SPECJALISTA DS LOGISTYKI Krosno oferta pracy Merkury Market Spóka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Data publikacji: 2018-12-03
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market Spóka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spóka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Feliksa Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Feliksa Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy:
Markety budowlane, wyposażenie wnętrz- łazienek,stolarka budowlana, oświetlenia pomieszczeń, farby, lakiery, gładzie szpachlowe, firany i inne.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 03.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Firma specjalizująca się w usługach ubezpieczeniowych oferuje staż absolwencki dla osób, które wiążą swój rozwój zawodowy z branżą finansowo - usługową. Staż absolwencki obejmuje szkolenia przygotowujące do pracy, po których osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie podstawowym. Następnie po drugim etapie szkoleń uczestnik stażu rozpocznie obsługę klientów w zakresie doradztwa w wyborze produktów ubezpieczeniowych.Praca w Centrum Ubezpieczeń jest to praca w biurze, dla tych którzy lubią dynamicznie działać, preferują pracę, gdzie jest kontakt z klientami oraz dla tych którzy dodatkowo chcą być premiowani za aktywną pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi obywatelami Chin, negocjowanie warunków handlowych z obywatelami Chin, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Hang le Sp.Zo.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)
jw.
JOANNA KOMOROWSKA - 2016-06-07 - Warszawa (pomorskie)
zapoznanie z przepisami BHP i PPOŹ, zapoznania z profilem działania, obsługa sprzętu, zapozanie z regulaminem funkcjonowania rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków o otwarcie rachunków, zapozanie z regulacjami dotyczącymi prowadzenia działalności kredytowej, zawieranie umów kredytowych, przyjmowanie spłat kredytowych, wypłata kredytów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzywda (lubelskie)
marketing internetowy i inny w hoteluwymagane 2 lata doświadczenia zawodowegozanjowość języków: j.niemiecki, j.angielski
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "LEDER" LESŁAW DERBIS - 2018-08-14 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Budowanie i zarządzanie bazą danych potencjalnych kandydatów, dobre relacje z rekruterami i menadżerami, wyszukiwanie kandydatów zgodnie z oczekiwaniami zatrudniającego menadżera, przestrzeganie procedur wewnętrznych, używanie odpowiednich narzędzi do wyszukiwania ofert pracy, inicjowanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych, udzielnie informacji zwrotnej kandydatom, sprawy administracyjne związane z procesem rekrutacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa, obsługa klientów biura podróży, sprzedaż wycieczek, wyjazdów, ubezpieczeń turystycznych, podpisywanie umów z klientami, udzielanie inform. o ofertach. Praca stała dwuzmianowa w godz. 8-22 w Kołobrzegu.
Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz - 2018-07-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
REMSOD SP Z O O - 2017-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
opróżnianie koszy i pojemników na śmieci,opróżnianie koszy i ładowanie na samochód odpadów stałych z posesji.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Zambrów (podlaskie)
Specjalista ds. kluczowych klientów - pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Koziegłówki (śląskie)
wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2016-05-30 - Chrzanów (małopolskie)
Bezpośrednia komunikacja z dostawcami,prezentowanie firmy u dostawcy,reklamowanie wadliwych dostaw, raportowanie reklamacji dostaw
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Komorniki (dolnośląskie)
samodzielna praca na stanowisku sprzedawca, obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
M&S LACHOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-29 - Sławsk (wielkopolskie)
kontakty z klientami, podpisywanie umów, koordynacja pracy zespołu
PHU MERICO-LEWANDOWSCY - SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-06 - Chynów (mazowieckie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Łódź (łódzkie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia, w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ASYSTA W PRACY RADCÓW PRAWNYCH, SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW, PISM PROCESOWYCH, UMÓW, PROWADZENIE AKT SPRAWY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PRAWNICZE, OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET WINDOWS), PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa programow finansowo-księgowych i innych z nimi powiązanych- obsługa bankowa NBP oraz systemu TREZOR- prowadzenie ewidencji i rozliczeń dochodów budżetowych- księgowanie należności budżetowych i ich rozliczanie z MF- uzgadnianie sald z wierzycielami i dłużnikami- windykacja należności budżetowych- sporządzanie analiz i sprawozdań
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-01-03 - Gniezno (wielkopolskie)
Koordynowanie procesów zaopatrzenia i dystrybucji, współpraca z dostawcami, obsługa transportu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Olesno (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur, sprawdzanie ich z dowodami dostawy, generowanie zamowień. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 530 468 274.
PRO-TRA BUILDING Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie pracowników
DAY&NIGHT LOGISTICS PAWEŁ PALACZ, MACIEJ RÓŻAŃSKI S.C. - 2018-07-23 - Drzecin (lubuskie)