywanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników, naliczanie i kontrola urlopów wypoczynkowych oraz sporządzanie planów urlopowych; prowadzenie dokumentacji na awans zawodowy nauczycieli.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-06-12 - Legionowo (mazowieckie)
-Przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych,aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji, reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-26 - Błaszki (łódzkie)
•przygotowywanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących m. in.: - udzielania pozwoleń wodnoprawnych,- wygaśnięcia, cofnięcia i ograniczenia pozwolenia wodnoprawnego,- przyrzeczenia wydania pozwolenia wodnoprawnego, - przejęcia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego, •dokonywanie przeglądów wydanych decyzji wodnoprawnych, •współpraca z jednostkami zewnętrznymi i instytucjami krajowymi,•prowadzenie korespondencji i udzielanie wyjaśnień,•zakładanie i prowadzenie akt spraw wraz z metryką sprawy,•archiwizacja prowadzonych spraw,•przygotowanie raportów i sprawozdań.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni Legnica - 2019-01-17 - Legnica (dolnośląskie)
• samodzielne przygotowanie ofert, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, • realizacja prezentacji dla klientów, prowadzenie współpracy z klientami,• budowanie i rozwijanie dobrych relacji z zamawiającymi usługi WFO,• nadzór nad realizowanymi zamówieniami, • utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi Spółki,• prowadzenie działań wizerunkowych Spółki.
WYTWÓRNIA FILMÓW OŚWIATOWYCH SP. Z O.O. - 2019-05-28 - Łódź (łódzkie)
j.w.
AMAD Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Łomianki (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z przemieszczaniem ładunków oraz prawidłową ochroną wyrobów przed uszkodzeniem.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Legionowo (mazowieckie)
Nadzór nad sytemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwerów, nadzór i opieka nad stronami oraz sklepami internetowymi: Prestashop, Mineadmin, Firmes. Tworzenie e-mailingów (w koorporacji z działem marketingu) budowa i pozycjonowanie stron produktowych, raportowania wyników, współtworzenie i realizacje planów sprzedażowych.Umowa o pracę na okres próbny - 1 miesiąc
BEAUTY VITAL AKADEMIA PIĘKNA I ZDROWIA AGNIESZKA VÖLKER - 2015-12-10 - Piła (wielkopolskie)
Opracowywanie danych, przygotowywanie cyklicznych analiz, raportów oraz zestawień
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Brody Małe (lubelskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)