SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: do 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji -przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji . Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości-dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie . Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, . Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości . Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny . prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji -przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji . Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości-dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie . Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, . Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości . Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny . prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2019
Data zakończenia pracy: 01.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności analityczne, komunikatywność, dokładność, znajomość MS Excel, bardzo dobra znajomość j. angielskiego i portugalskiego, pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 01.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Podobne oferty pracy
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala, sprzedaż detaliczna, obsługa komputera ( program dbanie o zaopatrzenie sklepu i wizualizację, promowanie sprzedazy.Small bussines), przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Będzin (śląskie)
Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny/a za: pierwszy kontakt zklientem, którzy przychodzi do nas do biura udzielanie informacji ozakresie usług, jakie świadczymy, sprawdzanie poprawnościdokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentach, praca w godz. 8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
Promocja dzialalności MGDK w Głogowie Małopolskim w lokalnej prasie, radio, telewizji poprzez zamieszczanie informacji o organizowanych wydarzeniach, przygotowywanie i umieszczanie plakatów/materiałów/ informacji na stronie internetowej MGDK, przygotowywanie fotoreportaży z organizowanych imprez, pozyskiwanie partnerów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi dźwigów osobowych wraz z ich przygotowaniem i rozliczeniem
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie analiz, nadzór nad firmową stroną internetową, opracowanie nowych działań marketingowych i promocyjnych, przygotowanie projektów graficznych związanych z kampanią reklamową, monitorowanie mediów w zakresie nowopowstałych inwestycji, przygotowywanie ofert dla klientów
UNIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
ANGITU Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Morzywół (świętokrzyskie)
Stałe monitorowanie rynku pozyskiwanie inf. o aktualnych przetargach, przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, kompleksowa obsługa i weryfikacja postępowania przetargowego, analiza i raportowanie składanych ofert, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
promocja oferty Fundacji w internecie i w społeczności lokalnej, utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z instytucjami lokalnymi i partnerami (biznes, administracja, media, NGO, darczyńcy), aktualizacja i adminitrowanie strony internetowej oraz opieka nad aktywnymi profilami w mediach społecznościowych, przygotowywanie ofert i materiałów promocyjno-informacyjnych, pozyskiwanie i rekrutacja klientów usług CAS, utrzymywanie kontaktu z klientami, współpraca z grafikami i administratorem strony www, tworzenie ofert sponsorskich, pomoc w organizacji wydarzeń i imprez, ścisła współpraca z innymi członkami zespołu
FUNDACJA "MANUFAKTURA INICJATYW" - 2016-03-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku francuskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku francuskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres odpowiedzialności to: • Aktywny kontakt telefoniczny z klientami z bazy • Przedstawienie oferty suplementów diety skandynawskiej firmy dla Klientów • Budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dbanie o jakość obsługi • Dbanie o realizację planów sprzedażowych.
Delta Contact Sp. z o.o. - 2019-01-11 - Białystok (podlaskie)
Poszukiwanie potencjalnych rynków zbytu, uzgodnianie zamówień i wykonawwstwo, tłumaczenie rozmów i tekstów z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie.
KOSZALIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Monitorowanie na bieżąco odbywa się w Polsce i zagranicą - festiwale teatralne.Współpraca z dyrektorami poszczególnych festiwali.Nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z mediami łódzkimi i ogólnopolskimi - prasa, radio, telewizja, serwisy internetowe, pisma specjalistyczne.Organizacja i koordynacja spotkań, wizyt dziennikarzy i fotoreporterów.W teatrze rejestrowanie fragmentów prób lub spektakli przez telewizję.
TEATR im. S.Jaracza - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesów technologicznych. Wsparcie produkcji w zakresie zagadnień jakościowych
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Weryfikacja trybu postępowania wraz z opiniowaniem wyboru trybu. Weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności PZP. Weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koordynowanie harmonogramu realizacji zamówień publicznych.
Puławski Park Naukowo - Technologiczny Sp. z o.o. - 2020-02-11 - Puławy (lubelskie)
kontakt z Ukraina, badanie rynku
MANITBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie + delegacje
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-12 - Pszczyna (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Borek (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, min. 2 letnie doświadczenie w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej-beton, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Praca będzie polegać na sprzedaży materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Aplikacje należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) globalbeton.pl
GLOBAL BETON SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem badań do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz okresowych pracowników szkoły; Czuwanie nad przeprowadzeniem szkoleń pracowników w zakresie bhp, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO-kadra pedagogiczna, GUS: Z-03, Z-05); Sporządzanie informacji do PFRON, dbałość o mienie szkoły i właściwe jego zabezpieczenie i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; przeprowadzanie wspólnie z komisją inwentaryzacji, przydział mienia osobom odpowiedzialnym, dokonywanie oznakowań przedmiotów i środków trwałych, prowadzenie spraw związanych z zakupami sprzętu, środków i pomocy dydaktycznych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych; opisywanie faktur pod względem celowości, legalności, gospodarności i zamówień publicznych, sprawdzanie zasadności i prawidłowości zawartych umów z dostawcami mediów do szkoły, sporządzanie umów z najemcami szkoły; rozliczanie najemców i podawanie wykazu zgodnie z zawartymi umowami, zabezpieczenie rytmiczności pracy pracowników obsługi; kontrola stanu sanitarnego szkoły i dbanie o utrzymanie czystości szkoły oraz przynależnego terenu, zlecanie usuwania zaistniałych usterek, prowadzenie księgi obiektu i czuwanie nad przeprowadzaniem bieżących przeglądów technicznych obiektu, przygotowywanie wniosków o remonty w budynku; Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, inwestorami, zgłaszanie szkód do CITY POLISA.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2018-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Inicjowanie, udział w opracowywaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP. Udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych. Udział w opracowywaniu i realizacji projektów w ramach wojewódzkich programów. Koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych. Podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży. Samodzielne lub we współpracy z pracownikami poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z lokalnymi partnerami zajmującymi się problematyką młodzieży w celu tworzenia i realizowania wspólnych projektów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Zatrudnię osobę do sprzedaży sukien ślubnych (B2B). Praca w biurze, okazyjnie w terenie. Opis stanowiska: - kontakt z butikami ślubnymi w Polsce i w Europie, - umacnianie więzi z współpracującymi salonami, - poszukiwanie nowych salonów do współpracy, - ścisła współpraca z działem produkcji, - kontrola zamówień i przymiarek, - budowanie relacji z klientami, - logistyka wyjazdów i asysta na targach ślubnych w Polsce i w Europie. Wymagania: - biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny!) - dyspozycyjność, - umiejętność negocjowania i interpersonalne,- dobra organizacja czasu pracy.Oferujemy: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- atrakcyjne wynagrodzenie,- ciekawą pracę w miłym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Studio Mody Ślubnej SPOSA Elżbieta Pacyna - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż towarów z zakresu CCTV (kamery przemysłowe, alarmy itp.)
MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Kraków (małopolskie)
Prasowanie odzieży damskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biura, pomoc w organizowaniu i koordynacji szkoleń, pisanie programów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Lublin (lubelskie)