SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy Delta Contact Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 512 PLN
Zakres obowiązków: Zakres odpowiedzialności to: • Aktywny kontakt telefoniczny z klientami z bazy • Przedstawienie oferty suplementów diety skandynawskiej firmy dla Klientów • Budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dbanie o jakość obsługi • Dbanie o realizację planów sprzedażowych.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Delta Contact Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza Henryka 49, 15-002 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres odpowiedzialności to: • Aktywny kontakt telefoniczny z klientami z bazy • Przedstawienie oferty suplementów diety skandynawskiej firmy dla Klientów • Budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dbanie o jakość obsługi • Dbanie o realizację planów sprzedażowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 512 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 512 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Delta Contact Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 52, 02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; kontaktowanie się z serwisantami z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad obowiązującymi procedurami i rutynami.
TESCO (POLSKA) Sp.zoo Supermarket - 2016-10-12 - Limanowa (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Pajęczno (łódzkie)
sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć korekcyjnych lub sensoryczno - motorycznych
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE MNIAMI PRZEDSZKOLE EKOLOGICZNE RAFAŁ PRZYBYŁA - 2019-06-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2019-06-25 - Rybnik (śląskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2017-05-17 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi partnerami handlowymi, przygotowanie i przedstawianie ofert handlowych klientom polskim i zagranicznym, negocjowanie warunków współpracy, organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, monitorowanie zleceń oraz dbanie o jakość i terminowość dostaw
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2016-10-07 - Strzyżów (podkarpackie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż wczasów, wycieczek, biletów lotniczych,autokarowych oraz kalkulacja imprez grupowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nowy Targ (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja lub budownictwo, 5 lat doświadczenia przy realizacji kontraktów w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lubliniec (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
realizacja zamówień, planowanie i zamawianie opakowań zwrotnych, planowanie i organizowanie transportu, kontakt i współpraca z klientem.
ALGONTEC POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, realizacja wysyłek, budowanie bazy klientów, prowadzenie dokumentacji biurowej, sprzedaż produktów, opieka nad klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE RUDIMEX MAGDALENA RUDZKA-SIODŁA - 2016-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzątanie pasaży handlowych, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych.
Ever Cleaning Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Telemarketing, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert;Inf. o zakresie obowiązkow z dnia 23.11.2015: pozyskiwanie klientów, tworzenie baz danych z dostepnych źródeł np internet, przygotowywanie ofert dla klientów, praca na miejscu, mozliwosc wyjazdów do klientow jesli pracownik bedzie chcial, obsluga klienta przez telefon, emailowo, na spotkaniu u klienta, na miejscu w salonie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tychy (śląskie)
Koordynowanie pracy personelu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firm
BIURO RACHUNKOWE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego Prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Przeworsk (podkarpackie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-26 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bulowicach.
KUREK SZYMON "KUREK" - 2016-02-02 - Bulowice (małopolskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie i kontrola zamówień, kontrola procesu produkcji roślin
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego
SPE Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe: www. cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Aktywny udział we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie procedur i propozycji usprawnień procesu produkcji pod kątem jakościowym.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)