SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Barlinek oferta pracy ESTO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży,prowadzenie rejestrów.Wystawianie zleceń produkcyjnych,nadzór nad stanem palet.Przyjmowanie zamówień od klientów,przyjmowanie rozmów telefonicznych.Prowadzenie sekretariatu,bieżące rozliczanie kierowców.
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ESTO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 21, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur sprzedaży,prowadzenie rejestrów.Wystawianie zleceń produkcyjnych,nadzór nad stanem palet.Przyjmowanie zamówień od klientów,przyjmowanie rozmów telefonicznych.Prowadzenie sekretariatu,bieżące rozliczanie kierowców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500zł brutto do 3000zł brutto plus premia uznaniowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barlinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barlinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Praca w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Znajomość programów sprzedażowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczna znajomość jednego języka:angielski lub niemiecki
Nazwa pracodawcy: ESTO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Spokojna 22, 74-300 Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Myślibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślibórz
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 22
Nazwisko osoby zgłaszającej: Przemysław Skałecki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2018
Data dodania oferty pracy: 12.03.2018
Oferta pracy ważna do: 12.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
INVESTMA Adam Noworyta - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez codzienną pracę w terenie. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KRUSZBUD Sp. j. - 2017-02-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych. W przypadku gdy kominiarz posiada tytuł mistrza także wykonywanie przeglądów rocznych, odbiorów, opiniowanie.
Robert Bandurski Twój Kominiarz - 2017-09-12 - Chodzież (wielkopolskie)
zgodnie ze złożonym wnioskiem o prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kotlin (wielkopolskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "MARK-POL" - 2015-12-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Firma MRC Doltech poszukuje osobę na stanowisko Specjalista ds. Zaopatrzenia/Zakupów. Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) doltech.plOferujemy: stałą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia przy projektach prototypowych, innowacyjnych.
DOLTECH Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem,• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: info (at) bio4u.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.bio4u.pl
Bio4U Sp.z.o.o - 2016-01-19 - Gdynia (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Świdnica (dolnośląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
korekta i zabezpieczanie lakieru, czyszczenie wnętrza
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
j.w
Instytut Elektrotechniki - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno - remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno - remontowych.praca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
analiza rynku w sektorze FMCG; analiza stanu zaopatrzenia, poziomu marż, rotacji i zapasów, poszczególnych grup towarowych; analiza efektów ekonomicznych handlu
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" - 2017-10-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi parterami handlowymi
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:przygotowywanie dla Zarządu Spółki analiz i raportów w programie excel w zakresie przychodów, kosztów i wyników finansowych, bieżąca kontrola realizowanych kontraktów oraz współpraca z kontrahentami w zakresie udzielanych gwarancji,ścisła współpraca z działem księgowości i biurem prawnym.
Comfort S.A. - 2018-02-02 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-04-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Sprzedawca e sklepie samoobsługowym, obsługa kasy fiskalnej
PPHU ROJAN H.Bednarek, Witold Bednarek - 2017-01-25 - Szydłowiec (mazowieckie)
-Dokonywanie rozliczeń dokumentów transportowych dostarczanych przez kierowców -Scisła współpraca z kierowcami oraz innymi działami zgodnie z pełnionymi obowiązkami-Odpowiedzialność za poprawne i terminowe rozliczanie przewoźników-Dbanie o poprawność danych wpisywanych do systemu-Prowadzenie dokumentacji obciążeniowychdostawców zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy-Przygotowywanie zestawień,sprawozdań itp.-Współpraca z instytucjami finansowymi, kierownictwem firmy
TRANSPOL LIDER Sp. z o.o., sp. k. Łojewo - 2017-06-05 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, w tym chińskojęzycznych, poszukiwanie kontrahentów, podpisywanie umów za zgodą Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI W PRZEDSZKOLU; PRACA PRZY OBIERAKU.3/4 etatuKontakt z pracodawcą: osobisty
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 13 IM. KAWALERÓW ORDERU UŚMIECHU - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)