SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ FINANSOWO - KSIĘGOWYCH Mikołów oferta pracy IWAGO - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Branża przemysłowa* Bieżący kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym;* Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego;* Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości internetowej w PLN i EURO;* Sprawdzanie faktur zakupowych i monitorowanie terminów płatności;* Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie towaru do dystemu magazynowego;* Kontrola nad formularzami zamówień;* Zamawianie towaru, negocjowanie cen;* Współpraca z innymi działami firmy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00
Data publikacji: 2019-03-28
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: IWAGO - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Branża przemysłowa* Bieżący kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym;* Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego;* Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości internetowej w PLN i EURO;* Sprawdzanie faktur zakupowych i monitorowanie terminów płatności;* Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie towaru do dystemu magazynowego;* Kontrola nad formularzami zamówień;* Zamawianie towaru, negocjowanie cen;* Współpraca z innymi działami firmy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Współpraca w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunki związane z ekonomią lub rachunkowością, min. 3 lata doświadczenia zawodowego na danym lub podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, podstawowa znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
IWAGO - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy:
Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-03-29 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników firmy zgodnie z polityka personalnąSporządzanie dokumentacji kadrowejSporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiRozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracyNaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płacMonitorowanie ważności badań lekarskichPrzygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych dla ZarząduObliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznychWystawianie dokumentów na potrzeby pracownikówSporządzanie raportów i zestawień płacowychSporządzanie deklaracji do GUS, PFRON oraz PFRON SODiRObsługa kwestii pobytowych cudzoziemców
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2019-02-27 - Wawrów (lubuskie)
wystawianie dokumentow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Świdnik (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
kontrola przebiegu procesów z zakresu technologii spożywczej - wypieku pieczywa, umiejętność i obsługa urządzeń biurowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY Cz. Skrodzki J. Skrodzki Spółka Jawna - 2018-08-31 - Konopki (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie: 1 rok; biegła znajomość jęz. ukraińskiego i rosyjskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, obsługa umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa sklepu internetowego, wsparcie zespołu w sprawach informatycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-12-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie przedłożonych przez Biuro Projektów dokumentacji budowlanych oraz przygotowywanie kooferatów na posiedzenia KOPI. Przygotowywanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji. Przygotowywanie do stosownych urzędów wniosków o wydanie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację decyzji budowlanych. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielenie zamówienia publicznego, na opracowanie przez biuro projektowe dokumentacji budowlanych.Godziny pracy 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Analiza dokumentacji dotyczącej tematyki instrumentów pochodnych w języku francuskim i angielskim, tworzenie raportów zawierających informacje wymagane przez klientów zagranicznych, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi, eskalacja pojawiających sie błędów, ulepszeń procesów lub brakujących doprecyzowań w ramach analizowanej dokumentacji, tworzenie prostych umów w oparciu o wzorce klienta i ich negocjacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
-
"GAMA" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP.J. Antoni Grabalski i Wspólnicy - 2017-06-05 - Śliwin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż i doradztwo klientowi , realizacja sprzedaży ofert turystycznych.
Biuro Podróży WEHIKUŁ - TRAVEL Halina Michniak - 2017-03-07 - Brzesko (małopolskie)
analizowanie trendów rynkowych,monitowanie preferencji klienta, oferty konkurentów, dostawcówplanowanie i opracowywanie strategii produktu,wprowadzanie i utrzymywanie produktu na rynku,badanie efektywności wdrożenia produktu.
N.H. POLAND LECH WOJTYNIAK - 2017-02-07 - Stopnica (świętokrzyskie)
realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej, przygotowanie wycen i ofert techniczno - handlowych, bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, nadzorowanie procesu realizacji zamówień, obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-01-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca technika farmacji w aptece, ekspedycja leków, odbieranie. Praca na dwie zmiany w godz. 8:00-20:00 w Mszanie Dolnej, ul. Orkana 13
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Mszana Dolna (małopolskie)
- Aktualizacja baz danych w systemie rozliczeniowym Subiekt GT. Bieżąca realizacja zamówień klienta. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem i wydawaniem towaru z magazynu, bieżące rozwiązywanie problemów dot. zamówień oraz tworzenie, adnimistrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE NADZORU SANITARNEGO
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2019-03-01 - Słubice (lubuskie)
organizacja szkoleń dla młodzieży do 25 roku życia, nabór beneficjentów szkoleń, poszukiwanie wykładowców, nadzór nad przebiegiem szkoleń
kontakt przez OHP - 2017-03-21 - Tarnów (małopolskie)
Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego,Przygotowywanie list płac,Sporządzanie umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, PDOF, GUS,Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Przeworsk (podkarpackie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-02-02 - Drużków Pusty (małopolskie)
Kontrola warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, korodynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, nadzór nad sprawami związanymi z ochrona przeciwpożarową, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska itp. Praca w godz. 9:00-13:00
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Nowa Sól (lubuskie)
Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze stanowiskami.-Kontrola zwracanych i wydawanycy pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego.-Dbanie o stan czystości pojazdów w punkcie.-Wprowadzanie danych związanych z wynajmem do systemu.-Telefoniczny kontakt z klientem wypożyczalni (z Polski i z zagran nad flotą w punkcie (uzupełnianie płynu, transport do serwisu, tankowanie pojazdów).
MWM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-30 - Mikołów (śląskie)
Obśługa klienta, wystawianie dokumentów magazynowych, systemów OPTIMA. Przyjmowanie i realizacja zleceń od klientów, udzielanie informacji.
RENTEL M. BERNAŚ P. KRZANOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Zawiercie (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie; doświadczenie mile widziane; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert, profil na fb, negocjacje i marketing w sieci, przygotowywanie reklam; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Gliwice (śląskie)