SPECJALISTA DS. MARKETINGU Kozery oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wsp贸艂udzia艂 w tworzeniu i realizacji planu marketingowego. Promowanie produkt贸w i us艂ug z oferty firmy. Tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej. Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych. Pomoc w realizacji okre艣lonych projekt贸w. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Wsp贸艂praca z firmami zewn臋trznymi. Przygotowywanie informacji handlowych dla klient贸w i przedstawicieli handlowych w zwi膮zku z powy偶szym wymagana jest znajomo艣膰 j臋zyka chi艅skiego, gdy偶 potencjalini klienci to obywatele Azji.
Data publikacji: 2020-11-09
Lokalizacja: Kozery (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Kozery, powiat: grodziski, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wsp贸艂udzia艂 w tworzeniu i realizacji planu marketingowego. Promowanie produkt贸w i us艂ug z oferty firmy. Tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej. Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych. Pomoc w realizacji okre艣lonych projekt贸w. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Wsp贸艂praca z firmami zewn臋trznymi. Przygotowywanie informacji handlowych dla klient贸w i przedstawicieli handlowych w zwi膮zku z powy偶szym wymagana jest znajomo艣膰 j臋zyka chi艅skiego, gdy偶 potencjalini klienci to obywatele Azji.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽200 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kozery
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1405
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.01.2021
Data zako艅czenia pracy: 01.01.2024
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chi艅ski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: Mile widziane do艣wiadczenie na danym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5291821708
danePracodawcy_regon: 38035483500000
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Daleka 11A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: grodziski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1405
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0920380
Ulica pracodawcy: Daleka
Numer budynku pracodawcy: 11A
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2020
Data dodania oferty pracy: 09.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 26.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6697bef89f68560c4c8bc9e76642fb8e
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klient贸w, dokonywanie analiz sprzeda偶owych, obs艂uga strony i sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: prace magazynowe, obs艂uga w贸zka wid艂owego WYMAGANIA: wykszta艂cenie podstawowe, do艣wiadczenie na podobnym stanowisku, uprawnienia na w贸zki wid艂owe
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Lubliniec (艣l膮skie)
Przygotowywanie dokumentacji p艂acowej, naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie list p艂ac, prowadzenie dokumentacjikadrowej (akta osobowe, przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z nawi膮zaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy), rozliczanie um贸w cywilno-prawnych, wystawianie za艣wiadcze艅, sporz膮dzanie deklaracji, sprawozda艅 oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami zewn臋trznymi (ZUS, US, GUS).
"BIURO RACHUNKOWE MUSTASZAR" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
praca z dzie膰mi, diagnoza i terapia
Rafa艂 Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PE艁NEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o prac臋 na czas okre艣lony 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lony.Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅, w tym: 1) wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zam贸wienia publicznego zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, w oparciu o warto艣膰 szacunkow膮 podan膮 przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, 3) wsp贸艂praca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletno艣ci dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodno艣ci z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, 5) przygotowywanie projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja z艂o偶onych ofert; 2) wsp贸艂praca z komisj膮 przetargow膮 w zakresie przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych wraz z obs艂ug膮 kancelaryjn膮 komisji przetargowej; 3) wsp贸艂praca z podmiotem 艣wiadcz膮cym us艂ug臋 wyst臋powania w charakterze bieg艂ego ds. ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego post臋powania przetargowego i we wsp贸艂pracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projekt贸w um贸w zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodno艣ci wniesionego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy oraz wp艂aty wadium. b) projekt贸w aneks贸w zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnion膮 propozycj臋 stron dotycz膮c膮 zmiany warunk贸w realizacji zam贸wienia; c) projekt贸w um贸w wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorz膮du Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, w tym na zakup no艣nik贸w energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zam贸wie艅 publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy oraz wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania plan贸w przetarg贸w oraz szacowania zam贸wie艅 to偶samych, 7) dokonywanie zam贸wie艅 z wolnej r臋ki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Us艂ug Wsp贸lnych b膮d藕 Kierownik贸w Dzia艂贸w, 8) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 z post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w zakresie wynikaj膮cym z obowi膮zuj膮cych przepis贸w i bie偶膮cych potrzeb Centrum i jednostek obs艂ugiwanych; 9) prowadzenie rejestr贸w zam贸wie艅 publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zam贸wie艅, w stosunku do kt贸rych ustawy o zam贸wieniach publicznych nie stosuje si臋; 11) nadz贸r nad post臋powaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych w trybie zapytania o cen臋 i z wolnej r臋ki oraz post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 zwolnionych z obowi膮zku stosowania ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; 12) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadi贸w; 13) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bie偶膮co regulamin贸w udzielania zam贸wie艅 publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotycz膮cej prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz w przypadku projekt贸w unijnych wytycznymi programowymi, 17) wsp贸艂praca przy realizacji projekt贸w unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych stanowiska pracy; 19) bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz innych zwi膮zanych z wykonywanymi obowi膮zkami s艂u偶bowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepis贸w dla pracownik贸w merytorycznie odpowiedzialnych za realizacj臋 zam贸wienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedzia艂ek pi膮tek 7:30 15:30.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy - 2019-06-25 - Kobylnica (pomorskie)
praca z rodzin膮 zat臋pcz膮, praca w terenie
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2018-03-20 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pe艂nej ksi臋gi HACCP( kontrolki, punkty krytyczne), prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z dzia艂aniami OPIW oraz sanepidu. Obecno艣膰 i reprezentowanie firmy podczas kontroli PIW i sanepidu.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Cieszyno (zachodniopomorskie)
Obs艂uga handlowo-marketingowa klient贸w. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Obs艂uga biura, sprzeda偶 szkole艅.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Mys艂owice (艣l膮skie)
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, tworzenie prostych pism informacyjnych, wysy艂anie korespondencji papierowej.
