SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Mińsk Mazowiecki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zleceń i nadzór nad ich realizacją,- przygotowywanie ofert handlowych- uzgodnienia dostaw towarów- monitorowanie stanów magazynowych- współpraca z firmami transportowymi- obsługa programu Subiekt
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zleceń i nadzór nad ich realizacją,- przygotowywanie ofert handlowych- uzgodnienia dostaw towarów- monitorowanie stanów magazynowych- współpraca z firmami transportowymi- obsługa programu Subiekt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1412
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 5 lat doświadczenia w zawodzie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
danePracodawcy_nip: 5661809273
danePracodawcy_regon: 361240865
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: miński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1412
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0975687
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 20.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a7b3be770e3f91a2234aac8b43b7511
Podobne oferty pracy
Obsługa firmy w zakresie BHP
SYLVA Sp. z o.o. Wiele k/ Kościerzyny - 2020-07-21 - Wiele (pomorskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Dębów (podkarpackie)
przyjmowanie i składanie zamówień materiałowych, negocjacje cen, przygotowywanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wsparcie marketingowe działu handlowego, serwisu, działu części. współpraca z importerem, organizacja, obsługa wydarzeń firmowych, obsługa CRM, wspracie przy tworzeniu materiałów marketingowych, dbałość o stany magazynowe materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Staż w VIVE TEXTILE RECYCLINGSp. zo. o. Program stażu do zapoznania w pokoju 37
kontakt przez PUP - 2020-07-31 - Kielce (świętokrzyskie)
zabezpieczenie materiałowe, prowadzenie akcji ofertowych, analiza ofert, negocjacje z dostawcami, przygotowanie zamówień, kontrola zgodności dostaw, przyjmowanie dostaw, prowadzenie reklamacji, ocena dostawców, sporządzanie wycen
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Prabuty (pomorskie)
Załadunek wyrobów gotowych na samochody dostawcze do klientów oraz transport wyrobów gotowych z działów produkcyjnych do magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych, do zacierania, szlifowania, śrutowania oraz polerowania betonu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROTYM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-23 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych,Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,Zarządzanie odpadami, Nadzorowanie zarządzania chemicznego w firmie, Gromadzenie uprawnień w dziedzinie ochrony środowiska i nadzorowanie ich realizacji, Przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowych. Organizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnej. Prowadzenie badań i pomiarów środowiska pracy Opiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mława (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Rekrutacja osób z wykształceniem inzynierskim z krajów hiszpańskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, praca w sklepie
kontakt przez OHP - 2018-05-18 - Zaczernie (podkarpackie)
Wsparcie kierownika budowy w zakresie przygotowania i organizacjibudowy;opracowywanie harmonogramów postępu robót;przygotowywanie raportów z realizacji prac dla inwestora; współudział wspotkaniach z inwestorem; sporządzania dokumentacji technicznej iodbiorowej, praca w godz. 7-15
Zakład Robót i Usług Specjalistycznych "ZURS" Sp. z o.o - 2016-04-12 - Brzezie (opolskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, organizowanie, kontrolowanie i doskonalenie obiegu dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia, bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji gospodarczych i finansowych ,prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT, rozliczanie inwentaryzacji, przygotowanie materiałów dotyczących projektu budżetu i jego zmian, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów, sporządzanie kalkulacji dochodów i wydatków oraz analiz wykonania budżetu, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji, przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki finansowej, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, archiwizowanie dokumentacji na pełnionym stanowisku. Godz. pracy 7.30-15.30.
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-05 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługę klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, przyjmowanie zamówień, kompleksową obsługę zamówień eksportowych, organizację i koordynację dostaw do klientów krajowych i zagranicznych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitowanie rynku oraz przeprowadzanie analiz benchmarkingowych.
Kapitan Navi Elżbieta Stramek i Waldemar Karpiński Spółka jawna - 2019-05-22 - Kęty (małopolskie)
1. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,2. Utrzymanie standardów handlowych,3. Profesjonalna obsługa klienta w salonie.
Liberty Poland SA - 2018-04-05 - Łęczyca (łódzkie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług firmy oraz monitorowanie rynku; -pozyskiwanie nowych klientów, -budowanie bazy potencjalnych klientów, -kompleksowe przygotowywanie: ofert, dokumentacji i prezentacji handlowych, -prowadzenie prezentacji produktów u klientów, -aktywny wkład w tworzeniu wizerunku firmy na rynku
Drukarnia Multipress Group Sp. z o. o. S.K.A. - 2016-04-18 - Morawica (małopolskie)
- Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży usług rekrutacyjnych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Analiza rynku. Codzienny kontakt z potecjalnymi klientami firmy. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/ brutto/Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach 9:00-17:00. Wykształcenie minimum średnie. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług B2B. Wymagana umiejętność nawiązywania kontaktów B2B, znajomość technik sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) leasingteam.pl
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie do wysyłki i rejestracja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism zleconych przez dyrektora, przyjmowanie i łączenie telefonów, prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora, obsługa interesantów i gości dyrektora, dbałość o ład i porządek w sekretariacie, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2018-12-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Promocja firmy w mediach społecznościwych. Kontakty telefoniczne z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-01 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Kraków (małopolskie)
Wycinanie według wykrojników i szablonów, elementów gumowych. Obróbka uszczelki samochodowej. Pakowanie uszczelek do odpowiednich kuwet. Praca stojąca przez dłuższy czas zmiany. Praca od poniedziałku do soboty (dwie zmiany) w godzinach 6.00-22.00. Stawka 17 zł /godz brutto. Praca w warunkach podwyższonej temperatury.
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Środa Śląska (dolnośląskie)
•Obsługa jakościowa reklamacji klientów, nadzorowanie działań wynikających z reklamacji , •Współpraca z dostawcami oraz producentami części zamiennych , •Prowadzenie wymaganej dokumentacji
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Modlnica (małopolskie)
Doradzctwo i sprzedaż kosmetyków tzn. lakierów hybrydowych firmy neo nail (galeria Szperk)
Przedsiębiorstwo Handlowe "YES" Janusz Kurowski - 2019-08-22 - Gdynia (pomorskie)
Kontrolowanie wpływó klientów, doradztwo kredytowe, rraportowanie. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)