SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PROMOCJI Łańcut oferta pracy MUZEUM ZAMEK W ŁAŃCUCIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie materiałów promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, dbanie o wizerunek Muzeum Zamek w Łańcucie.
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: MUZEUM ZAMEK W ŁAŃCUCIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie materiałów promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, dbanie o wizerunek Muzeum Zamek w Łańcucie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw mediów interaktywnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: MUZEUM ZAMEK W ŁAŃCUCIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - email: kadry (at) zamek-lancut.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw mediów interaktywnych
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f60cdaab2a6f2aba1cc58cad6bc7c715
Podobne oferty pracy
ewidencjomowanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, aktualizacja teczek akt osobowych, dbałośc o komletność i prawidłowość dokumentacji, współpracua z PUP, PIP, ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Malbork (pomorskie)
- księgowanie faktur od dostawców- tworzenie i aktualizacja danych podstawowych dostawców- wyjaśnianie otwartych pozycji na dostawcach- monitorowanie i rozliczanie pozycji na kontach rozliczeniowych- przygotowywanie płatności zgodnie z instrukcją- potwierdzanie sald z dostawcami- dyżury telefoniczne, na skrzynce e-mail- optymalizacja procesów dla TR11- stosowanie się do wewnętrznych procedur- wykonywanie poleceń przełożonego- kontakt z fabryką BSH w Turcji na temat płatności i dostaw- biegła znajomość języka tureckiego w piśmie i mowie
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Łódź (łódzkie)
rozwój podległego rynku (analiza rynku, poszukiwanie i pozyskiwanienowych odbiorców), -współpraca oraz utrzymywanie biznesowych relacjiz dotychczasowymi kontrahentami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami, -realizowanie celów sprzedażowych,-doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów, praca w godz. 7-15
STALSERWIS-Network-Marketing - 2016-01-29 - Walidrogi (opolskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych. Przygotowywanie ofert, kontakt z klientami biura.
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WARTUR S.C. - 2016-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
dostępny u Doradcy Klienta PUP Szczytno
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Praca polegająca na kompletacji palet, możliwe prace na wysokości ok. 10 m.
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Golina (wielkopolskie)
klejenie, struganie, szlifowanie drewna
PRACOWNIA WYSTROJU WNĘTRZ "ART DECO-R" Tomasz Barszcz - 2016-05-09 - Tarnów (małopolskie)
wdrożenie systemu help-deskrozwiązywanie problemów ITserwis sprzetu komputerowegoobsługa systemów WiN XP 7,8,10, MS Office w zakresie instalacji i konfiguracjiwsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ustroń (śląskie)
Specjalista ds. aluminiumMiejsce pracy: Nowy SączOpis stanowiska:-sporządzenie ofert dla klientów;-utrzymywanie dobrych relacji z klientami;-opracowywanie wpływających zamówień;-prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe;-komunikatywność;-odporność na stres;-sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;-bardzo dobra organizacja pracy;-umiejętność pracy w zespole;- mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD;Pracodawca oferuje:-możliwość rozwoju;-szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki;-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-05-15 - Sopot (pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zadań wykonywanych przez innych pracowników, sprzedaż ubezpieczeń, wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminów, zarządzanie dokumentacją, skanowanie, kserowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Łaziska Górne (śląskie)
obsługa klienta, pomoc przy pakowaniu przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Jeziory (lubelskie)
j.w
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT; konfiguracja sieci komputerowych, obsługa, konfiguracja i instalacja usług katalogowych Microsoft Active Directory
12. Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu - 2018-04-20 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowosci, rozliczenia finansowe Wspólnot mieszkaniowych, praca od godz.8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-07-18 - Leszno (wielkopolskie)
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-09-03 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej . Praca w Wieleniu.
Warsztaty Terapii Zjęciowej "CARITAS" Parafii Św. Jana Chrzciciela - 2020-02-18 - Trzcianka (wielkopolskie)
tworzenie kosztorysów, projektowanie i montaż systemów zabezpieczeń technicznych
PW KARABELA - 2019-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
prace na budowie, montaż sufitów i ścian, prace wykończeniowe, obsługa podestów ruchomych.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Biegła znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości jak i przepisów podatkowych, umiejętnośc i doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych. Preferowana znajomość programu CDN XL
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-01-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Naliczanie i sporządzanie list płac.Naliczanie i dokonywanie potrąceń. Prowadzenie kart wynagrodzeń dla kazdego pracownika.Wydawanie druków ZUS RMUA, ZUS Rp-7, zaświadczeń o zarobkach.Sporządzanie PIT-ów dla każdego pracownika, deklaracji PFRON.Wykonywanie innych prac zleconych przez głównego księgowego i dyrektora szkoły.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów eksportowych oraz pozyskiwanie nowych; Przyjmowanie, rejestrowanie zamówień; Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji; Prowadzenie rozmów w językach obcych z kontrahentami.
Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska; mile widziane doświadczenie zawodowe; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole; prawo jazdy kat.B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników,w tym m.in.:- przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego i ich aktualizacja,- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, potrąceń itp.) oraz list wypłat innych świadczeń,- rozliczanie umów cywilnoprawnych,- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON itp.,- księgowanie dokumentów płacowych oraz uzgadnianie kont księgowych,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, zatrudnieniu i innych,- naliczanie odpisu na fundusz socjalny,- sporządzanie zestawień i analiz itp.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU - 2019-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zobowiązań zus, zasiłków
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-05-10 - Tychy (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opoczno (łódzkie)
Ochrona mienia
KONSALNET OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Chełm (lubelskie)