SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU (WYDZIAŁ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH) Ostrzeszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU (WYDZIAŁ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH)
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU (WYDZIAŁ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane elektryczne.Doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość zasad marketingu i umiejętności prowadzenia działalności handlowej, wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne, dyspozycyjność - wyjazdy służbowe.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CvPracodawca oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Interesująca praca w stabilnej firmie. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Adres strony pracodawcy: www.meblomark.com.pl
Ulica pracodawcy: Powstańcow Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 15 a
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Produkcji Mebli I Materacy,Zakład Produkcji Silników Elektrycznych, Zakład Produkcji Formatek Bonell, Zakład Transportu Międzynarodowego i Spedycji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 28.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do głównych zadań osób na tym stanowisko będzie należało: - Strategiczne planowanie, zarządzanie i realizacja kompaniami marketingowymi dla naszych centrach handlowych w Ostrowie i Głogowie, - Znajomość międzynarodowych trendów panujących na rynku oraz rozwój nowych strategii w istniejących nieruchomościach w kraju i za granicą, - Kierowanie projektem na własną odpowiedzialność, - Tworzenie treści naszych stron internetowych, kanałów w mediach społecznościowych, newsletterów etc., a także nagrywanie filmów i prowadzenie bloga, - Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami w Niemczech i w Polsce, - Rozbudowa prestiżu marki naszych nieruchomości i centrów handlowych, a także współpraca i komunikacja PR, - Kontynuowane ustaleń o celach marketingowych z zarządem spółki, - Analiza i szacowanie sukcesu podjętych działań marketingowych oraz ciągłe opracowywanie możliwości optymalizacji, Ponieważ zainteresowani jesteśmy długoterminową współpracą, dużą wagę przykładamy do obszernego wdrożenia. Stąd konieczna jest gotowość do odbycia wdrożenia częściowego w naszej niemieckiej centrali firmy w Weimarze. Związane z tym koszty ponosimy w wysokości przewidzianej ustawowo. Oferujemy:- ciekawe i urozmaicone zadania z perspektywą i przyszłością w międzynarodowo powiększającym się przedsiębiorstwie zajmującym się nieruchomościami, - atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające wykonywanej pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze. Miejsce pracy: Wiemar, Niemcy, pełne oddelegowanie. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny w języku niemieckim, świadectwa i dyplomy w j. polskim, preferujemy korespondencję drogą mailową - jobs (at) saller-bau.com
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-12-09 - Niemcy (Niemcy)
przygotowanie posiłków dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych, obsługa gastronomiczna wesel itp., nadzór nad terminowym zaopatrzeniem kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kowalów (lubuskie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracydyrektora; 2. Przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji,raportów i analiz na potrzeby dyrektora; 3. Organizowanie iobsługiwanie spotkań i konferencji 4. Sporządzanie projektów pism iprzygotowywanie korespondencji wychodzącej; 5. Zapewnianie obiegudokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; 6. Przyjmowanie,segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowaniekorespondencji przychodzącej; 7. Przyjmowanie i przekierowywanierozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2017-01-31 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Szalowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kompletacja produktów firmy zgodnie ze wzorem, praca manualna, składanie pudełek, wkładanie instrukcji przy linii produkcyjnej. Praca siedząca i stojąca
DIAGNOSIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wasilków (podlaskie)
zbieranie i realizacja zamówień, nadzór nad procesem produkcji, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Runów (mazowieckie)
* OBSŁUGA EKSPORTU/IMPORTU NA UKRAINĘ (TOWARY RECYKLINGOWE)* UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z PARTNERAMI Z UKRAINY* WSPARCIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z RECYKLINGIEM TWORZYW SZTUCZNYCH
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy; przygotowywanie ofert handlowych; uzgadnianie zamówień, obsługa przedsprzedażowa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji osobowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniemi społecznym pracowników, prowadzenie ewidencji obecności, wystawianie zaświadczeń, delegowanie na szkolenia, badania itp.
Zakład Kompozytów Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Czosnów (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu,sporządzanie raportów,negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami,udział w audytach,koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej
Nestle Polska S.A. - 2016-02-09 - Namysłów (opolskie)
koordynacja programu Erasmus+, tłumaczenia językowe, koordynacja programu Visiting Professors
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jedna zmiana 7-15Obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń wodnoprawnych dla zadań dyrektora zarządu zlewni określonych w ustawie prawo wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w innych sprawach, w tym dotyczących urządzeń wodnych, jeżeli ustawa tak stanowi, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu, jeżeli organ I instancji wniósł sprzeciw, bieżąca współpraca z użytkownikami wód
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, obsługa systemu kadrowo- księgowego QNT oraz Windows serwer 2008 standard
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food - kebab. Przyjmowanie należności, obsługa klienta
WALDMAX CONSULTING WALDEMAR WAGAN - 2017-01-18 - Warta (łódzkie)
- kontakt z klientem,- tworzenie dokumentów,- współpraca z kontrahentami firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krosno (podkarpackie)
kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów, sprzedaż produktów i usług firmy Audiofon , dbałość o porządek, zewnętrzna promocja marki Audiofon,
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-03-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa zamówień, robienie zdjęć do produktów, wysyłka paczek
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Zielona Góra (lubuskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowe przygotowanie imprez, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów z sektora B2B, tworzenie koncepcji harmonogramów, budżetów, raportów imprez, współpraca z podwykonawcami.
Twój StartUp - 2016-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
wyszukiwanie oraz pozyskiwanie funduszy krajowych dla Caritas Diecezji Sandomierskiej
CARITAS Diecezji Sandomierskiej - 2016-04-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
realizacja planów wsparcia sprzedazy zgodnie z określonymi celami, prezentacje produktu, przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej na rynkku lokalnym, planowanie i organizowanie kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
praca na tokarce manualnej, obróbka stali kwasoodpornej, praca na samodzielnym stanowisku, operator obrabiarek skrawających - tokarz/frezer
DD GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Ptakowice (śląskie)
zbieranie ofert, rozmawianie z klientami, negocjacje.
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-04-19 - Starachowice (świętokrzyskie)