SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ K/M Warszawa oferta pracy WARSAW - APARTMENTS MAGNOLIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ K/M
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 900 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-08-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: WARSAW - APARTMENTS MAGNOLIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYŻOWA 36A, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym. Obowiązki: bieżąca obsługa gości na recepcji (również obcokrajowców), przyjmowanie rezerwacji, przygotowywanie umów najmu, wystawienie faktur, przygotowanie mieszkania przed najemcą (kontrola jakości sprzątania), koordynacja pracy serwisu technicznego, kateringowego i sprzątającego.[CV na e-mail: jw (at) apartamenty-magnolie.pl]
Nazwa pracodawcy:
WARSAW - APARTMENTS MAGNOLIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
RYŻOWA 36A, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: RYŻOWA
Numer budynku pracodawcy: 36A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2018
Data dodania oferty pracy: 30.08.2018
Oferta pracy ważna do: 29.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-02-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
Czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan, c.o., gaz na terenie i w obiektach GUMed. Uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań technicznych,przygotowywanie zleceń i projektów umów,nadzór nad realizacją robót,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan, c.o., w tym przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych,rozliczenia wykonanych robót,pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Mailowa korespondencja z klientami ukraińsko i rosyjskojęzycznymi; przygotowywanie zamówień mailowych do wysyłki, kontakt telefoniczny z ukraińsko i rosyjskojęzycznymi klientami. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Janki (mazowieckie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
analiza funkcjonalnych wymagań biznesu; udział w projektowaniu aplikacji razem z programistami oraz tworzenie wnikliwej strategii testów do aplikacji; testowanie nowych oraz istniejących właściwości aplikacji; wykonywanie skryptów testów automatycznych oraz identyfikowanie odchyleń od oczekiwanych rezultatów; tworzenie/ śledzenie/ ponowne testowanie defektów oprogramowania w wyznaczonym narzędziu do śledzenia defektów; bliska współpraca z programistami, testerami manualnymi i zespołem zarządzającym produktem nad zakresem testów automatycznych; udział i wkład w procesie innowacyjnym testerów; ciągła współpraca z zagranicznymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowych działań handlowych na każdym poziomie sprzedaży, kontrola rynku oraz opracowywanie planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz wypracowanie długotrwałych kontaktów, wysoki poziom opieki nad przekazanymi klientami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30, możliwość współpracy na umowę o pracę lub umowy o współpracę
Super Power Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pęcice (mazowieckie)
Zawieranie umów o pracę, rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrolowanie badań lekarskich pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Reda (pomorskie)
negocjacje z kontrahentem, ustalanie sposobu płatności, przygotowywanie umów, dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Procesowanie dokumentacji klientów przy zachowaniu ustalonych standardów i celów,Obsługa telefoniczna klientów (polaczenia przychodzące i wychodzące) oraz poczty mailowejDostarczanie wysokiej jakości usług aby osiągnąć najwyższy poziom satysfakcji klientów według ustalonych procedur,Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami,Efektywne rozwiazywanie problemów związane z procesem, wewnątrz zespołu lub kontaktowanie się z innymi zespołami w celu dalszej inwestygacji,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na relacje z klientami,Gotowość do podejmowania działań mających na celu udoskonalenie wdrożonych procesów
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE "DE FACTO" SYLWIA KOTOWSKA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne); sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
*Zarządzanie powierzonymi projektami inwestycyjnymi, *przycxzynianie sie do realizacji celów i zadań fabryki poprzez dbałość o terminowość i jakość wdrożenia projektów, *koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych zakładu, *sporządzanie raportów z postepu projektów inwestycyjnych*negocjowanie kontraktów związanych z projektami inwestycyjnymi,*pozyskiwanie noweych dostawców usług i materiałów związanych z inwestycjami,*udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa wszystkim działom w zakresie urządzeń i maszyn objętych inwestycjami*prowadzenie dokumentacji powierzonych projektów inwestycyjnych*odbiór usług i materiałów związanych z prowadzeniem projektami inwestycyjnymi,*współtworzenie budżetów projektowych,*uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemowej
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Namysłów (opolskie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Obsługa systemów informatycznych: USOS, CELCAT.3) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-11-28 - Częstochowa (śląskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i sprzedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
WSPOMAGANIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW, PODPISYWANIE UMÓW Z PRACOWNIKAMIWYMAGANIAWYKSZTAŁCNEIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PRODUKCJI MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYMCV NA E-MAIL; j.wasiak (at) lsj.pl
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2016-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)
Przeprowadzanie rekrutacji; rozmowy wstępne z kandydatami do pracy; szkolenia. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-09-20 - Piaski (wielkopolskie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2017-01-31 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
dbałość o ekspozycje towarów, prezentacja asortymentu, doradztwo i obsługa klienta, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Adam Guzowski - 2016-07-13 - Strzembowo (mazowieckie)
dokonywanie zakupów materiałów i usług do produkcji, nadzór nad dostawą
"VITKOVICE MILMET" S.A. - 2017-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja zadań słuzby BHP wynikjących z Rozporządzenia Rady Ministrów z 02.09.1997 w sprawie służby bezpieczenia i higieny pracy
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie przetargów, wniosków przetargowych, realizacja umów przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)