SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: - opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Data publikacji: 2020-10-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami) 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych tym Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach Publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, umiejętność pracy w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia ze stresem.Obowiązki:- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
danePracodawcy_nip: 5270206300
danePracodawcy_regon: 012122900
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244003
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f0c8773723919b098c6951b09e5f7529
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa automatu zgrzewającego i inne czynności z tym związane.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
osoba zajmujaca się zaspakajaniem potrzeb bio-psych-społecznych chorych.
Samodzielny Publiczny ZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2020-10-07 - Jaworzno (śląskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka czeskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
- Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Monitorowanie, kontrola, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji (absencji, chorobowych i innych). Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia). Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych. Sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, PIT, sprawozdań GUS. Nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 3 lat. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymarze czasu pracy. Istnieje również możliwość pracy w mniejszym niepełnym wymiarze czasy pracy - do uzgodnienia.- Praca: 8:00-16:00. Istnieje możliwość pracy również w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie, Wymagane doświadczenie na w.w. stanowisku pracy. Wymagana znajomość programu kadrowo-płacowego SYMFONIA One Payroll. Wymagana znajomość i stosowanie przepisów: Kodeksu Pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa cywilnego. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
Oferta pracy w drodze konkursu.Szczegóły na stronie internetowej: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2019-06-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodne ze stanowiskiem
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Strzelinko (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-05-02 - Jaraczewo (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej(dokumentacja związana z nawiązywaniem irozwiązywaniem stosunku pracy, sporządzanie listpłac, rozliczanie z ZUS, US, księgowaniedokumentów księgowych (faktury VAT, wyciągibankowe itp.) - PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Grajewo (podlaskie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientami.
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-02 - Szczucin (małopolskie)
umiejętność tworzenia tekstów i materiałów marketingowych Wskazana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego Mile widziana znajomość oprogramowania subiekt Mile widziana znajomość Base Linker
FHU TREES-SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2020-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-10-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Przestrzeganie norm jakościowych i założeń produkcyjnych. Przygotowywanie surowca i dodatków do produkcji. Pakowanie i zamykanie wyrobu gotowego.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2020-01-28 - Chojnice (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
WZ
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie reklam
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- administracja i nadzór oraz rozwój przemysłowych systemów AKPiA oczyszczalni ścieków,- analiza i rozwiązanie problemów związanych z AKPIA /mile widziane informatycznych,- współpraca z przedstawicielami producentów sprzętu w zakresie jego naprawy, serwisowania, wymiany, modernizacji,- usuwanie awarii natury AKPiA /mile widziana również informatycznych,- tworzenie i utrzymanie dokumentacji,- znajomość produktów firmy SIEMENS, E+H, HACH,- znajomość programu narzędziowego SCADA
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu - 2020-06-29 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
MAJA Ewelina Piotrowska - 2016-06-13 - Kańkowo (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-02-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
organizacja dostawy towarów do klientów, analiza rynku usług transportowych
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Radom (mazowieckie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowychw danej firmie, - Tworzenie bazy klientów, - Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Oferta pracy subsydiowana, przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku.sprzedaż usług hotelowych
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2017-02-17 - Rozewie (pomorskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie i rozwój komunikacji w ramach organizacji za pomocą dostępnych technologii. Ściśle współpracuje z innymi działami, szczególnie z działem marketingu przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny. Komunikuje oraz prezentuje główne wydarzenia firmowe, jak i branżowe w ramach organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)