SPECJALISTA DS. BHP Borzęcin oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 70 PLN
Zakres obowiązków: Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w wymienionym zakresie oraz tworzenie wewnętrznych procedur i regulaminu BHP. Przeprowadzanie kontroli warunków BHP w siedzibie firmy, promocja bezpieczeństwa pracy w danej organizacji. Wymiarze czasu pracy - 1 godzina tygodniowo.
Data publikacji: 2019-09-19
Lokalizacja: Borzęcin (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-825 Borzęcin 563, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w wymienionym zakresie oraz tworzenie wewnętrznych procedur i regulaminu BHP. Przeprowadzanie kontroli warunków BHP w siedzibie firmy, promocja bezpieczeństwa pracy w danej organizacji. Wymiarze czasu pracy - 1 godzina tygodniowo.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.025
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 1
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 70 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borzęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Borzęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 70 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia : - Specjalista ds. BHP- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej roczny staż pracy w służbie BHP
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
32-825 Borzęcin 563, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Borzęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borzęcin
Adres strony pracodawcy: http://www.zspborzecin.pl/
Numer budynku pracodawcy: 563
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2019
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34b835095835d51097a1d10ceec25ef3
Podobne oferty pracy
pomoc przy układaniu kostki brukowej
Pol-bruk s.c J.Planta, R.Planta - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROCESU SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wyważanie kól samochodów ciężarowych, osobowych i terenowych, montaż, demontaz kół
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola i praca na magazynie produkcyjnym, rejestr wydawanego materiału, przygotowanie dokumentów WZ, prowadzenie bazy towarowej magazynu
kontakt przez PUP - 2020-10-06 - Mikołów (śląskie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów zgodnie z optymalizacją łańcucha logistycznego.- kontrolowanie stanu magazynowego i materiałów zbędnych. Określenie min. i max. poziomów zapasów oraz ustalenie aktualnego zapotrzebowania na materiały hutnicze i inne towary.- wybór towarów na podstawie analizy i oceny rynkowej, negocjacje ceny ze sprzedawcami.- prowadzenie pełnej dokumentacji wystawionych zamówień.- bieżąca realizacja zleceń zakupów materiałowych- prowadzenie właściwej dokumentacji magazynowej.- nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu.- tworzenie procedur, raportów i analiz zaopatrzenia i zużycia zgodne z procedurami ISO i ochroną środowiska.
INTEK sp. z o.o. - 2020-08-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
demonstrowanie klientom wystawionych samochodów, wyepłnianie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w załatwianiu ubezpieczeń komunikacyjnych nabywanych samochodów
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Konin (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
praca w weekendy przy obsłudze szkoleń finansowanych ze środków publicznych, organizacja szkoleń oraz ich rozliczanie zgodnie z wymogami stron zamawiających
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
pomocnicze prace murarsko-zbrojeniowe na budowach w Polsce
JANMARK Feliks Olshevskyi - 2016-03-30 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja prac projektowych, zmian technicznych, nadzorowanie urządzeń (sys. AKPiA), prace przy modyfikacji oprogr. PLC,SCAPA, HIM.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń , rozliczanie ZUS, US itp, prowadzenie ewidencji księgowości, rozliczanie podatku VAT
Białostocki Teatr Lalek - 2016-05-18 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-11-07 - Kęty (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kalsk (lubuskie)
- udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy w poszczególnych poradniach- sprawdzanie uprawnień pacjentów do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych- rejestrowanie pacjentów poprzez zgłoszeniaosobiste, telefoiczne- zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych- przyjmowanie zgłoszeń od pacjentów na wizyty lekarskie domowe, przekazywanie ich właściwemu lekarzowi
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Kluczbork (opolskie)
- obsługa zamówień internetowych,- prowadzenie sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Nowa Sól (lubuskie)
Rekrutacja osób z wykształceniem inzynierskim z krajów hiszpańskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
- WPROWADZNIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO - WERYFIKACJA POD WZGLĘDEM MERYTORYCZYM DOKUMENTÓW ZAKUPU i SPRZEDAŻY- SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ KSIĘGOWYCH- SPORZĄDZENIA DEKLARACJI PODATKOWYCH
ADEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Kłodawa (lubuskie)
sprzedaż produktów i usług zanjdujących sie w ofercie przedsiębiorstwa, sporzadzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Współpraca z partnerami z Ukrainy i Białorusi, wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów, identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji, stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczenia dla nowych i mającychdoświadczebnie pracownikó obejmujących dane stanowisko, wspoółpraca z dyrekcją w określeniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-05-17 - Daszyna (łódzkie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kwidzyn (pomorskie)
badanie zdolności procesów maszyn, analizy systemów pomiarowych /MSA/,nadzorowanie środków pomiarowych,sporządzanie dokumentacji PPAP
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ" S.A - 2018-11-26 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, NADZÓR NAD PRACĄ MASZYN
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zgodny
OPEC-INEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo i obsługa klienta w sklepie-hurtowni z artykułami oświetleniowo-elektrycznymi.
SOREN SOLUTION Piotr Zynderman Zgierz - 2016-06-14 - Kutno (łódzkie)
Sporządzanie, przygotowanie i weryfikacja w ZWSI RON danych do sprawozdań, meldunków i informacji przesyłanych do przełożonych; Kontrola terminowości i poprawności ujmowania zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON sprawdzanie dowodów księgowych; przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz rocznego bilansu jednostki; przygotowanie do podpisu przez Dowódcę decyzji administracyjnych dotyczących wypłaty dodatków do uposażenia żołnierzy
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-05-09 - Opole (opolskie)