SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER SERVICE PROFESSIONAL) K/M (J.HISZPAŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER SERVICE PROFESSIONAL) K/M (J.HISZPAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 24 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godz. 6.30-22.30praca od poniedziałku do piątku i święta, stawka godzinowa; 24 x 160 godz./m-c= 3840 zł/m-c
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER SERVICE PROFESSIONAL) K/M (J.HISZPAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 24 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Data zakończenia pracy: 01.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka hiszpańskiego- poziom C1. Obowiązki: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 24.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Montaż domów jednorodzinnych w systemie SIP.Praca na terenie Rzeszowa oraz delegacje na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dbanie o porządek w miejscu pracy, przygotowywanie ofert dl aklienta, obsługa klientów, obsługa sklepu internetowego i realizacji zamówień, wdrażanie nowych metod sprzedaży, planowanie działań promocyjnych, udział w targach i szkoleniach.Oosby zainteresowane ofertą pracy proszone są wysyłanie CV na adres e-mail: atomispl (at) gmail.com
ATOMIS Marcin Machcinski - 2019-02-20 - Raciąż (mazowieckie)
- Zapewnienie zasobów dla organizacji poprzez kompleksowe prowadzenie rekrutacji w obszarze biznesowym, na stanowiskach menadżerskich i specjalistycznych. Wspieranie menadzerów w realizacji polityki personalnej w zakresie: zarządzania wynikami, szkoleniami i rozwojem pracowników. Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej w zakresie prawa pracy. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i instytucjami pośrednictwa pracy. Wdrażanie systemowych inicjatyw HR wspierających działalność biznesową firmy i udział w korporacyjnych projektach z zakresu HR. Kreowanie kultury organizacyjnej wspierającej wartości decydujące o przewadze konkurencyjnej firmy.- Wynagrodzenie: 2200 do 4000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalista ds. rekrutacji pracowników. Wymagana umiejętność pracy z wyższą kadrą menedżerską, bardzo dobrej praktycznej znajomości prawa pracy. Wymagana dobra znajomość programów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych,przyjmowanie poczty elektronicznej i papierowej,przygotowanie kalkulacji i ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Rojęczyn (wielkopolskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie obszaru kadr i płac; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników; wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych; kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących ze Spółką w ramach umów cywilno-prawnych; przygotowywanie zdefiniowanych raportów oraz raportów ad hoc; współpraca z klientem wewnętrznym; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych; koordynacja polityki personalnej w ramach grupy kapitałowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie podatków zagranicznych i krajowych; zdobywanie oraz obsługa klienta; zarządzanie dokumentacją klienta; telefoniczny kontakt z zagrzanicznymi urzędami
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnychUdzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowoŚwiadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klientaProaktywne poszukiwanie możliwości ciągłego doskonalenia i rozwojuoraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.miejsce pracy: Wrocław, Plac Grunwaldzki Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Inspektorat Systemów Informacyjnych - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Doświadczenie w księgowości
APRO Sp z o.o. Zdzieszowice - 2019-01-10 - Zdzieszowice (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, sporządzanie ofert sprzedazowych, dbałość o wizerunek firmy, nawiązywanie długofalowych relacji z klientem.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
w zakresie specjalisty do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
Monter / składacz okien - pracownik przy produkcji okien PCV
AW PLAST Andrzej Kalinowski - 2018-09-04 - Osipy-Kolonia (podlaskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-27 - Lubaczów (podkarpackie)
sporządzanie ofert w j. wietnamskim, współpraca z wietnamskimi klientami w celu utrzymania pozytywnych relacji biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace przy usuwaniu skutków nawałnicy
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu, spotkania z klientami rynku wschodniego, podpisywanie umów, przygotowywanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE PRODUKTÓW DO SKLEPU INTERNETOWEGO ORAZ AKTUALIZACJA OFERTY,•DBANIE O OFERTĘ PRODUKTOWĄ NA MEBLE.PL ORAZ NA INNYCH PLATFORMACH ( NP. HOMEBOOK, CENEO ),•PRZYPORZĄDKOWANIE REKOMENDOWANYCH PRODUKTÓW DO ARTYKUŁÓW PORADNIKOWYCH,•MONITOROWANIE PROWADZONYCH DZIAŁAŃ, ANALIZA EFEKTYWNOŚCI ORAZ RAPORTOWANIE WYNIKÓW.WYMAGANIA:•SPRAWNA OBSŁUGA KOMPUTERA ORAZ BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W INTERNECIE,•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU INTERNETOWEGO,•MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY.
MEBLE.PL SA - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie dokumentacji, nadzór nad bhp, WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek BHP, z doświadczeniem min 3 lata w zawodzie, umiejętność przeprowadzania szkoleń, biegła znajomość języka niemieckiego, Miejsce Pracy: Koszęcin, ul. Dąbrówki 50
BILPOL - Kużaj Spółka Komandytowa - 2015-11-02 - Koszęcin (śląskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów i analiza dla zarządu, ocena ryzyka handlowegoBezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
komunikacja z obywatelami Ukrainy oraz udzielanie niezbędnych informacji zatrudnionym pracownikom, wdrażanie oraz rozwój nowych, innowacyjnych rozwiązań marketingowych, współpraca z dostawcami i partnerami handlowymi, analiza skuteczności działań promocyjnych, planowanie materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Piaseczno (mazowieckie)