SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY (BRANŻA MEBLOWA) Sampława oferta pracy INVEST Mateusz Goliszewski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY (BRANŻA MEBLOWA)
Wynagrodzenie: 5 000 - 7 000 PLN
Zakres obowiązków: promowanie firmy, tworzenie strategii marketingowych przy pomoc nowych knałów promocji,
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Sampława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: INVEST Mateusz Goliszewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-226 Sampława 61 B, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
promowanie firmy, tworzenie strategii marketingowych przy pomoc nowych knałów promocji,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + system prowizyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY (BRANŻA MEBLOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sampława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wysoka kultura osobista, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym, doświadczenie w e-commerce oraz pracy na podobnym stanowisku - konieczne. Kontakt e-mail: investgoliszewski (at) gmail.com osobisty lub telefoniczny.
Nazwa pracodawcy: INVEST Mateusz Goliszewski
danePracodawcy_nip: 7441745129
danePracodawcy_regon: 281439040
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-260 Mortęgi 38/2, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mortęgi
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0480336
Numer budynku pracodawcy: 38
danePracodawcy_nrLokalu: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243107
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b1e3845c26d2d8db97d0c249ad68901
Podobne oferty pracy
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
Obsługa strugarki jednostronnej i wielostronnej. Możliwość przyuczenia.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2020-02-28 - Chojęcin (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia baz danych ze specyfikacją rodzaju pakowań i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa procesu dozowania mąk i mieszanek z silosów do komory odbiorczej
Gdańskie Młyny - Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, ofertowanie, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych związanych głównie z obrotem nawozami, środkami ochrony roślin i materiałem siewnym), rozliczanie dostaw i sprzedaży środków do produkcji rolnej, współpraca z przedstawicielami handlowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Górki (pomorskie)
Wsparcie administracyjne sprzedaży. Wprowadzanie danych do systemu. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia ok. 2 lata
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-16 - Śrem (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Adamówka (podkarpackie)
wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godziny pracy do uzgodnienia.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2018-02-05 - Wadowice (małopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
- monitorowanie i odpowiednio dostosowywanie harmonogramów planowania produkcji,- ścisła współpraca z Kierownikami Produkcji- analiza i uzgodnienie zdolności produkcyjnych z Kierownikami Produkcji- uczestnictwo w codziennych spotkaniach planowania produkcji, w których uczestniczą przedstawiciele produkcji, logistyki, obsługi klienta i zakupów wraz z Dyrekcją Firmy- mile widziana znajomość systemu planowania produkcji i programu Navision- umiejętność analizowania sytuacji problemowych i szybkie reagowanie- bardzo dobra organizacja pracy, właściwe stawianie priorytetów, dbałość o szczegóły- dobra komunikacja- umiejętność samodzielnej pracy i radzenie sobie z wieloma zadaniami równocześnie w dynamicznym środowisku pracy- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Fabryka Maszyn POMECH S.A. - 2017-07-07 - Puck (pomorskie)
poszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, negocjacje warunków dostaw, prowadzenie dokumentacji, komunikacja z szefostwem w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Oświęcim (małopolskie)
- Analiza umów / kontraktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina), utrzymywanie / nawiązywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne. Kontakt osobisty z kontrahentami oraz z podmiotami współpracującymi.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren Katowic.- Wynagrodzenie: 3750 zł/brutto + premia regulaminowa do 750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 23.08.2018 r. do 30.03.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca wykonywana 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin na tydzień, w przedziale od godziny: 7:00 do godziny: 18:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub pokrewnym (Ekonomia, Ekonomika itp.). Wymagany co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. handlowych lub specjalista ds. sprzedaży (lub podobnym obejmującym głównie sprzedaż) w ciągu ostatnich trzech lat; powyższe doświadczenie w pracy na rzecz podmiotu zajmującego się działalnością PKD 46.72.Z (sprzedaż hurtowa metali i rud metali). Wymagana biegła znajomość język ukraińskiego (C1) w mowie i piśmie. Wymagana znajomość znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu B1.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej dla wyrobów w celu zapewnienia zgodności z normami zakładu (normy zużycia surowców, opakowań, materiałów pomocniczych). Opracowanie receptur namiarowych, instrukcji technologicznych, wskaźników fizyczno-chemicznych do celów normalizacyjnych, kontroli laboratoryjnej i technologicznej, sposobów zagospodarowania użytkowych odpadów produkcyjnych. Opracowanie specyfikacji wyrobów, surowców i opakowań, danych do kart logistycznych. Opracowanie dokumentacji SAP oraz jakościowej (ISO, HACCP, BRC, IFS). Udoskonalanie technologii wyrobów w celu optymalizacji rentowności kosztów wytwarzania: opracowanie roboczej receptury, wykonywanie prób nowych wyrobów, ocena prób ofertowych surowców i opakowań. Wdrażanie produkcji nowych wyrobów: proponowanie i uzgadnianie z kierownikiem zakładu prac przygotowawczych do produkcji, nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych, ulepszonych wyrobów i rozwiązań technologicznych, prowadzenie doświadczeń i obserwacji w celu ustalenia terminów przydatności wyrobów. Organizowanie produkcji strzeżonych w celu ustalenie na podstawie próbnych produkcji i danych statystycznych wielkości strat technicznych w fazach produkcyjnych i w całym procesie technologicznym. Określanie parametrów technologicznych do ustalenie zdolności produkcyjnych i robocizny. Analiza realizacji założeń technologicznych w procesie produkcyjnym pod kątem doskonalenia. Udział w audytach oraz współpraca w zakresie zagadnień technologiczno-jakościowych z państwowymi organami kontroli/odbiorcami produktów. Współpraca z innymi działami firmy zgodnie z procedurami
COLIAN Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Do głównych obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie: montaż wyrobów spółki, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u odbiorców finalnych, wystawianie niezbędnych dokumentów dla potrzeb serwisowych i kontrolno-strojeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zbieranie informacji o jakości wyrobów produkcji Famed.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, prowadzenie ewidencji dla celów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań GUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zakres obowiązków: utrzymywanie dobrych relacji z klientami; nadzorowanie sprzedaży; opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce;
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy komputerze, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Brzesko (małopolskie)
- PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, ODBIERANIE TELEFONÓW, UZUPEŁNIENIE DANYCH DO DZIAŁU KADR, POMOC W REKRUTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
- sprzedaż mebli w salonie meblowym stacjonarnym,doradztwo produktowe,-doradzanie klientom
Meble Resmar Zenon Marszał - 2017-10-04 - Janów Lubelski (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, utrzymywanie bieżących i pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach 8:00-16:00.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-05-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, kanałów informacjiitp
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, w szczególności realizacja zadań w zakresie terapii uzależnień od alkoholu, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Przychodni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia i Dziennego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Jednostek organizacyjnych OLU SP ZOZ w Lublinie.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjętymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
ORGANIZACJA I OBSŁUGA TARGÓW WYSTAWOWYCH NA RYNKACH WSCHODNICH, SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ, PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Badów Górny (mazowieckie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)