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Jan贸w (艣l膮skie)
Sta艂a kontrola jako艣ci produkt贸w, wprowadzanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu wzrost jako艣ci produkcji, kontakt z firmami zewn臋trznymi, przygotowywanie audyt贸w i sporz膮dzanie dokumentacji jako艣ciowej, prowadzenie szkole艅 dla pracownik贸w
"HANA-POLSKA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-12-07 - M艂awa (mazowieckie)
Obs艂uga pr贸b i przedstawie艅 (w艂asnych i obcych): sprawne wykonywanie planowanych zmian dekoracji, operowanie kurtynami itp.; demonta偶 dekoracji po zako艅czonej pr贸bie lub przedstawieniu i nale偶yte jej zabezpieczenie; za艂adunek i wy艂adunek dekoracji, kostium贸w oraz rekwizyt贸w przy realizowaniu dzia艂alno艣ci scenicznej poza siedzib膮 teatru; dokonywanie rozbi贸rki wykorzystywanej dekoracji i przekazywanie uzyskanego materia艂u do magazynu lub pracowni.
Teatr im. J. Osterwy - 2018-09-07 - Lublin (lubelskie)
BUDOWANIE I ZARZADZANIE BAZA KLIENT脫W FIRMY, POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENT脫W DLA FIRMY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMANIE D艁UGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWA呕NIEJSZYMI I NAJWIEKSZYMI KLIENTAMI FIRMY.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Budno (zachodniopomorskie)
SZCZEG脫艁OWE INFORMACJE DOTYCZ膭CE OFERTY STA呕OWEJ DOST臉PNE U DORADCY KLIENTA!!!Sta偶 z PO WER na oko艂o 6 miesi臋cy dla os贸b do 30 roku 偶ycia (- dla os贸b do 25 roku 偶ycia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesi臋cy od daty rejestracji - dla os贸b powy偶ej 25 roku 偶ycia wsparcie zostanie udzielone od momentu przyst膮pienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STA呕U I ZG艁ASZANIA KANDYDAT脫W: Ul. Bohater贸w Warszawy 40 lokal 2A3GODZ.PR.: 10:00-18:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i internetu, komunikatywno艣膰 i kultura w obs艂udze klienta, ch臋膰 poszerzenia wiedzy o e-commerce i nowych technologiach, podstawowy j臋zyk angielski.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w i zleceniobiorc贸w- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami - sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z przebiegiem zatrudnienia czyli um贸w, 艣wiadectw pracy, wypowiedze艅 itp.- wykonywanie rozlicze艅 kadrowych (wynagrodze艅, urlop贸w)- wystawianie wymaganych przepisami dokument贸w i za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w- raportowanie, sporz膮dzanie sprawozda艅 kadrowo-p艂acowychwysoko艣膰 wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawc膮
INTER SECURITY GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie rozm贸w z klientami; umawianie spotka艅; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych sekretariatu; wypisywanie wniosk贸w; dostarczanie ofert oraz um贸w do klient贸w
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - O艂awa (dolno艣l膮skie)
1. Obs艂uga komputera MS OFFICE,2. Koordynowanie pracy zespo艂贸w inwestorskich na podleg艂ych kontraktach;3. Raportowanie z przebiegu dzia艂a艅.4. Wsp贸艂praca z wewn臋trznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obs艂ug臋 ksi臋gow膮 i ewidencj臋 w obszarze zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci dotycz膮cych dzia艂alno艣ci podstawowej,6. Sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym oraz pod wzgl臋dem zgodno艣ci faktury z zam贸wieniem/umow膮,7. Uzgodnienia przychod贸w i koszt贸w w ramach zamkni臋cia miesi膮ca, 8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotycz膮cych faktur i p艂atno艣ci,9. Wsp贸艂prac臋 z kom贸rkami wewn臋trznymi w kwestii wyja艣nienia niezgodno艣ci faktury z umow膮/zam贸wieniem,10. Przygotowanie danych na potrzeby audyt贸w i kontroli oraz sprawozda艅 dla instytucji zewn臋trznych,11. Ewidencj臋 i kontrol臋 dzia艂alno艣ci zwi膮zanej ze dzia艂alno艣ci膮 podstawow膮,
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie wy偶sze, umiej臋tno艣ci: kultura osobista, analityczne my艣lenie, Excel, Word, sprawna organizacja pracy, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, do艣wiadczenie zawodowe: 2 lata na w/w stanowisku, znajomo艣膰 j. angielskiego w stopniu B2. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga systemu SL 2014, SOWA, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rezultat贸w, projekt贸w, wsp贸艂praca przy organizacji szkole艅 ofertowych, bie偶膮ca obs艂uga administracyjna.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie zaj臋膰 obowi膮zkowych i nadobowi膮zkowych z uczniami, praca pedagogiczno - wychowawcza z uczniami lub na ich rzecz, obs艂uga urz膮dze艅 audiowizalnych, tworzenie w艂asnego warsztatu pracy, dbanie o bezpiecze艅stwo uczni贸w, prowadzenie dokumentacji szkolnej samokszta艂cenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych, wsp贸艂praca z rodzicami uczni贸w, wsp贸艂praca z innymi pracownikami szko艂y przy realizacji zada艅, realizacja innych zada艅 wynikaj膮cych ze statutu szko艂y.
