SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Poznań oferta pracy RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, raportowanie wyników
Data publikacji: 2019-08-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STAROŁĘCKA 18, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, raportowanie wyników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ prowizja od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność swobodnej rozmowy z klientem,
Nazwa pracodawcy:
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
STAROŁĘCKA 18, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: STAROŁĘCKA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.08.2019
Oferta pracy ważna do: 23.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2877a1bff41de4768910c6b10ed3b1ed
Podobne oferty pracy
- zaopatrywanie klientów instytucjonalnych- odpowiedzialność za organizację i rozwój,- wspołpraca z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
kontrola jakości przeprowadzonych procesów magazynowych, obsługa pakietu microsoft office
"MORELE.NET" Sp. z o.o. - 2019-06-19 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustawaniem zatrudnienia oraz umów cywilnoprawnych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia), zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, obsługa systemu kadrowo - płacowego, przygotowywanie dokumentów płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie miesięcznych zobowiązań podatkowych z tyt. PIT-4, sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych, sporządzanie DRA i innych dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, sporządzanie dokumentów Rp-7 do ZUS, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ubieganie się o różne formy wsparcia z Urzędu Pracy na zatrudnianie pracowników, bieżąca obsługa księgowa spółki w ramach wewnętrzengo zespołu księgowego, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uczestniczenie w sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur, rodzielników kosztowych i płac.
LIGA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
Dążenie do stania się Zaufanym Doradcą oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zarówno dla zewnętrznych jak i wewnętrznych klientów oraz partnerów Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdrożeniu produktów oraz usług Cisco, a także w monitorowaniu tempa tegoż wdrożenia, poziomu satysfakcji z użytkowania czy pokonywania barier, które przeszkadzają, czyuniemożliwiają lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie się na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przykłady wdrożeń które odniosły sukces u klienta); Przyczynianie się do tworzenia okazji do sprzedaży dodatkowych produktów czy usług Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Księgowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a następnie przekazywanie ich do zespołu sprzedażowego w celu zamknięcia sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej; obsluga Systemu Budżetu Państwa TREZOR, harmonogram dochodów i wydatków- sporządzanie i realizacja; współudział w realizacji funduszy Unii Europejskiej; prowadzenie ewidencji kont pozabilansowych w zakresie planu finansowego; realizacja zleceń platności w BGK; sprawdzanie przy odbiorze od kasjera raportów kasowych pod względem prawidłowości sporządzenia; zgodności zapisów z dowodami i prawidłowość podliczeń; windykacja; przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych; ewidencja planu finansowegoGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE - 2018-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,- wprowadzanie danych,- redagowanie ogłoszeń w mediach,- obsługa pracowników agencji
Herzog Sp. z o. o. - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)
obsługa klienta dokonywanie wyceny ładunku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współtworzenie strategii marketingowej oraz jej realizowanie, współtworzenie i nadzór nad komunikacją marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowywanie kampanii i akcji promocyjnych, tworzenie programów lojalnościowych dla klientów i ich realizowanie , organizacja udziału w targach, wystawach i spotkaniach temetycznych, koordynowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowo-produkcyjnych oraz ich dystrybucja do klientów, współpraca z agencjami reklamowymi; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie / wyższe - marketing, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki, kreatywność, pomysłowość, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; FIRMA ZAPEWNIA: ciekawą i koncepcyjną pracę na samodzielnym stanowisku w młodym zespole, duże mozliwości rozwoju zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej firmie produkcyjnej
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
Pilnowanie mienia
Kontakt Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Niepołomice (małopolskie)
organizacja i nadzór nad produkcją roślinną i mechanizacją
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ LUBIANA SP. Z O.O. - 2019-05-14 - Lubiana (zachodniopomorskie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
prace przy wypieku ciast i ciasteczek
HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna - 2016-12-16 - Klecza Dolna (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów, raportowanie.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Płock (mazowieckie)
-monitorowanie i ewidencjonowanie niezgodności w stosunku do procedur i norm jakościowych-fakturowanie
INTERCOMPACT Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Puck (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-03-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
obsłga klientów, obsługa komputera (e-mail, dokumentacja), odbywanie spotkań biznesowych, rozmowa handlowa, przygotowywanie dokumntacji (protokoły odbiorcze, zniszczenie)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
Wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji, przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, szkolenie podległych pracowników i użytkowników informacji wFirma prowadzi działalność w sektorze budowlanym i planuje rozszerzenie działalności o agencję pracy tymczasowej - chodzi o poszukiwanie zamówień, ofert, przygotowywanie ofert, zbieranie informacji o inwestycjach.praca w godz. 9-131/2 etatuMijesce pracy: Wrocław ul. Tkacka + praca w terenie
Personal Servis Group Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż konstrukcji reklamowych z rónego rodzaju emenentów lub prefabrykatów
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
główny specjalista ds. rozliczeń przy drodze minimum GP i wartości robót nie mniejszej niż 150 mln. złotych brutto
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
analiza potrzeb edukacyjnych, opracowywanie planów, zakresu i tematyki szkoleń, organizacja szkoleń od strony merytorycznej i logistycznej, nawiązywanie współpracy z trenerami, firmami szkoleniowymi, monitoring, sporządzanie raportów z przebiegu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, współpraca z klientami chińskimi
HUAWEN EDUCATION SCIENCE & TECHNOLOGY SP. Z O.O. - 2019-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Kontakt i współpraca z firmami świadczącymi usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego. 2. Diagnozowanieusterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego. 3. Kontrolowanie prawidłowościeksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z instrukcją obsługi i DTR. 4. Sporządzenie harmonogramu rocznegoprzeglądów sprzętu i aparatury medycznej. 5. Nadzór nad wykonaniem harmonogramu przeglądów sprzętu i aparaturymedycznej. 6. Sporządzanie wniosków na przeprowadzenie procedury przetargowej wraz z opisem zamówienia nawyłonienie wykonawcy przeglądów i naprawy sprzętu i aparatury medycznej. 7. Kontrolowanie dotrzymania zawartych umówz firmami świadczącymi usługi serwisowe. 8. Uczestniczenie w komisji opiniującej stan techn. i kasację aparatury medycznej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Słupsk (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia w instytucji, rejestr ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalenie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2019-09-03 - Gdańsk (pomorskie)