SPECJALISTA DS. NAZDORU ROBÓT TELETECHNICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NAZDORU ROBÓT TELETECHNICZNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 5 001,3 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 001,3 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. NAZDORU ROBÓT TELETECHNICZNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 001,3 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, znajomość prawa budowlanego, energetycznego, wodnego, ochrony środowiska, co najmniej 1 rok doświadczenia zawoowego na budowie, jako: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru budowlanego, przynalezność do Izby Inżynierów w branży teletechnicznej.Szczegółowe informacje o ofercie, wymaganych dokumentach związanych ze stanowiskiem pracy dostępne są na stronie internetowej www.bip. nadwislanski.strazgraniczna.pl w zakładce WOLNE STANOWISKA PRACY/INNE WOLNE STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ.
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o ofercie, wymaganych dokumentach związanych ze stanowiskiem pracy dostępne są na stronie internetowej www.bip. nadwislanski.strazgraniczna.pl w zakładce WOLNE STANOWISKA PRACY/INNE WOLNE STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 06.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?11121dc55727b3b27c1169f2b67363e4
Podobne oferty pracy
POMOC W PRACACH REMONTOWYCH W BUDYNKU PRZEDSZKOLNYM, POMOC W NADZOROWANIU DZIECIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu- pisanie pism, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie zeszytu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nauka archiwizacji dokumentów, zapoznanie się
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie raportów dla człoków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników. Zakłdanie i likwidacja rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznm
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
- bieżąca obsługa sprzedaży deweloperskiej (obsługa klientów, przygotowywanie i podpisywanie umów sprzedaży oraz przygotowywanie dokumentów wymaganych Ustawą o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego)- bieżąca obsługa techniczna projektów deweloperskich ze strony inwestora w trakcie i po ich realizacji (serwis gwarancyjny)- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskiej ze strony inwestora, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem- analiza dokumentacji projektowej i współpraca w biurem projektowym pod kątem jej optymalizacji dla celów realizacji projektów deweloperskich
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
Branża przemysłowa* Bieżący kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym;* Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego;* Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości internetowej w PLN i EURO;* Sprawdzanie faktur zakupowych i monitorowanie terminów płatności;* Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie towaru do dystemu magazynowego;* Kontrola nad formularzami zamówień;* Zamawianie towaru, negocjowanie cen;* Współpraca z innymi działami firmy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00
IWAGO - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Mikołów (śląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie kosztorysów prowadzonych robót, organizacja i pozyskiwanie pracy grupy budowlanej. Sporadyczne wydanie dyspozycji w terenie i dostarczenie dokumentacji na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Piła (wielkopolskie)
wykrawanie etykiet
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Henryków (łódzkie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola instalacji wodnych. Realizacja robót w zakresie sanitarnym oraz budowlanym. Kontrola lokali pod względem domniemanych nieprawidłowości na instalacjach. Sporządzanie protokołów odbiorów instalacji. Archiwizacja dokumentów.
Płocka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa - 2019-01-17 - Płock (mazowieckie)
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office-szczególnie programu Excel; - znajomość technik s
Lars Laj - 2016-08-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
sprzedaż systemów dociepleń; barwienie gruntów, tynków oraz farb.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Myślenice (małopolskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-04-18 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
prowadzenie dziennika korespodencji przychodzącej i wychodzącej; przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty; gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji; uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
1. Kompleksowe przygotowywanie opisów ofert partnerów biznesowych, publikowanych na stronie Groupon, w oparciu o wytyczne Standardów Editorial Groupon, 2. Zapewnienie takiego doboru opisów, które oddają rzetelny i atrakcyjny opis oferty partnera i jasno komunikują korzyści dla konsumenta, 3. Weryfikacja poprawności treści umów z partnerami biznesowymi w oparciu o standardy Editorial Groupon, 4. Dobór adekwatnej grafiki do opisywanych ofert według potrzeby w oparciu o wytyczne standardów Editorial Groupon. 5. Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez bezpośredniego przełożonego(-ów).
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
Huta Małapanew Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Ozimek (opolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Milówka (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przepisów ochrony środowiska w chowie świń.Wynagrodzenie w okresie próbnym 2500 zł do 3000zł.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lipniki (mazowieckie)
obsługa zamówień, przygotowywanie, zbieranie, kontrola jakości roślin i warunków uprawy, kontakty z klientami z Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Runów (mazowieckie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
- Obsługa tablic reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wołów (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-03-22 - Rusiec (łódzkie)
przygotowywanie oraz wysyłanie ofert hotelu, tworzenie bazy i preferencji klienta, organizacja imprez turystycznych, konsultacje, dobór zabiegów w SPA
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)