SPECJALISTA DS. MARKETINGU Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: • Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Umiejętności ustalania priorytetów, dyspozycyjność i terminowość, doświadczenie w obszarze marketingu.[Umiejętność 1] : Doskonała znajomość narzędzi marketingowych – umiejętne posługiwanie się nimi w praktyce, umiejętność tworzenia strategii działań marketingowych,[Inne] : Możliwość udziału w szkoleniach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
danePracodawcy_nrLokalu: 7m10
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76a6b5144d67391690d6abbee5ab499c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie i wykonywanie zadań w dziale kadr.
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
wg. zakresu obowiązków, wykonywanie podstawowych prac ślusarskich
DAMPEMO Sp. z o.o. - 2020-07-27 - Bytom (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa rynku odzieży roboczej.Tworzenie systemu obrotu odzieżą.
INTERNATIONAL MARKETING - Jan Kula - 2017-08-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
jw.
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żyrardów (mazowieckie)
Pakowanie, kompletowanie, oklejanie i kontrola jakości drobnych elementów przy taśmie produkcyjnej.
kontakt przez OHP - 2019-07-02 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o. - 2019-05-22 - Wadowice (małopolskie)
Odpowiadanie na maile klientów . Odbieranie telefonów od klientów
Facecar.ue sp. z o.o. - 2020-08-27 - Wiązowna (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2017-04-27 - Zgierz (łódzkie)
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KLIENTA, SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROWADZENIE CZYNNOŚCI ZAPEWNIAJĄCYCH PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĘ ZADAŃ ORAZ FUNKCJONOWANIE BIURA ORAZ PRODUKCJI, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Opoczno (łódzkie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Przygotowuje mieszanki betonowe, siatki i szkielety zbrojeniowe oraz wykonuje elementy betonowe i żelbetonowe.
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-03-06 - Konieczno (świętokrzyskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Tczew (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta telefoniczna, mobilna i za pomocą poczty elektronicznej.Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji (pozyskanie dofinansowania, pozyskanie kredytu)Prowadzenie biura.Utrzymanie stałego kontaktu z klientami.Utrzymanie dobrych relacji z klientami i dbałość o pozytywny wizerunek spółki.W zakres obowiązków nie wchodzi sprzedaż produktów i usług.
SUNTRANS Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Chrząstowice (opolskie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW Z OFERTY BANKU, REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PORTFELA POZYSKANYCH KLIENTÓW, TERMINOWE RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW, UTRZYMYWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU.
GRUPA FINANSOWA ECF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika - produkcja pralin, projektowanie i tworzenia ozdób z karmelu; zakres obowiązków: produkcja pralin, wykonywanie deserów - bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)
-prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej-sporządzanie list płac-odprowadzanie składek ZUS-sporządzanie deklaracji do ZUS, US
JANINA KAŁAMARZ PIEKARNIA "BUŁECZKA-BIS" - 2020-09-14 - Przeworsk (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klienta, nadzór nad działaniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami; Koordynacja i wsparcie pozostałych pracowników Firmy; Wprowadzanie treści na strony internetowe
ORZEŁ I RESZKA STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU REGIONALNEGO I WALUTY LOKALNEJ - 2020-10-20 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Dębowiec (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2020-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
BTB Inżynieria Budownictwo Instalacje Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓWUdział we wdrażaniu strategii marketingowej firmy, wdrażanie i koordynowanie projektów i aktywności marketingowych związanych z oferowanymi produktamiMonitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych oraz ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google Adwords)Wsparcie działu sprzedaży w zakresie ofert finansowania oraz ubezpieczenia dla klientów firmy Współpraca z Dystrybutorami Redagowanie tekstów, tworzenie treści i zarządzanie zawartością strony www w oparciu o CMSZarządzanie profilami firmy w serwisach społecznościowychPlanowanie obecności firmy podczas targów Współpraca z dostawcami zewnętrznymi agencjami reklamowymi, interaktywnymi, drukarniamiWYMAGANIADoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuWiedza z zakresu szeroko pojętego marketingu i e-marketinguPraktyczna znajomość technik i narzędzi marketingu internetowego (Google AdWords i Google Analytics) oraz SEO i e-mail marketingUmiejętności tworzenia tekstów tzw. lekkie pióroBardzo dobra znajomość MS OfficeKreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniuZnajomość języka angielskiego
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
Aktywna współpraca z klientem w zakresie realizacji zamówień, obsługa programu magazynowego Subiekt, wystawianie faktur i innych dokumentów obowiązujących na stanowisku pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zamówień
Eko-Pak s.c. Wytwórnia Opakowań Tekturowych Sylwia Kwiatkowska - 2017-02-22 - Drezdenko (lubuskie)
obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Warszawianka (mazowieckie)