Gimnazjum im. Kazimierza Jagiello艅czyka w Tr膮bkach Wielkich - 2015-11-27 - Tr膮bki Wielkie (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych.Koordynacja przebieg贸w zam贸wie艅 i dostaw.Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy.
STM Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-12-04 - Z艂ocieniec (zachodniopomorskie)
Koordynowanie prac zwi膮zanych z czasowym zatrudnianiem pracownik贸w, administrowanie dokumentacj膮 personaln膮. Pomoc w adaptacji nowych pracownik贸w. Praca w biurze i w terenie.
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Sporz膮dzanie zapyta艅 ofertowych, analiza ofert,wycena stolarki aluminiowej.
EUROBUD GRUPA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-21 - Bystrowice (podkarpackie)
鈥rzygotowywanie i realizacja post臋powa艅 o zam贸wienie publiczne;鈥sp贸艂praca z innymi kom贸rkami organizacyjnymi w zakresie opracowania specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i innych dokument贸w niezb臋dnych do przeprowadzenia post臋powania o zam贸wienie publiczne;鈥prawowanie nadzoru nad przygotowaniem materia艂贸w przez wnioskodawc贸w do kolejnych post臋powa艅 o zam贸wienie publiczne;
"Uzdrowisko L膮dek-D艂ugopole" S.A - 2019-07-26 - L膮dek-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
* znajomo艣膰 programu R2-P艂atnik,* znajomo艣膰 zagadnie艅 podatku dochodowego od os贸b fizycznych,* znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych ubezpiecze艅 spo艂ecznych pracownik贸w oraz zleceniobiorc贸w,* znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z naliczaniem wynagrodze艅,* sporz膮dzanie PIT-贸wrocznych, um贸w z pracownikami oraz wszelkich dokument贸w z tym zwi膮zanych* znajomo艣膰 podstaw ksi臋gowo艣ci w zakresie operacji typu: wyci膮g bankowy, faktury kosztowe, faktury sprzeda偶owe,* znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Open Office, Excel, Word,* znajomo艣膰 program贸w ksi臋gowych b臋dzie atutem
ADPRO WORK Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp贸艂ka komandytowa - 2018-11-16 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radom (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kontrahentami niemieckoj臋zycznymi, prowadzenie sprzeda偶y krajowej i zagranicznej wyrob贸w gotowych, logistyka sprzeda偶y
MIGA GARDEN SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - G艂og贸wko (dolno艣l膮skie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotycz膮: prowadzenia ksi臋gowo艣ci dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowo艣ci i przepisami podatkowymi, dekretowania i ksi臋gowania dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z ustaw膮 o Rachunkowo艣ci, sporz膮dzania deklaracji CIT, VAT, PIT; ksi臋gowania i wyliczania rezerw, rozlicze艅 mi臋dzyokresowych koszt贸w, itp.; uzgadnianie kont rozrachunk贸w oraz ksi臋gi g艂贸wnej; weryfikacji, dekretacji i ksi臋gowania faktur zakupowych; min.2 lata do艣wiadczenia w bran偶y produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna W贸dka (opolskie)
Specjalista ds. odnawialnych 藕r贸de艂 energii (sta偶)
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Tychy (艣l膮skie)
- prowadzenie dokumentacji HACCP- dokonywanie przegl膮d贸w i oceny bie偶膮cego stanu wdra偶ania systemu- podejmowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych i zapobiegawczych
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Rakoniewice (wielkopolskie)
- prowadzenie gospodarki energi膮 elektryczn膮 i ceipln膮
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2020-11-30 - Warszawa (mazowieckie)