SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 050 PLN
Zakres obowiązków: Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2019-12-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 30.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55b88d0b5268bcb7c88975165b77a963
Podobne oferty pracy
sprawdzanie i korekta ogłoszeń przetargowych pod względem merytorycznym, dodawanie specyfikacji do ogłoszeń, w razie braków istotnych informacji w ogłoszeniu kontakt z organizatorami przetargu.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-02-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, |PIT, sporzadzanie umów o dzieo i zlecenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-07-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca z klientem, obsługa biura, organizacja dostaw, współpraca z Matką firmą w Izraelu. Przygotowywanie dokumentów w różnych językach; spotkania biznesowe na terenie Europy oraz Rosji; praca z klientem z Europy oraz wyjazdy zagraniczne (szkolenia, treningi biznesowe, spotkania wymagają niezbędnej znajomości języków: angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego, francuskiego; język hebrajski nie jest wymagany ale jest dobrym atutem; bo główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa: 8:00-17:00. Oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż wyrobów pończoszniczych, dbanie o miejsce pracy, praca na wyspie wolnostojącej.
BELLA Isabella Religa - 2019-04-02 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie klientów, wykonywanie zamówień
Z.P.U.H. FREZMAD L. D. J. Joanna Błaszak - 2016-05-02 - Września (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wolsztyn (wielkopolskie)
kontrola sprzedażowa, nadzór nad klientami, przygotowywanie ofert, kontkat z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
Kompletowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień, podstawowa obsługa urządzeń elektronicznych (skaner, komputer), utrzymywanie ładu i porządku na miejscu pracy, informowanie przełożonego o występujących nieprawidłowościach w procesach magazynowych.Pracodawca oferuje:Pracę w bezpiecznym, czystym, uporządkowanym i komfortowym środowisku, stabilność zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę bezpośrednio z Fiege Sp. z o. o., przejrzysty system wynagradzania i premiowania oraz okolicznościowe karty podarunkowe, paczki dla dzieci itp.Gwarantowana min. 1 podwyżka w roku.Twoje wynagrodzenie wzrasta wraz ze stażem pracy. Profesjonalne wdrożenie w obowiązki, gruntowne szkolenia.Możliwość awansu na stanowisko Operatora Wózka Widłowego zapewnimy Ci kurs UDT. Zastaniesz u nas przyjazną atmosferę współpracy w rodzinnej firmie o międzynarodowych standardach.Zadbamy o Twoje zdrowie (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport).Poprzez zgłaszane uwagi i pomysły masz realny wpływ na to, co dzieje się w firmie a te najlepsze nagradzamy.Proponowane wynagrodzenie 3000 zł + średnia premia miesięczna 450 zł brutto.
Fiege Logistics Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Osła (dolnośląskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓWWYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2019-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych , przygotowanie przelewów bankowych , księgowanie wyciągów bankowych.
GZGK TRZEBNICA ERGO - 2019-04-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rożnowo (wielkopolskie)
Kucharz/pomoc kuchenna
OŚRODEK WCZASOWY "ADRIA" -KRZYSZTOF OSTAPKO REWAL - 2019-02-25 - Rewal (zachodniopomorskie)
•poznanie zasad obiegu i archiwizacji dokumentów•organizacja i obsługa sekretariatu oraz narad i spotkań •przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•prowadzenie rejestru faktur i dowodów magazynowych przekazanych do Biura•prowadzenie terminarza spraw, narad, konferencji i spotkań•dystrybucja prasy oraz czasopism•sporządzanie i obsługa listy obecności pracowników Biurawspółpraca z Działem Spraw Osobowych w zakresie spraw kadrowych pracowników Biura
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zatrudnianie cudzoziemców, prowadzenie archiwum dokumentacji osobowej, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku, sporządzanie raportów kadrowych, kompleksowa obsługa spraw pracowniczych w zakresie ZFŚS.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2019-05-17 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw eksportuoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,posiadających II profil pomocy,nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych,prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej,przyjmowanie i realizowanie zamówień w systemie, kontrola przebiegu ich realizacji
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wystawianie faktur i not korygujących, kontrola obiegu dokumentacji handlowej, przygotowywanie raportów, sporządzanie bieżącej dokumentacji wewnętrznej
T.B. FRUIT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-01-24 - Dwikozy (świętokrzyskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami koordynowanie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Jasło (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie spółki w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowośc do podróży służbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2019-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
bieżąca aktualizacja bazy towarowej, bazy dostawców oraz ofert w programie, organizacja i kontrola podległych sklepów w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań i planów, prowadzenie rejestru urządzeń znajdujących się na sklepach firmowych, kontrola środków pieniężnych, przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży, rozliczenia inwentaryzacji, rozliczanie faktur,
"MEAT MARKET" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Sosnowiec (śląskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego, administracja zamówień klientówmonitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach wschodnich (nie więcej niż 1 rok przerwy od ost. zatrudnienia). Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość j. ukraińskiego oraz j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Oferta DIWSP dla osób powyżej 30 r.ż. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPPraca biurowa + praca w terenie I zmiana: 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy; Pracownik jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prawo jazdy kat.B, doświadczenie na stanowisku handlowca w branży odzież roboczaobsługa komputerałatwość nawiązywania kontaktów, mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, miejsce pracy: teren kraju
Spółdzielnia Inwalidów "Nadzieja"Zakład Pracy Chronionej - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)