SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Katowice oferta pracy BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
Data publikacji: 2019-03-29
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 191, 40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera (Pakiet Ms Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Krakowska 191, 40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-12:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.bumech.pl
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 191
Profil działalności pracodawcy: ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-12-29 - Świnna Poręba (małopolskie)
telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta,dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta,udzielanie informacji o aktualnych produktach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż oferty turystycznej
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale sprzedaży
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych ,obsługa polis ubezpieczeniowych
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
montaż stolarki PCV i ALU
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "REMAL" ODISE TASHI - 2017-09-27 - Kwidzyn (pomorskie)
- przyjmowanie i realizacja zamówień,- poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi,- opracowanie opisów produktów, ulotek,- organizacja spedycji towarów,
ASTHER LABORATORY Arleta Zaranek - 2018-02-27 - Oborniki (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o wizerunek firmy, relizacja podstawowych zadań.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Krzeszów Dolny (podkarpackie)
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nawiżaywanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami w Polsce i za granicą, osiąganie wyznaczonch celów sprzedażowych, rozpoznawanie potrzeb klientów, negocjacje handlowe, analiza rynku i trendów, przygotowywanie ofert handlowych, dbałośc o wizerunek firmy, raportowanie działań bezpośrednio do przełozonego, reprezentowanie firmy na targach branzowych i konferencjach w karju i za granicą
Nano Plastic Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.- Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 2 lata.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzenia kierowców w transporcie międzynarodowym.
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, obsługa ZUS oraz US.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2017-11-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, 2. sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, 3. sporządzanie raportów płacowych, deklaracji rozliczeniowych, 4. rozliczanie należności z tytułu używania samochodów prywatnych, 5. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 6. sporządzanie wypłat ZFŚS.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, program płatnik, dobra znajomość ms office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraca na okresie próbnym 3 misiące, następnie umowa na czas określony
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim i angielskimpraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-04-14 - Sława (lubuskie)
Udział w procesie projektowania i wytwarzania interfejsu użytkownika;opracowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej w dziedzinie systemów dowodzenia i kierowania uzbrojeniem;zbieranie i tworzenie opisów technicznych wymagań użytkownika;nadzorowanie procesu wytwarzania produktu;udział w procesie wytwarzania i integracji systemów, wsparcie projektu w jego całym cyklu życia;udział w testach projektowanych systemów;udział w projektach badawczo-rozwojowych (m.in. NATO i EU).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
Optymalizacja procesów energochłonnych, organizacja rozruchu nowych linii i odbioru, współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, wprowadzanie nowych rozwiązań.
FABRYKA WYROBÓW RUNOWYCH RUNOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Realizacja zadań związanych z finansowaniem usług i instrumentów rynku pracy, obsługa elektronicznego systemu Syriusz, weryfikacja wniosków i dowodów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań oraz analiz. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać do dnia 21.11.2016 r. do godz. 15.30 z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw Programów - stażysta" w zamkniętej kopercie w sekretariacie - II piętro. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14351277?version=1.0
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-11-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2018-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)