SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Chynów oferta pracy PHU MERICO-LEWANDOWSCY - SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakty z klientami, podpisywanie umów, koordynacja pracy zespołu
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Chynów (mazowieckie)
Pracodawca: PHU MERICO-LEWANDOWSCY - SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁÓWNA 74, 05-650 Chynów, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakty z klientami, podpisywanie umów, koordynacja pracy zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chynów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chynów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: PHU MERICO-LEWANDOWSCY - SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
GŁÓWNA 74, 05-650 Chynów, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Chynów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chynów
Ulica pracodawcy: GŁÓWNA
Numer budynku pracodawcy: 74
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zabrze (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pomoc klientom przy doborze urządzeń, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, telefoniczna i e-mailowa obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie wszelkich innych spraw związanych z profesjonalną obsługą klienta.
P.W. MultiMax - 2016-03-30 - Zamość (lubelskie)
Stowarzyszenie Centrum PISOP w ramach realizacji projektu przyznaje dotacje inwestycyjne (22tys./osobę); zadaniem pracownika będzie szczegółowe rozliczenie wydatkowania tej dotacji. Szczegółowy zakres: - przygotowanie wzorów dokumentów dot. umów na przyznanie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego; - odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników);- przygotowanie i prowadzenie działań niezbędnych do rozliczenia dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- kontrola podmiotów w zakresie wykorzystania dotacji inwestycyjnej;- przygotowanie zestawień do płatności dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- organizacja szkoleń zawodowych dla PS;- stały kontakt z doradcami kluczowymi i biznesowymi;- współpraca z zespołem finansowo-księgowym.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klienta biznesowego, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Doradca Ubezpieczeniowy Karina Jakimionek - 2016-10-18 - Zaręba (dolnośląskie)
praca biurowa,utrzymywanie relacji z klientami , przygotowywanie ofert, praca od poniedziałku do piatku w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa programów księgowych, wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie raportów kasowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
- Zarządzanie zespołem podległych pracowników – wyznaczanie, kontrolowanie zadań- Sprawowanie nadzoru nad produkcją na danej zmianie- Nadzór nad dokumentacją na produkcji- Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP- Pomoc pracownikom- Kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa- Współpraca z Kierownictwem działu i innymi działami;godz. pracy 6-22; okres próbny 3 miesiące
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówieńwpływających z z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.Umowa o dzieło: 20h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze stanowiskami.-Kontrola zwracanych i wydawanycy pojazdów pod względem stanu technicznego i wizualnego.-Dbanie o stan czystości pojazdów w punkcie.-Wprowadzanie danych związanych z wynajmem do systemu.-Telefoniczny kontakt z klientem wypożyczalni (z Polski i z zagran nad flotą w punkcie (uzupełnianie płynu, transport do serwisu, tankowanie pojazdów).
MWM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-30 - Mikołów (śląskie)
biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Jeleniewo (podlaskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- obsługa faktur,- wprowadzanie operacji finansowych,- wystawianie faktur,- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
-wprowadzanie danych do systemu zgodnie z zasadami prowadzenia księgi,-sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz listy płac
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych. Praca jednozmianowa w Kozach, w godz. 9.00-17.00. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięcy, docelowo możliwość nawiązania dłuższej współpracy.
NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY "CENTRUM 9" BARBARA BLAUT - 2018-08-08 - Kozy (śląskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
Wg stanowiska
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, doświadczenie zawodowe. Zakres zadań: prowadzenie zajęć z uczniami szkoły zgodnie z załącznikiem nr 1 http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/_files_/technik_informatyk__351203__.pdf z następujących przedmiotów: Systemy operacyjne, Urządzenia techniki komputerowej, sieci komputerowe, Witryny i aplikacje internetowe, Systemy baz danych, Pracownia urządzeń techniki komputerowej, Pracownia sieciowych systemów operacyjnych, Pracownia lokalnych sieci komputerowych, Pracownia baz danych, Pracownia aplikacji internetowych. Umowa o pracę nauczyciela zgodnie z Kartą Nauczyciela w pełnym wymiarze czasu pracy 18/18. Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Kandydat na stanowisko: specjalista przedmiotów zawodowych informatycznych", należy składać w terminie do 12.08.2016 r., do godz. 12.00 pod adresem: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik, sekretariat.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
wg. załącznika do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Czarnków (wielkopolskie)
znajomość programów graficznych, obsługa klientów indywidualnych i zamówień internetowych, dokumenty przesłać e-mail:biuro (at) haftywolsztyn.pl
Firma "ParboM" Błoszyk Paweł - 2016-07-19 - Obra (wielkopolskie)
jw.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, kontakt z klientem, bezpośrednia obsługa klienta. Kontakt tel. 41 315-40-03
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA - 2016-07-12 - Sitkówka (świętokrzyskie)
przygotowanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji, pozwoleń związanych z ochrona środowiska; prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-09 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1) przygotowanie (opracowanie) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;2) udział w pracach komisji przetargowych;3) ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i postępowań (poniżej 30 tyś. Euro) w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego;4) prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie w szpitalu na wyznaczonych odcinkach pracy ( mycie i dezynfekcja podłóg, schodów, balustrad). Miejsce pracy: Wrocław ul. Kamieńskiego 73 a Kontakt z pracodawcą telefoniczny 609- 554-495 w godz 7-15Oferta w sali: B, A
Niro Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)