SPECJALISTA DS. MARKETINGU Gliwice oferta pracy METAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 5 000 do 10 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów obecnych - Kopalnie i Spółki Węglowe, pozyskiwanie nowych klientów w zakresie usług obróbki skrawaniem, przygotowywanie ofert przetargowych, promowabie wyrobów i usług firmy, obsługa zamówień. Praca na terenie śląska.
Data publikacji: 2021-03-23
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: METAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gaudiego 12, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów obecnych - Kopalnie i Spółki Węglowe, pozyskiwanie nowych klientów w zakresie usług obróbki skrawaniem, przygotowywanie ofert przetargowych, promowabie wyrobów i usług firmy, obsługa zamówień. Praca na terenie śląska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 do 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca stała plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 do 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziana osoba z doświadczeniem w górnictwie - emeryt górniczy - osoba dozoru średniego, samodzielność w działaniu, inicjatywa w pracy, samodyscyplina w pracy, doświadczenie na stanowisku handlowca lub w marketungu.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 3
Nazwa pracodawcy:
METAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6482466006
danePracodawcy_regon: 27813157700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Gaudiego 12, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 9.00-13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Adres strony pracodawcy: www.metar.pl
Ulica pracodawcy: Gaudiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.03.2021
Data dodania oferty pracy: 23.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9af8b0168b46bc4c6fbc01f1c20148c3
Podobne oferty pracy
realizacja zadań związanych z procesami kadrowo - płacowymi
Odzież Robocza Spółka Jawna Drela i Wspólnicy - 2017-03-06 - Końskie (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka polskiego, budowa zespołu sprzedawców, stworzenie systemu prowizyjnego dla sprzedawców i ich rozliczanie.Umowa o pracę, jedna zmiana w godz. 9:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedawż materiałów budowlanych budowlanych, doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa.
FIRMA "SŁAWEX" Zbigniew Sławiński - 2018-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa klientów zagranicznych. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Prawo jady kat. B. Biegła znajomość obsługi komputera.
MTB-GROUP Sp.J. - 2020-11-19 - Myślenice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Wprowadzanie zmian na kontach naszych klientów, tworzenie nowych kont na systemach. Dodawanie nowych serwisów oraz wprowadzania zmian w obecnych ustawieniach. Wsparcie dla managerów, w przypadku problemów technicznych. Odpowiedzi na zapytania managerów. Praca w języku angielskim. Praca na systemie Oprool i Salesforce. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu z managerami, klientami zagranicznymi.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: rok w obsłudze klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS, Optool i Salesforce. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym.
ASMIR2 S.C Joanna Dziób, Mirosław Dziób - 2016-11-17 - Nisko (podkarpackie)
obsługa klienta stacjonarnego - doradca klienta, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w wymienionym zakresie oraz tworzenie wewnętrznych procedur i regulaminu BHP. Przeprowadzanie kontroli warunków BHP w siedzibie firmy, promocja bezpieczeństwa pracy w danej organizacji. Wymiarze czasu pracy - 1 godzina tygodniowo.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym - 2019-09-19 - Borzęcin (małopolskie)
Przygotowanie potraw kuchni tureckiej, Doner kebeb, Adana kebab, szaszłyki, tureckie kotlety mielone.
NAZAR FAST FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-26 - Sopot (pomorskie)
Opracowanie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych(FB, Instagram), tworzenie i publikacja postów, współpraca w tworzeniu i obsłudze kampanii e-commerce, monitoring i bieżąca analiza działań konkurencji, śledzenie bieżących trendów w Social Media i e-marketingu, ścisła współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez OHP - 2021-04-08 - Krosno (podkarpackie)
- tworzenie codziennych raportów produkcji- rozliczanie pracy pracowników produkcji,- nadzór nad dokumentami związanymi z systemami zapewniania jakości
"POLAN" POLSKO-FRANCUSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JOINT VENTURE - 2020-05-21 - Żabno (małopolskie)
Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez pedagoga diagnozy i kwalifikacji 13 kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej oraz pod kątem iich predyspozycji do pełnienia powierzonej funkcji na terenie Powiatu Bolesławieckiego, wraz z jej udokumentowaniem dla potrzeb PCPR w Bolesławcu - organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. W/w usługę należy wykonać w oparciu o art. 42 ust. 1-3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 697ze zm.).Widełki cenowe za realizację zadania wynoszą 70 - 100 zł brutto za 1 diagnozę.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
biegła obsługa komputera z obsługa internetu, bardzo wysoka kultura osobista
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism;- analiza przepisów prawa z zakresu Prawa geologicznego i górniczego i innych dziedzin prawa związanych z działalnością urzędu;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzędu w sądach i innych organach;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
- tworzenie bazy danych,- pisanie projektów pism,- kontakt z klientem,- wyjazdy do klietnów pod nadzorem opiekuna sta zu.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie administracji, podpisywanie umów z pracownikami zagranicznymi, przygotowywanie dokumentów legalizujacych pracę cudzoziemców w Polsce, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi
ANTARES GROUP RAMANIUK DZMITRY - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - oferta stażu dla osób długotrwale bezrobotnych.: - pomoc w obłudze procesu przyjęcia dostaw terminalii do magazynu od dostawców zewnętrznych- pomoc w obsłudze procesu przygotowania terminali- pomoc w obsłudze procesu wydania terminalii dla kontrahentów na podstawie otrzymanego zlecenia- aktualizacji danych w systemach - przypisanie numeru seryjnego urządzenia do kontrahenta - uczestniczenie w przygotowaniu oraz uaktualnieniu prcedur wewnętrznych w dziale - obsługiwanie urządzeń techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Koło (wielkopolskie)
pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami; profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów; dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku; zarządzanie przypisanym portfelem klientów
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Augustów (podlaskie)
Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie surowców do produkcji, współpraca z dostawcami, Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem kompletacji zamówień w magazynie, Nadzór nad prawidłowym załadunkiem i wysyłką towarów do Klientów, Analiza danych i raportowanie odnośnie przeprowadzonych procesów magazynowych (mile widziana znajomość MS Office lub Open Office). . Ścisła współpraca z działem e-commerce firmy.
Feniks Sp. z o.o. - 2019-10-08 - Chocianów (dolnośląskie)
1.Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3.Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy. - Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: obsługi kadrową pracowników, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych. - Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Katowice (śląskie)
realizacja zadań zabezpieczenia technicznego w postaci realizacji zakupów sprzętu i usług w zakresie łączności, informatyki i walki elektronicznej oraz rozliczanie prawidłowego wykonania umówpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola towarów (samochodów) z Niemiec i Francji na eksport do krajów Bliskiego Wschodu, ocena techniczna sytuacji samochodów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Mroków (mazowieckie)
Prowadzenie codziennej dokumentacji zgodnie z zasadami systemu HACCP, BRC, ISO kontrola surowca oraz bieżącej produkcji
"RIDEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Szczurowa (małopolskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; odpowiedzialność za stan floty; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Gliwice (śląskie)