SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: organizacja dostawy towarów do klientów, analiza rynku usług transportowych
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja dostawy towarów do klientów, analiza rynku usług transportowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1463
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik logistyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 01.10.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7962967648
danePracodawcy_regon: 36122347600000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Radom
danePracodawcy_kodPowiatu: 1463
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radom
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0972750
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333107
Zawód wykonywany przez pracownika: technik logistyk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 09.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac2a8d19e640c4186e6b9742ac5691ea
Podobne oferty pracy
Reklama firmy, zdobywanie nowych klientów, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kielce (świętokrzyskie)
OBSŁUGA POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH OD KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, KONTAKT DROGĄ MAILOWĄ Z ZAGRANICZNYM PARTNEREM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEM (INFOLINIA LUB SKLEP STACJONARNY), DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Udział w projektach wskazanych przez kierownictwo; Kontakt z klientami zagranicznymi w tym poszukliwanie nowych klientów zagranicznych. Wypełnianie innych zadań zleconych przez kierownictwo; Dbałość o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kierowanie Działem Eksportu.- Rozwijanie sprzedaży eksportowej.- Aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych.- Realizowanie planów sprzedaży i zadań jakościowych.- Negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami.- Wyjazdy zagraniczne do klientów oraz potencjalnych klientów.- Akceptacja, kontrola i nadzór nad całą dokumentacją sporządzaną w Dziale Eksportu.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-28 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejacych układów elektonicznych,tworzenie dokumentacji wykonawczej i testowej prototypów,udział w procesach testów i uruchomiania modułów elektronicznych,poszukiwanie dostawców dla nowych grup produktowych
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Sochaczew (mazowieckie)
- organizacja zakupu i sprzedazy towarów na całym świecie,- poszukiwania kontrahentów zagranicznych w Białorusi, Niemczech, Rosji, USA,- mozliwość wyjazdów do Białorusi i Niemiec
SIRIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Sprzedaż internetowa związana z karmą dla psów,kotów i koni, zajmowanie się zadaniami z tym związanymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
TC ROBERT GÓRA - 2017-08-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy.3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego.4. prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystywanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi.5. Kompletowanie, deklaracja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości.6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązującą Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych.7. Sprawdzenie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania.8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami.10. Analizowanie kont rozrachunkowych, tj. nalezności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe.11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych.12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami.13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzeniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji.14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków.15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego.16. Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyła środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług.18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości.19. Wystawianie faktur wewnętrznych i not księgowych.20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych.21. Rozliczenie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji.22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych okreslonych w jednostce.25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych26. Wspomaganie Głównego księgowego Centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości.27. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.28. Prowadzenie i przechowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i spostrzegawości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-12-13 - Łódź (łódzkie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy, organizacja targów, prowadzenie baz danych, współpraca z odbiorcami z rynków wschodnich, zastępowanie innych pracowników, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych i inne
"MICHEL LABORATORY SPÓŁKA JAWNA PAWLUCZUK" - 2018-12-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Departament Płatności odpowiada za wszystkie usługi księgowe dla dostawców i pracowników. Finance Center w Krakowie jest częścią globalnej sieci Centrum Operacji Finansowych (F.O.C.), która zapewnia światowej klasy usługi finansowe, księgowe i zakupowe wszystkim oddziałom firmy.Przetwarzanie fakturObsługa połączeń od zewnętrznych dostawców i pracowników.Rozwiązywanie wszelkich problemów uniemożliwiających opłacanie fakturwcześniejsze kontrolne przeglądanie dokumentówRaportowanie
