SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Elżbietów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur, zakładanie klientów w systemie, zakładanie produktów w systemie.
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Elżbietów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elżbietów, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur, zakładanie klientów w systemie, zakładanie produktów w systemie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elżbietów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sochaczewski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejetność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Adres pracodawcy:
Kusocińskiego 11, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sochaczewski
Gmina pracodawcy: Sochaczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sochaczew
Ulica pracodawcy: Kusocińskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5679fe7961c902f6ae817b049f44885c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Kraków (małopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radomsko (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Żory (śląskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-11-04 - Zabrze (śląskie)
- obrabianie metalu za pomocą lasera BYSTRONIC oraz wykrawarki BOSCHERT
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż systemu IQOS, aktywne poszukiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, stały kontakt z klientem, praca z produktem
PHILIP MORRIS POLSKA DISTRIBUTION SP. Z O. O. - 2019-10-10 - Łódź (łódzkie)
prace magazynowe, przygotowanie towarów do wysyłki
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Rybnik (śląskie)
obsługa klientów i sprzedaż produktów bankowych, oferowanie produktów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
pakowanie kształtek styropianowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Radomsko (łódzkie)
Praca w dziale kadr - płac
INDEKS Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2018-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
- stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy,- opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i planu promocji firmy,- przeprowadzenie kampanii reklamowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sieci w szkole, pomoc przy przenoszeniu i przekazywaniu danych w ramach szkolnych programów operacyjnych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2019-08-20 - Lublin (lubelskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie jakości na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kontrola nad wszystkimi procesami dot. zapewniania jakości, wprowadzanie odpowiednich działań oraz prowadzenie statystyk,nadzór i kontrola nad dokumentacją za zakresu zarządzania jakością, ustalanie istotnych dla jakości wskaźników i tworzenie raportów, odpowiedzialność za system zewnętrznych i wewnętrznych audytów jakości,ścisła współpraca z działem produkcji, definiowanie priorytetów i działań mających na celu ciągłą optymalizację jakości, prowadzenie działań związanych z reklamacjami.
M.S. STEEL Magdalena Mejer Nowakowska Klaudiusz Sobieski - 2015-12-21 - Brochocinek (mazowieckie)
MONTAŻ JMEBLI BIUROWYCH KUCHENNYCH
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
Agencja Reklamy Wizualnej FOCUS to jeden z liderów branży reklamy zewnętrznej w Polsce. W związku z intensywnym rozwojem oraz ekspansją międzynarodową, poszukujemy osoby,która wesprze nasze działania marketingowe zarówno krajowe jak i międzynarodowe. OPIS STANOWISKA:- Budowanie, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy,- Tworzenie skutecznych kampanii sprzedażowych i wizerunkowych,- Rozwijanie aktywności sprzedażowych w kanałach e-commerce, mediach społecznościowych,- Zarządzanie danymi marketingowymi,- Współpraca z Działem Sprzedaży,- Współudział i nadzór w tworzeniu materiałów marketingowych. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość kreatywnego realizowania swoich pomysłów. Praca w godz.: 10:00-18:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl, w tytule maila wpisać "Specjalista ds. marketingu".Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,prowadzenie rejestrów.Wystawianie zleceń produkcyjnych,nadzór nad stanem palet.Przyjmowanie zamówień od klientów,przyjmowanie rozmów telefonicznych.Prowadzenie sekretariatu,bieżące rozliczanie kierowców.
ESTO Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
AMAGO Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Liszki (małopolskie)
nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych, oferta w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsł€ga komputera. Prowadzenie teczek spraw.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1) opracowywanie zbiorów muzealnych, 2) prowadzenie inwentarzy muzealnych,3) prowadzenie kwerend, 4) podejmowanie prac naukowych, 5) prowadzenieprac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych wymagających oczyszczenia,naprawy, przygotowania do ekspozycji lub wypożyczenia, 6) prowadzenie analizstanu zachowania obiektów zabytkowych, 7) prowadzenie czynnościprofilaktycznych dotyczących zbiorów, magazynów, sal wystawowych itransportu muzealiów, 8) popularyzacja wiedzy związanej z działalnościąMuzeum, 9) prace administracyjne i organizacyjne związane z funkcjonowaniemdziału, 10) obsługa przewodnicka zwiedzających Muzeum i Miejsce PamięciNarodowej w Łambinowicach (także w soboty, niedziele i święta, gdy placówkajest otwarta dla zwiedzających).
Centralne Muzeum Jeńców Wojennych - 2016-01-27 - Łambinowice (opolskie)
Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pomoc w administrowaniu systemami produkcyjnymi, tworzenie zapytań SQL, administracja serwerami i sieciami komputerowymi.
FORMASTER S.A. - 2017-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)