SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i obsługa spotkań z klientami-dojazd do klientautrzymywanie komunikacji telefonicznej , mailowej i oisobistejwspółpraca z dostawcami usług zewnętrznychudział w codziennych pracach biurowych,obsługa urządzeńtworzenie ofert,analiza zapytań ofertowych
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i obsługa spotkań z klientami-dojazd do klientautrzymywanie komunikacji telefonicznej , mailowej i oisobistejwspółpraca z dostawcami usług zewnętrznychudział w codziennych pracach biurowych,obsługa urządzeńtworzenie ofert,analiza zapytań ofertowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: sk
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f9c63c9a46329db9779bc492b13fffb
Podobne oferty pracy
Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Kańczuga (podkarpackie)
Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa bezprzewodowej sieci internetowej, obsługa klienta internetowego, diagnozowanie i usuwanie awarii internetowych, inne zlecone przez pracodawcę zadania.
F.H.U. "FasterNet.pl" Szydlak Janusz - 2018-10-02 - Myślenice (małopolskie)
tynkowanie budowli, pomoc w przygotowywanoi mieszanek tynkarskich, sprzątanie na budowie
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kobyłka (mazowieckie)
jw.
Patron Service Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę, początkowo na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na max 33 miesiące. Docelowo prac na stałe. Praca na pełny etat.-Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Katowice (śląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracownikó, prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych zgodnie z przepisami, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących ogólnej pracy działu kadrUMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Mielec (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie zamówieńWysyłanie zamówień do dostawcy i egzekwowanie od dostawców dostaw zgodnie z warunkami zamówienia,Odpowiedzialność za koordynację dostaw materiałowych,Zapewnienie terminowości dostaw,Sporządzanie raportów w programie Excel,Współpraca z wszystkimi działami powiązanymi z Działem Łańcucha Dostaw - Dział Zakupów, Produkcja, Finanse,Negocjacja warunków dostaw – terminów i cen.
PPHU STAL-SERWIS S.C. - 2019-10-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
PAKOWANIE I SEGREGOWANIE PLASTIKOWYCH I METALOWYCH ELEMENTÓW ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ I PRZYJĘTYMI PROCEDURAMI,STAWKA 13 ZŁ BRUTTO/ GODZ
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w godzinach 07 00 do 15 00. Prace finansowo - księgowe.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-01-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
praca na stanowisku kasjera
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
- wspieranie oraz koordynacja zagadnień z zakresu przeciwdziałania "fraud",- informowanie biznesu oraz regionalnych zespołów w zakresie rewizji i podjętych akcji na podstawie aktywności związanych z "fraud",- tworzenie, implementowanie oraz zarządzanie narzędziami globalnej komunikacji oraz strategia "anti-fraud",- zarządzanie informacją z zakresu "block leave". Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów w programie Norma Pro; zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbieranie prac remontowych; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, w tym książki obiektu budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedór zamówień publicznych. Okres próbny 3 m-ce docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy: pon., czw. 11-19; wt., śr., pt. 7-15. Wynagrodzenie 2100-4000 zł brutto.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Słupsk (pomorskie)
Współpraca z zakupami, przygotowanie dokumentacji zakupowej, współpraca z dostawcami, negocjacje, wsparcie administracyjne zaspołu, praca z zamówieniami zakupowymi, kontakt z klientem w j. tureckim
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2019-01-10 - Drzecin (lubuskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Znajomość języków obcych jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w językach obcych oraz do kontakt z zagranicznymi klientami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.08.2019 r. do 31.07.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.08.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA-3:- OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2 w mowie i piśmie.- OPCJA 2: dobra znajomość języka niemieckiego B1 w mowie i piśmie i dobra znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie.- OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego B1 w mowie i piśmie i dobra znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie analiz oraz zestawień handlowych, zakładanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym, analiza rotacji towarów, terminów oraz stanów zatowarowania magazynu, prowadzenie bieżącej ewidencji rozliczeń i zestawień
P.P.H.U. SPECJAŁ SP. ZO.O. - 2017-04-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
SPECJALISTA D/S OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - PRACA BIUROWA ZWIĄZANA Z LOGISTYKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
sprzedaż mebli, sporządzanie umów kredytowych, sporządzanie cenników
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "MEBLE WÓJCIK" WITOLD WÓJCIK - 2016-11-22 - Zawiercie (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w codziennej pracy magazynu, obsługa części dokumentowej magazynu, badanie wymaganych mierników pracy magazynu, czynny udział w procesach optymalizacyjnych magazynu.
HOLPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
-kontakt z kandydatami do szkół policealnych w językach rosyjskim i ukraińskim,-organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych w językach ukraińskim i rosyjskim dla kandydatów do szkół,-prowadzenie stron mediów społecznościowych w języku ukraińskim i rosyjskim;
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa programu komputerowego dedykowanego do przepływu dokumentów, (głównie dokumenty sprzedaży i kosztowe), praca z dokumentacją papierową, współpracaz pracownikami sklepu przy etykietach cenowych towarów oraz weryfikacji stanu towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)