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opoczno (łódzkie)
wykonanie dokumentacji systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Obrzycko (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 14 lat doświadczenia w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji czujników azotu, znajomość japońskiej technologii; zakres zadań: sprawdzanie jakości sensorów NOX, ulepszanie procesu produkcji, przygotowywanie raportów dla przełożonych w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)
1. nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników projektu „Srebrna Sieć II”, 2. przygotowanie zbiorczych danych do wniosku o płatność, analiza pozyskiwanych danych, 3. prowadzenie bazy personelu zaangażowanego w realizację projektu, 4. ocena wskaźników produktu i rezultatu, 5. współpraca z partnerami projektu, koordynatorem oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu;Praca na czas określony: 01.12.2020 do 30.06.2023.Godz. pracy 7.30-11.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2020-11-19 - Słupsk (pomorskie)
- SZCZEGÓŁOWE INFORMACE oraz ZAŁĄCZNIKI NA STRONIE: https://soakat.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-naboru-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista.html- Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizowanymi formami wsparcia dla uczestników projektu (m.in. szkolenia, warsztaty, terapie, spotkania, kursy, turnusy terapeutyczne) - kandydatów na rodziców adopcyjnych, rodziców adopcyjnych, dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych oraz pracowników instytucji zaangażowanych w proces adopcji. Przygotowanie dokumentów sprawozdawczych z działań projektu dla Instytucji Zarządzającej. Bieżąca współpraca z ośrodkami adopcyjnymi w zakresie realizowanych zadań projektu. Przygotowanie merytoryczne publikacji, kampanii społecznej, informacji na stronę internetową. Badanie potrzeb uczestników projektu i bieżące dostosowanie wsparcia do tych potrzeb.- Godziny pracy: 7:30-15:30 + praca czasami/sporadycznie w soboty.
ŚLĄSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W KATOWICACH - 2020-10-12 - Katowice (śląskie)
Planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań SEM/SEO. Obsługa kanałów social media. Marketing szeptany na forach i grupach dyskusyjnych. Przygotowanie raportów, prezentacji.
GK BETA sp. z o.o. - 2016-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia HERKULES Jan Świeszczak - 2020-04-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, ocena przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych; wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika- określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko; ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji; współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w Przedsiębiorstwie; sprawne posługiwanie się językiem rosyjskim w celu rekrutacji do pracy cudzoziemców ze Wschodu; wyjazdy służbowe w celach rekrutacyjnych kandydatów. Praca na 1/2 etatu w godz. 8-12 w Kołobrzegu
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczania płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raportów Pfron, udział w procesie selekcji i rekrutacji pracowników.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
koordynowanie i nadzór nad robotami instalacyjnymi
Żebrowski Józef Krzysztof Firma "INSTALEX" - 2015-11-26 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatuObsługa biura w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych Wsparcie działu finansowego i kadr FakturowanieKoordynacja procesu obiegu informacji pomiędzy działami Wsparcie Kierowników Projektów w realizowaniu bieżących zadańPrzygotowywanie ofert handlowychOpracowywanie raportów sprzedaży Archiwizacja dokumentacji oraz umów
ZAKŁAD USŁUG GEOLOGICZNYCH I PROJEKTOWYCH BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA GEOTECH SP. Z O.O. - 2019-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, ewidencji czasu pracy pracowników.Tworzenie raprtów i analiz.Organizacja szkoleń, ocen pracowniczych.Prowadzenie procesu rekrutacji.Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
przygotowanie harmonogramu prac budowlanych, zarządzanie zespołem pracowników budowlanych i firm podwykonawczych, kontrola jakości i terminowościprowadzonych robót, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ, weryfikacja dokumentacji projektowej
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2019-08-28 - Borowina (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania kontent marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów Kontakt telefoniczny 691-785-745 w godz. 08:00 16:00 lub e-mail: praca (at) seart.pl
PHUP SEART ANNA SEKUŁA - 2016-02-22 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie analiz rynku , opracowania strategi i planów marketingowych.
Rosso Group Sp.z o.o - 2017-12-06 - Gdynia (pomorskie)
Firma TIME4DUBAI zajmuje się sprzedażą ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma poszukuje pracownika, który będzie poszukiwał na terenie Zjednoczonych Emigratów Arabskich samochodów, które będą sprzedawane w Polsce. Dlatego też wymagana jest znajomość języka angielskiego i arabskiego na poziomie biegłym, gdyż potrzebne są te języki do bezpośredniego kontaktu z kontahentami
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)