SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; praca na jedną zmianę w godzinach 7:45-15:45; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony; mile widziane osoby z niepełnosprawnością
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; list motywacyjny; oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje; kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty lub telefoniczny, Godziny : 7:45-15:45
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 02.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69ae2b51b90862aad69b5fc1a1a013d7
Podobne oferty pracy
monitoring i organizacja szkoleń i stażu
TWIN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Lębork (pomorskie)
opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich.
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
planowanie i organizowanie wysyłek drogowych i morskich, przygotowywanie dokumentów do odprawy, współpraca z urzędami celnymi, firmami transportowymi, kontakty handlowe z dostawcami i odbiorcami, prace biurowe (przygotowywanie dokumentów, negocjacje w języku angielskim
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-05-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Rozpoznanie i analizowanie potrzeb klienta. Opracowywanie propozycji handlowych oraz negocjacja warunków. Sporządzanie raportów. Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego. Koordynowanie procesów sprzedażowych. Przygotowanie ofert handlowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Solutions-Work S.C. - 2020-07-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Sprzedaż usług i rekrutacja.
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
Obsługa sprzedażowa klienta litewskiego, ścisła współpraca z litewskim dealerem na terenie Litwy, analiza rynku sprzedażowego, budowanie długofalowych relacji z klientem, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2019-03-27 - Narew (podlaskie)
Tworzenie strategii działań naukowych podejmownaych przez Muzeum Dokumentacji i Upowszechniania;prowadzenie i koordynacja działalności naukowo-badawczej i popularno-naukowej związanej m.in. z organizacją konferencji naukowych, debat publicznych i spotkań, a także prac redakcyjnych w ramach realizowanych projektów wydawniczych;gromadzenie napływajacych do Muzeum świadectw w ramach kwerend i spotkań oraz ich opracowywanie i ewidencjonowanie w formie analogowej i cyfrowej;prowadzenie badań i publikacja ich wyników;udział w konferencjach naukowo-dydaktycznych i spotkaniach popularyzujących działalność badawczą i dokumentacyjną Muzeum;Wspólpraca z instytucjami i placówkami naukowymi, badawczymi, dydaktycznymi w kraju i za granicą;opracowywanie i realizacja projektów w zakresie naukowym,opracowywanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po eskplozji;wspólpraca przy organizowaniu wydarzeń w zakresie merytorycznym.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2020-02-06 - Markowa (podkarpackie)
- inwentaryzacja - organizowanie spisów z natury stosownie do instrukcji inwentaryzacyjnej; - likwidacja - procedura likwidacji składników majątkowych- zmiany miejsca użytkowania - udział w procesach komisji doraźnej - umowy użyczenia sprzętu - komisja wyceny - udział i rejestr w pracach komisji
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-01-17 - Oświęcim (małopolskie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-01-02 - Malawa (podkarpackie)
PROCESOWANIE RACHUNKÓW OTRZYMANYCH OD DOSTAWCÓW; OPERACYJNE WSPIERANIE PRACOWNIKÓW Z KRÓTSZYM STAŻEM PRACY, UTRZYMYWANIE POPRAWNYCH RELACJI Z GBS FRONT OFFICE I BIZNESEM; WYKONYWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNYCH; UZGADNIANIE KONT DOSTAWCÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH. ADMINISTRACJA W SYSTEMIE KSIĘGOWYM;
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe, pojenie i karmienie trzody. Prowadzenie i obsługa ciągnika rolniczego, podnośnika widłowego oraz koparko-ładowarki (usuwanie obornika), drobne napawy sprzętu rolniczego. Obsługa ok. 1200 szt. trzody chlewnej. Praca w godzinach 7.00-15.00. Zatrudnienie na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Manieczki (wielkopolskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu biomasażu zgodnie z zasadami technik masażu
WARSAW SPA Sp. z o. o. - 2019-01-22 - Piaseczno (mazowieckie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, komputera i programów informatycznych
Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego"SANDOMIERZ" - 2019-05-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca od poniedziałki do piątku na w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP
kontakt przez PUP - 2019-10-22 - Zabrze (śląskie)
- współpraca z kontrahentami,- kompletowanie dostaw na statki,- prowadzenie dokumentacji,- prowadzenie komunikacji mailowej,- koordynacja przepływu informacji wewnatrz firmy
P.U.H.Olimpic Sp zo.o - 2019-07-30 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta - przyjmowanie próbek do badań oraz pozyskiwanie od klienta informacji związanych ze zlecanymi badaniami; opracowywanie zleceń nawozowych dla gleb i podłoży ogrodniczychoraz gleb sadowniczych na podstawie uzyskanych wyników badań; wykonywanie podstawowych analiz chemicznych
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA W BYDGOSZCZY - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż okien PCV
Pagen Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Oświęcim (małopolskie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych,pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Elizówka (lubelskie)
staż - zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawa w zakresieubezpieczeń majątkowych i życiowych, zapoznanie się z produktami ubezpieczeniowymi, poszukiwanie z ogólnodostępnych materiałów potencjalnych klientówna ubezpieczenia majątkowe i życiowe, umawianie spotkań z potencjalnymi klientami, branie udziału wspólnie z pracodawcą w spotkaniachz klientami, nauczenie się obsługi programu w zakresie wystawiania polis, obsługa klientów w biurze, przygotowywanie korespondencji dla klientów, przeprowadzanie akcji ulotkowych w celu pozyskiwania klientów, przygotowywanie rozliczeń dokumentacji sprzedażowej, dbanie o porządek w biurze,Komputer: ilość godzin 8
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-03-23 - Lublin (lubelskie)
Zamawianie i dostarczanie surowców do produkcji.Kontrola terminowości i jakości dostaw.Sprawdzanie zapasów pod kątem planowanych zamówień.Negocjowanie cen i terminów.Współpraca dostawcami.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ropczyce (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie, kier. informatyka, teleinformatyka, telekomunikacja; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; zakres obowiązków: odbieranie połączeń przychodzących, obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów, samodzielne diagnozowanie usterek sieciowych, współpraca z zespołem Administratorów (drugi poziom HelpDesku), monitorowanie sieci LAN, WLAN; obsługa switchy L3, ubnt, mikrotik, CPE; odpisywanie na zgłoszenia e-mail oraz internetowego Biura Obsługi Klienta; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów;
MULTIPLAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Knurów (śląskie)
przygotowywanie strategicznych kontraktów dla firmy, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, koordynację realizacji pozyskanych zleceń, budowanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów i raportów techniczno-handlowych
CHEMOSERVIS-DWORY SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Oświęcim (małopolskie)
rozliczanie pracy kierowców
STW BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)