SPECJALISTA DS. NAPRAWY TELEFONÓW KOM./MOBILE PHONES REPAIR ENGINEER Bielany Wrocławskie oferta pracy CINNO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NAPRAWY TELEFONÓW KOM./MOBILE PHONES REPAIR ENGINEER
Wynagrodzenie: od 3 500 do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Rozwiązywanie i usuwanie problemów z telefonami komórkowymi w mobilnych punktach serwisowych;- Usuwanie usterek i konserwacja telefonów komórkowych;- Dalsze prace związane ze zwrotem/ naprawą telefonów komórkowych;- Kontrola jakości telefonów komórkowych.Praca na czas określony: 1.07.2021 - 30.06.2024Godziny pracy 8:00 - 16:00
Data publikacji: 2021-03-09
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: CINNO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 4/9, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie i usuwanie problemów z telefonami komórkowymi w mobilnych punktach serwisowych;- Usuwanie usterek i konserwacja telefonów komórkowych;- Dalsze prace związane ze zwrotem/ naprawą telefonów komórkowych;- Kontrola jakości telefonów komórkowych.Praca na czas określony: 1.07.2021 - 30.06.2024Godziny pracy 8:00 - 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. NAPRAWY TELEFONÓW KOM./MOBILE PHONES REPAIR ENGINEER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 9
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, bardzo dobra komunikacja interpersonalna, praca w zespole, jęz. angielski B2, chiński C1
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
CINNO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8992872775
danePracodawcy_regon: 385019113
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Krucza 68/9, 53-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 68
danePracodawcy_nrLokalu: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|742190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88d59bd98709090c626f1f1af9a42f41
Podobne oferty pracy
- Wszelkie informację znajdują się na stronie internetowej: www.katowice.po.gov.pl - dot. sygn. PO V WO 1111.29.2018- Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalisty do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach. Liczba etatów 1Miejsce pracy: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny.- Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: - przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, - przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych, - uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń, - ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, - udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, - rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, - monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, - rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadać i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, - nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, - współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości,- udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomości użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach.- Wysokość wynagrodzenia zasadniczego, określona na podstawie rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 03 marca 2017r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U.2017.485, ze zmianami), pomiędzy 4.000 zł., a 6.000,00 zł. brutto, w zależności od posiadanych uprawnień i doświadczenia zawodowego oraz regulaminowe premie i nagrody, za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej, w wysokości określonej przez Prokuratora Okręgowego w Katowicach. Praca na umowę o prace na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania stawiane kandydatom :- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem,- posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz.U.2017.1332 j.t., ze zmianami), - wykształcenie wyższe drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- znajomość przepisów prawa budowlanego,- nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe :- doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych,- doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanymi ze środków zewnętrznych ( środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych np. AutoCAD, NormaPro, MS Project itp;- znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
* SPORZĄDZANIE MIESIĘCZNYCH LIST PŁAC, UMÓW ZLECEŃ I DZIEŁO;◾PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI DO ZUS, PIT, PFRON,◾SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, ŚWIADECTW PRACY I INNYCH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM;◾PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH;◾PRZYGOTOWYWANIE ROCZNYCH ROZLICZEŃ PODATKOWYCH PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11;◾OBSŁUGA UMÓW ZLECEŃ, O DZIEŁO;◾PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIENIEM PRACOWNIKÓW;◾TWORZENIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH;◾KONTROLA WAŻNOŚCI BADAŃ LEKARSKICH;
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie ofert nieruchomości- współpraca z pośrednikami nieruchomości, przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży- współpraca zw sprzedawcami, bieżące mnitorowanie oraz analiza rynku nieruchomości, gromadzenie oraz wyszukiwanie nowych ofert handlowych dostawców materiałów i usług podnoszących standard nieruchomości, obsługa bieżących inwestycji na podstawie procedur firmy
OPTIGUARD Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obróbka plików graficznych oraz ich konwersja do innych formatów, prowadzenie bazy danych fotografowanych okazów.
Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert. Prowadzenie strony internetowej. Organizacja załadunku i rozładunku. Organizacja czasu pracy. Organizacja imprez masowych. Składanie ofert do przetargu. Prowadzenie dokumentacji firmy. Obsługa komputera .Obsługa programów tj. Open Office, Word, Excel. Redagowanie kalendarza imprez.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Sprzedaż wyrobów medycznych, nawiązywanie kontaktów z klientami, budowanie długofalowych relacji, sprzedaż w oparciu o procedury przetargowe na rynku szpitalnym. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
MDML POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Wprowadzanie faktur zakupu, kosztowych oraz uzgadnianie faktur z rejestrami VAT, nadzór nad rozrachunkami z odbiorcami.
Delkom 2000 Sp. z o.o. Wejherowo - 2020-01-15 - Wejherowo (pomorskie)
- montaż, naprawy i konserwacja wind, schodów ruchomych, taśm,- naprawy elektroniczne
Sepona GmbH - 2015-08-31 - Niemcy (Niemcy)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: ochrona mienia na obiektach, piesze patrole, kierowanie ruchem osobowym i kołowym; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice lub Rudziniec; niekaralność
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "TOMBOR" CELINA TOMAN, JERZY TOMAN SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-25 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-30 - Sopot (pomorskie)
- naliczanie wynagrodzenia- znajomość Kodeksu Pracy
RZEŹNICTWO-WĘDLINIARSTWO J. S. i J. MARYNIAK Spółka Jawna - 2017-02-06 - Namysłów (opolskie)
1. Promowanie działań Instytutu 2. Sprzedaż wydawnictw Instytutu 3. Współpraca przy organizacji konkursów, seminariów, konferencji 4. Współpraca przy aktualizacji witryny internetowej 5. Opracowywanie i aktualizacja baz danych 6. Prace administracyjne w tym: obsługa samochodu służbowego, dostarczanie korespondencji
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura, odpowiadania na zapytanie klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, sporządzanie ofert handlowych, przeprowadzanie szkoleń dla klientów w siedzibie firmy, zbieranie danych do negocjacji z klientami, wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
zamawianie materiałów, obsługa bieżąca klienta, organizowanie transportu, planowanie tras
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Poniatowo (mazowieckie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW , OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Bieruń (śląskie)
Zapoznanie ze specyfiką firmy, organizacja logistyczna, kierowanie pracą kierowców, praca z giełdą ładunkową, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dominów (lubelskie)
rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sporządzanie umów
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Pszczyna (śląskie)
Odpowiadanie na zapytania klientów przesyłane drogą mailową, analiza i szukanie rozwiązań, współtworzenie wewnętrznej bazy wiedzy.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2019-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kotliska (dolnośląskie)
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT dla klientów ATOS, rozwój usług, konsultacja techniczna, wsparcie przed sprzedażą, projektowanie, rozwój i wsparcie rozwiązań głosowych i wideo; rozwiązywanie poważnych incydentów dla rozwiązań głosowych i wideo,przygotowywanie prezentacji technicznych i rozwiązań dla klienta, techniczna kontrola projektu, automatyzacja usług
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Pajęczno (łódzkie)
Samodzielne wykonywanie napraw
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-16 - Białka (małopolskie)
kucie posadzki, prace przy betoniarce, mieszanie kleju, prace rozbiórkowe
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Serock (kujawsko-pomorskie)